Κυρία Κεραμέως ακούει;
"Κυρία Κεραμέως , χθες ήρθε στο σχολείο μας ένα έγγραφο από τον Προϊστάμενο της Δ/νσης , με το οποίο ζητούσε από τον Διευθυντή, να αποστείλει τα ονόματα των συναδέλφων που δεν κατέθεσαν βαθμολογία για το α΄ τετράμηνο. Γιατί;"

Κυρία Κεραμέως ακούει;

Όχι; Ωραία. Τότε θα σας γράψω κάτι στο chat και όποτε θέλετε μου απαντάτε. Είστε καλοδεχούμενη στο σχολείο μου, να παρακολουθήσετε δια ζώσης ένα μάθημα τηλεδιάσκεψης που θα κάνω. Πιστέψτε με: είναι ωραία εμπειρία. Πιθανόν να μπουν τα περισσότερα παιδιά, αν δεν είναι η 1η ώρα (8.15) ή αν δεν έχουν κάποιο πρόβλημα (internet, webex, κλπ). Ακόμα βέβαια μπορεί και κατά την διάρκεια του μαθήματος να « βγει» κάποιος, όπως έγινε προχθές με τον Γιάννη που του τελείωσαν τα δεδομένα και εγώ δεν είχα τι να του απαντήσω. Αφού λοιπόν θα πούμε την καλημέρα μας και επιβεβαιώσουμε ότι όλοι με ακούνε, θα πούμε για λίγο τα νέα μας και θα τους ρωτήσω πώς είναι το ηθικό τους:

« Δεν θέλω τέτοια. Δε θα το βάλουμε κάτω. θα κάνουμε υπομονή» κ.λπ.

Μετά θα αρχίσουμε το μάθημα: - Τι είχαμε πει προχθές, Χρήστο; Χρήστοο;

- Αφού, κύριε , σας έχει πει ότι εργάζεται.

-Μάλιστα.

-Βασίλη εσύ; Βασίληη;

-Εδώ είμαι κύριε. Είχα πάει για λίγο τουαλέτα.

-Μάλιστα.

-Κύριε, ο Λευτέρης είμαι.

-Θα ήθελες κάτι;

-Κύριε, σας ακούω με διακοπές και κάποια στιγμή σας χάνω τελείως.

-Για βγες και ξαναμπές. Λοιπόν, σήμερα θα σας δείξω ένα βιντεάκι σχετικά με το πώς παράγεται το ρεύμα.

-Κύριε!

-Τι είναι Γιώργο;

- Σε μένα κολλάει και δεν «τρέχει».

-Μάλιστα.

-Και σε μένα κύριε. Ο Τρύφωνας είμαι.

-Μάλιστα. Αφήστε, θα το πω με λόγια. Αυτά για σήμερα, τελειώσαμε. Την επόμενη ώρα δεν έχετε κενό. Ήρθε ο καθηγητής που περιμέναμε.

-Γεια σας, κύριε! Γεια, γεια, γεια!

-Νίκο, τελειώσαμε. Νίκοοοο! Βαγγέλη, τελειώσαμε. Βαγγέληηη! (Προφανώς κάνουν κάτι άλλο και έχουν ξεχαστεί).

Πώς σας φάνηκε το μάθημα, Κυρία Κεραμέως;

Κάπως έτσι πηγαίνουν τα μαθήματα συνήθως και -αν σας ενδιαφέρει- η όποια παρακολούθηση των μαθητών μετά τα Χριστούγεννα άρχισε να χάνει το ενδιαφέρον της λόγω κούρασης.

Κυρία Κεραμέως , χθες ήρθε στο σχολείο μας ένα έγγραφο από τον Προϊστάμενο της Δ/νσης , με το οποίο ζητούσε από τον Διευθυντή, να αποστείλει τα ονόματα των συναδέλφων που δεν κατέθεσαν βαθμολογία για το α΄ τετράμηνο. Γιατί; Τόσα χρόνια που δεν δίναμε για οποιονδήποτε λόγο δεν μας ζητήθηκε ποτέ κάτι αντίστοιχο. Τώρα τι συνέβη; Τι άλλαξε; Τι είναι για σας όλοι αυτοί οι καθηγητές; Άχρηστοι; Αδιάφοροι; Ασυνεπείς; Που «τόλμησαν» σε καιρούς χαλεπούς να μην βάλουν βαθμούς; (Για την ιστορία και εγώ ο ίδιος δεν κατέθεσα βαθμολογία λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής σχολικής χρονιάς).

Και τέλος πάντων γιατί, εσείς το Υπουργείο, δεν αναζητείτε μόνοι σας τα παραπάνω στοιχεία στην πλατφόρμα του myschool , κάτι που, όπως γνωρίζουμε , είναι πολύ απλό και εύκολο; Αλήθεια, αν η συγκεκριμένη ηγεσία υπάρχει για να δικάζει, τότε θα είμαι στη διάθεσή σας, ώστε να σας εξηγήσω τα αυτονόητα, καθώς δεν σκοπεύω να σας στείλω τα ονόματα που ζητήσατε. Και , εάν μπορούμε ακόμα να μιλάμε ειλικρινά, σας λέω ότι μου διαλύσατε το όποιο κέφι, το όποιο μεράκι μού είχε απομείνει ακόμα μετά από τόσα χρόνια στην εκπαίδευση. Λυπάμαι. Αξίζει να δείχνετε εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και όχι να παίζετε πετροπόλεμο όπως κάνατε σήμερα το πρωί με την ανακοίνωση που βγάλατε τελείως συμπτωματικά ότι όποιος δεν συμμετέχει στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης δεν θα έχει δικαίωμα να βάλει υποψηφιότητα για θέση ευθύνης. Δεν σας θυμίζει το γνωστό της παιδικής μας ηλικίας: Αν δεν φας τις μπάμιες σου Γιωργάκη δεν θα σου πάρω παγωτό. Η σωστή παιδαγωγική μέθοδος!!!!!!

Όσο για το άλλο μεγάλο θέμα της αυτοαξιολόγησης, σας διέφυγε ότι τα σχολεία δεν είναι επιχειρήσεις. Δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Δεν παίρνουν βαθμούς. Η εσωτερική αξιολόγηση αρκεί και με την βοήθεια του συντονιστή ε και καμιά φορά με καμιά χρηματοδότηση δική σας (για καμιά επίσκεψη των μαθητών που αδυνατούν να πληρώσουν) , θα έφτανε να 'ενεργοποιηθεί' περισσότερο ένα σχολείο. Αλλά μήπως δεν είναι αυτός ο στόχος; Γιατί κάνει εντύπωση όταν ζούμε μια περίοδο πολέμου -όπως λένε οι ειδικοί την πανδημία- και το βάρος έχει πέσει στην επιβίωση, εσείς να βάζετε γραφειοκρατική δουλειά (περί αυτού πρόκειται) και δεν περιμένετε τον Σεπτέμβρη. Συμβαίνει κάτι; Έχουμε υποσχεθεί σε κανέναν τίποτα;

Αυτά. να μην καταχραστώ άλλο το χρόνο σας. Θα περιμένω σύντομα νέα σας.

Κωνσταντίνος Πετρίδης

Δ/ντής , εκπαιδευτικός σε ΕΠΑ.Λ.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Φροντιστήρια: Στον "αέρα" το άνοιγμά τους

Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Πότε θα γίνουν προσλήψεις, πόσες αναμένονται

Σχολεία: Self-test, τηλεκπαίδευση και άνοιγμα φροντιστηρίων στον ορίζοντα

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικοί: Χιλιάδες εκτός πινάκων λόγω του διετούς κλειδώματος
Εκπαιδευτικοί: Χιλιάδες εκτός πινάκων λόγω του διετούς κλειδώματος
Το κλείδωμα των πινάκων έχει αποκλείσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς από τη διαδικασία συμμετοχής στους πίνακες αναπληρωτών γενικής και ειδικής αγωγής των...
Εκπαιδευτικοί: Χιλιάδες εκτός πινάκων λόγω του διετούς κλειδώματος
Παράταση για τα σεμινάρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Παράταση για τα σεμινάρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΤΕΛΙΚΗ Παράταση στις αιτήσεις έως τις 19 Απριλίου - Ξεκίνησαν στις 5 Απριλίου εξ ολοκλήρου με ασύγχρονο και εξ αποστάσεως τρόπο τα ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ...
Παράταση για τα σεμινάρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Εμβόλιο κορονοϊού: Στη Βουλή οι εμβολιασμοί εκτός λίστας στα Ιωάννινα
Εμβόλιο κορονοϊού: Στη Βουλή οι εμβολιασμοί εκτός λίστας στα Ιωάννινα
Στη Βουλή φέρνουν το θέμα των εμβολιασμών εκτός λίστας στα Ιωάννινα οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη, Ανδρέας Ξανθός και Μάριος Κάτσης
Εμβόλιο κορονοϊού: Στη Βουλή οι εμβολιασμοί εκτός λίστας στα Ιωάννινα