Οι θεατρολόγοι Δράμας ζητούν δίκαιους διορισμούς
Οι περισσότεροι  εκπαιδευτικοί - αναπληρωτές, εργαζόμαστε κάτω από αυτές τις επισφαλείς συνθήκες για παραπάνω από μία δεκαετία, βιώνοντας την ίδια αγωνία κάθε χρόνο: « Θα εργαστούμε , άραγε, φέτος;», «Σε ποια φάση των προσλήψεων;», «Πού θα τοποθετηθούμε;»

Οι θεατρολόγοι του Νομού Δράμας στέλνουν ανοικτή επιστολή στην ηγεσία του υπουργείο Παιδείας θέλοντας να ενώσουν τις φωνές τους με τους θεατρολόγους που ζητούν κατανομή χωρίς διακρίσεις και αστερίσκους με την απαραίτητη σύσταση οργανικών θέσεων που αναλογεί στον κλάδο τους.

Οι θεατρολόγοι ζητούν να ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και ιδιαίτερα η κ. Μακρή, δεδομένου ότι απάντησε αόριστα στις 18 ερωτήσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα στη βουλή. Οι θεατρολόγοι καταγγέλλουν πως στην τελευταία ενημέρωση που υπήρξε από τη ΔΟΕ γίνεται λόγος για σύσταση οργανικών θέσεων χωρίς όμως αν διευκρινιστεί ποιους κλάδους αφορά ούτε αν υπάρχει πρόθεση για ισοκατανομή.

Η επιστολή

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμες κυρίες και κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμε Γενικέ Γραμματέα,

Αξιότιμοι συνεργάτες κ. Υπουργού,

Είμαστε εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής του κλάδου ΠΕ 91 που εργαζόμαστε ή έχουμε εργαστεί στον νομό Δράμας. Οι περισσότεροι από εμάς, είμαστε αναπληρωτές και κάθε χρόνο μετακινούμαστε από νομό σε νομό, προκειμένου να καλύψουμε τις πάγιες ανάγκες του Δημόσιου Σχολείου. Μάλιστα, οι περισσότεροι  εκπαιδευτικοί - αναπληρωτές, εργαζόμαστε κάτω από αυτές τις επισφαλείς συνθήκες για παραπάνω από μία δεκαετία, βιώνοντας την ίδια αγωνία κάθε χρόνο: « Θα εργαστούμε , άραγε, φέτος;», «Σε ποια φάση των προσλήψεων;», «Πού θα τοποθετηθούμε;»

Με μεγάλη θλίψη παρακολουθήσαμε την κατάργηση του μαθήματος από την Ε΄ και ΣΤ’ Δημοτικού, καθώς και την αφαίρεση του μαθήματος «Στοιχεία Θεατρολογίας» στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Παρομοίως, μεγάλη απογοήτευση μας προκάλεσαν οι μηδενικές προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών του κλάδου μας στην Ειδική Αγωγή. Τέλος, η εργασιακή ανασφάλεια και η υποβάθμιση του κλάδου μας παρατείνονται από το ενδεχόμενο μη σύστασης οργανικών θέσεων στις επικείμενες προσλήψεις στην Γενική Αγωγή.

Όλα τα παραπάνω αφορούν το μάθημα που προσφέρει την δυνατότητα στους μαθητές, όχι απλά να γνωρίσουν την Τέχνη του Θεάτρου, αλλά να έρθουν επίσης  σε επαφή με τις αρχές και τις αξίες του. Συγκεκριμένα, συμβάλλει στην διαμόρφωση της προσωπικότητας, στην καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικής σκέψης, στην όξυνση του κριτικού πνεύματος, στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της ομαδικότητας, στην κοινωνικοποίηση. Η Τέχνη και συγκεκριμένα, το Θέατρο, διαμορφώνει ηθικά και συναισθηματικά τον  Άνθρωπο και συμβάλλει εποικοδομητικά στην ανάπτυξη των παραπάνω κοινωνικών-ήπιων δεξιοτήτων και δεξιοτήτων του νου. Πώς μπορούμε να παραβλέψουμε όλα αυτά τα οφέλη, που συμβάλλουν στην δημιουργία υγιών και ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων, για τα παιδιά μας;

Κατά την διάρκεια της δεκαετίας, οι πολιτικές αποφάσεις  κατέστησαν το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής  υποδεέστερο της αξίας του στα πλαίσια του ωρολογίου προγράμματος. Πώς μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο, όταν το μάθημα αυτό διαμεσολαβεί, κατεξοχήν,  την γνώση με πολυαισθητηριακό τρόπο και σε πολλαπλά επίπεδα, εμπλέκοντας συναισθηματικά τον μαθητή και ενισχύοντας τα εσωτερικά κίνητρα για μάθηση; Μέσω του βιωματικού, λοιπόν, χαρακτήρα του μαθήματος και της διαθεματικότητας, τα παιδιά έρχονται σε στενότερη επαφή με την λογοτεχνία, την ιστορία, την γεωγραφία, τις θετικές επιστήμες και  τον υλικό εθνικό πολιτισμό (Δημόσια Ιστορία, Μουσεία, Αρχαιολογική Κληρονομιά). Επίσης, αποκτούν γνώσεις και ευαισθητοποιούνται πάνω σε σημαντικά κοινωνικά θέματα, όπως ο σχολικός εκφοβισμός, ο ρατσισμός, η ξενοφοβία, η βία, ο φανατισμός, οι ανθρώπινες σχέσεις κ.α.)

Για όλα τα παραπάνω διεκδικούμε:

  • Σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας
  • Ισοκατανομή των θέσεων στις επικείμενες προσλήψεις για τον κλάδο μας και όλους τους κλάδους
  • Διδασκαλία του μαθήματός μας αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 91. Η ανάθεση των μαθημάτων της αισθητικής αγωγής σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 υπονομεύει τα επαγγελματικά μας δικαιώματα και υποβαθμίζει τον ρόλο των αντίστοιχων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων
  • Επαναφορά  της Θεατρικής Αγωγής στην Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού και των «Στοιχείων Θεατρολογίας» στο Λύκειο

Με εκτίμηση,

οι εκπαιδευτικοί 

Θεατρικής Αγωγής Νομού Δράμας

  • Αθανασίου Μαρία
  • Γαζάκη Πελαγία
  • Γιαννάτου Μαρία
  • Δράμογλου Σταυρούλα
  • Γεωργιάδου Μαρία
  • Κυριακίδου Ζωή
  • Μαυρίδου Ευαγγελία
  • Παπαστεργίου Μαρία
  • Σούνη Χριστίνα
  • Τριανταφυλλόπουλος Βασίλειος
  • Τσακιρίδου Ιωάννα
  • Χατζηιωαννίδης Ηρακλής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PARASTATIDIS
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»
Κριτική του Παραστατίδη στην κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις στην Παιδεία και την ενίσχυση των ανισοτήτων
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»