Warning message

Unable to retrieve https://www.youtube.com/watch?v=3at3qPnM8zY at this time, please check again later.
Θεατρολόγοι: Επιστολή διαμαρτυρίας με ταινία μικρού μήκους!
Επιστολή διαμαρτυρίας και ταινία μικρού μήκους από εννέα εκπαιδευτικούς θεατρικής αγωγής του Νομού Καβάλας.

Ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας, καθώς και ένα δημιουργικό βίντεο (ταινία μικρού μήκους) που τη συνοδεύει, στέλνουν εννέα εκπαιδευτικοί θεατρικής αγωγής του Νομού Καβάλας.

Οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν την επιστολή μιλώντας για το θέατρο και όσα αυτό προσφέρει στα παιδιά τόσο σε ψυχοκινητικό επίπεδο μέσα από δραστηριότητες, ασκήσεις και παιχνίδια, όσο και μέσα από την σχέση απόλυτης συνεργασίας και εμπιστοσύνης που αυτό προϋποθέτει.

Οι εκπαιδευτικοί μέσα από τη επιστολή τους ζητούν την αποκλειστικότητα και κατοχύρωση της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων από τους ειδικά καταρτισμένους με πανεπιστημιακή μόρφωση αντίστοιχους εκπαιδευτικούς καθώς και την ισοκατανομή των οργανικών τους θέσεων.

Ζητούν επιπλέον να δίνονται τα πραγματικά λειτουργικά κενά των σχολείων έτσι ώστε να προσφέρεται στους μαθητές μια ουσιαστικά πολύπλευρη και όχι κατακερματισμένη και ελλιπής παιδεία.

Τέλος, διεκδικούν την επαναφορά του μαθήματος στο Γυμνάσιο, το Λύκειο και τις ΣΤ΄ και Ε΄ τάξεις του Δημοτικού. Η κατάργηση του μαθήματος της θεατρικής αγωγής από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη αποδυναμώνει την ισότιμη παιδεία, γεγονός που μαρτυράται καθημερινά από τα ίδια τα παιδιά.

Η επιστολή

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμε Γενικέ Γραμματέα,

Αξιότιμοι συνεργάτες  κ.Υπουργού

Δυο λόγια για το μάθημα της καρδιάς μας..

μιλώντας για το θέατρο στην εκπαίδευση δεν μιλάμε μονομερώς για ιστορία θεάτρου και σύνδεση του με την πολιτική ζωή ως φαινόμενο της πόλης, για κλασικό ή σύγχρονο δραματολόγιο και τη σύνδεση του με τη λογοτεχνία..., για τα οφέλη της εμπειρίας μιας παράστασης σε κοινωνικό και προσωπικό επίπεδο, από τον ρόλο του ηθοποιού ή του θεατή..., για το κέρδος σε ψυχοκινητικό επίπεδο μέσα από δραστηριότητες, ασκήσεις και παιχνίδια που βασίζονται στις δομές, τη φύση και τις συμβάσεις του θεάτρου... Δεν μιλάμε μόνο για το κέρδος της απόλυτης συνεργασίας και εμπιστοσύνης που προϋποθέτει η κουζίνα του θεάτρου για να μαγειρευτεί οποιοδήποτε προϊόν καταθέσουν και συνθέσουν οι εμπλεκόμενοι.

Μιλάμε για συνδυασμό όλων αυτών και πολλών άλλων. Μιλάμε για ποίκιλα εργαλεία, ευπροσάρμοστα στο διαφορετικό και απαιτητικό προφίλ της κάθε σχολικής τάξης. Εργαλεία για τη διαχείριση των οποίων απαιτείται αέναη αναζήτηση και ενημέρωση από την πλευρά του Θεατρολόγου - Εμψυχωτή! Αυτό το δύσκολο έργο καλούμαστε να ασκήσουμε πλάι σε όλους τους εκπαιδευτικούς για τη μόρφωση του σύγχρονου ανθρώπου.

Ζητούμε και εμείς,

  • Την αποκλειστικότητα και κατοχύρωση της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων από τους ειδικά καταρτισμένους με πανεπιστημιακή μόρφωση αντίστοιχους εκπαιδευτικούς. 
  • Ισοκατανομή των οργανικών θέσεων. Συνάδελφοι μας διδάσκουν το μάθημα ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές 20 χρόνια τωρα… Πόσο ακόμα…
  • Να δίνονται τα πραγματικά λειτουργικά κενά των σχολείων έτσι ώστε να προσφέρεται στους μαθητές μια ουσιαστικά πολύπλευρη και όχι κατακερματισμένη και ελλιπής παιδεία. Το μάθημα δεν μπορεί ν'αποδοθεί στηριζόμενο σε σεμιναριακού τύπου μόρφωση.
  • Επαναφορά του μαθήματος στις ΣΤ΄ και Ε΄ τάξεις του Δημοτικού. Η κατάργηση του μαθήματος της θεατρικής αγωγής από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη αποδυναμώνει την ισότιμη παιδεία, γεγονός που μαρτυράται καθημερινά από τα ίδια τα παιδιά.
  •  Επαναφορά του μαθήματος στο Λύκειο
  • Εισαγωγή του μαθήματος στο Γυμνάσιο

Η κατάργηση του μαθήματος «Στοιχεία  Θεατρολογίας» από το Λύκειο καθώς και η μη ύπαρξη του στο Γυμνάσιο, αφαιρεί από τους μαθητές, την πιο καίρια στιγμή, την επαφή με τα στοιχεία συγκερασμού της ίδιας τους της προσωπικότητας!

«Έχουμε ανάγκη να βρισκόμαστε στο σχολείο με μοναδικό καθημερινό εφόδιο την δημιουργικότητα μας.  Και το καταφέρνουμε.  Ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.  Ζητούμε να μας απαλλάξετε από αυτή την συνεχή ανασφάλεια της απόλυσης, που προσπαθεί να την ψαλιδίσει....το ζητούμε από καρδιάς....για το μάθημα της καρδιάς μας..»

Με εκτίμηση,

Οι εκπαιδευτικοί  του κλάδου ΠΕ 91 Θεατρικής Αγωγής

  1. Αντωνιάδου Αναστασία,  αναπληρώτρια 2017-21
  2. Βεοπούλου Κατερίνα,  μόνιμη ΔΔΕ Καβάλας
  3. Βουγιουκλή Βαρβάρα,  μόνιμη ΔΔΕ Καβάλας
  4. Γεωργιάδου Αναστασία,  αναπληρώτρια 2018-21
  5. Ντάνη Δέσποινα,  αναπληρώτρια 2020-21
  6. Πρεπόνη Καλλιόπη , ωρομίσθια 1997-99, 2002-10 και αναπληρώτρια 2010-21
  7. Συροπούλου Μαρία,  αναπληρώτρια 2020-21
  8. Τσόνα Ελένη,  αναπληρώτρια 2018-21
  9. Φανέλη Βασιλική,  αναπληρώτρια 2013-21

"...Την βαλίτσα σας να μην ξεχάσετε κυρία..."

https://www.youtube.com/watch?v=3at3qPnM8zY

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στρατιωτικές σχολές
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
Ξεκινά η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις Προκαταρκτικές Εξετάσεις του ακαδημαϊκού έτους 2025–2026 – Αναλυτικές οδηγίες και ημερομηνίες υποβολής
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
iep
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα
Το “The Lyceum Project 2025” ανοίγει διάλογο για την εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης – Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Ωδείο Αθηνών
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα
ftiakste-laxanokipo-sto-mpalkoni-sas-03.jpg
Καταγγελία εκπαιδευτικών: Λαχανόκηποι πολυτελείας στα σχολεία της... ένδειας
Έντονες αντιδράσεις για το πρόγραμμα δημιουργίας σχολικών λαχανόκηπων εν μέσω οικονομικής ασφυξίας στα σχολεία
Καταγγελία εκπαιδευτικών: Λαχανόκηποι πολυτελείας στα σχολεία της... ένδειας