Νίκη Κεραμέως
"Κυρία Κεραμέως , χθες ήρθε στο σχολείο μας ένα έγγραφο από τον Προϊστάμενο της Δ/νσης , με το οποίο ζητούσε από τον Διευθυντή, να αποστείλει τα ονόματα των συναδέλφων που δεν κατέθεσαν βαθμολογία για το α΄ τετράμηνο. Γιατί;"

Κυρία Κεραμέως ακούει;

Όχι; Ωραία. Τότε θα σας γράψω κάτι στο chat και όποτε θέλετε μου απαντάτε. Είστε καλοδεχούμενη στο σχολείο μου, να παρακολουθήσετε δια ζώσης ένα μάθημα τηλεδιάσκεψης που θα κάνω. Πιστέψτε με: είναι ωραία εμπειρία. Πιθανόν να μπουν τα περισσότερα παιδιά, αν δεν είναι η 1η ώρα (8.15) ή αν δεν έχουν κάποιο πρόβλημα (internet, webex, κλπ). Ακόμα βέβαια μπορεί και κατά την διάρκεια του μαθήματος να « βγει» κάποιος, όπως έγινε προχθές με τον Γιάννη που του τελείωσαν τα δεδομένα και εγώ δεν είχα τι να του απαντήσω. Αφού λοιπόν θα πούμε την καλημέρα μας και επιβεβαιώσουμε ότι όλοι με ακούνε, θα πούμε για λίγο τα νέα μας και θα τους ρωτήσω πώς είναι το ηθικό τους:

« Δεν θέλω τέτοια. Δε θα το βάλουμε κάτω. θα κάνουμε υπομονή» κ.λπ.

Μετά θα αρχίσουμε το μάθημα: - Τι είχαμε πει προχθές, Χρήστο; Χρήστοο;

- Αφού, κύριε , σας έχει πει ότι εργάζεται.

-Μάλιστα.

-Βασίλη εσύ; Βασίληη;

-Εδώ είμαι κύριε. Είχα πάει για λίγο τουαλέτα.

-Μάλιστα.

-Κύριε, ο Λευτέρης είμαι.

-Θα ήθελες κάτι;

-Κύριε, σας ακούω με διακοπές και κάποια στιγμή σας χάνω τελείως.

-Για βγες και ξαναμπές. Λοιπόν, σήμερα θα σας δείξω ένα βιντεάκι σχετικά με το πώς παράγεται το ρεύμα.

-Κύριε!

-Τι είναι Γιώργο;

- Σε μένα κολλάει και δεν «τρέχει».

-Μάλιστα.

-Και σε μένα κύριε. Ο Τρύφωνας είμαι.

-Μάλιστα. Αφήστε, θα το πω με λόγια. Αυτά για σήμερα, τελειώσαμε. Την επόμενη ώρα δεν έχετε κενό. Ήρθε ο καθηγητής που περιμέναμε.

-Γεια σας, κύριε! Γεια, γεια, γεια!

-Νίκο, τελειώσαμε. Νίκοοοο! Βαγγέλη, τελειώσαμε. Βαγγέληηη! (Προφανώς κάνουν κάτι άλλο και έχουν ξεχαστεί).

Πώς σας φάνηκε το μάθημα, Κυρία Κεραμέως;

Κάπως έτσι πηγαίνουν τα μαθήματα συνήθως και -αν σας ενδιαφέρει- η όποια παρακολούθηση των μαθητών μετά τα Χριστούγεννα άρχισε να χάνει το ενδιαφέρον της λόγω κούρασης.

Κυρία Κεραμέως , χθες ήρθε στο σχολείο μας ένα έγγραφο από τον Προϊστάμενο της Δ/νσης , με το οποίο ζητούσε από τον Διευθυντή, να αποστείλει τα ονόματα των συναδέλφων που δεν κατέθεσαν βαθμολογία για το α΄ τετράμηνο. Γιατί; Τόσα χρόνια που δεν δίναμε για οποιονδήποτε λόγο δεν μας ζητήθηκε ποτέ κάτι αντίστοιχο. Τώρα τι συνέβη; Τι άλλαξε; Τι είναι για σας όλοι αυτοί οι καθηγητές; Άχρηστοι; Αδιάφοροι; Ασυνεπείς; Που «τόλμησαν» σε καιρούς χαλεπούς να μην βάλουν βαθμούς; (Για την ιστορία και εγώ ο ίδιος δεν κατέθεσα βαθμολογία λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής σχολικής χρονιάς).

Και τέλος πάντων γιατί, εσείς το Υπουργείο, δεν αναζητείτε μόνοι σας τα παραπάνω στοιχεία στην πλατφόρμα του myschool , κάτι που, όπως γνωρίζουμε , είναι πολύ απλό και εύκολο; Αλήθεια, αν η συγκεκριμένη ηγεσία υπάρχει για να δικάζει, τότε θα είμαι στη διάθεσή σας, ώστε να σας εξηγήσω τα αυτονόητα, καθώς δεν σκοπεύω να σας στείλω τα ονόματα που ζητήσατε. Και , εάν μπορούμε ακόμα να μιλάμε ειλικρινά, σας λέω ότι μου διαλύσατε το όποιο κέφι, το όποιο μεράκι μού είχε απομείνει ακόμα μετά από τόσα χρόνια στην εκπαίδευση. Λυπάμαι. Αξίζει να δείχνετε εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και όχι να παίζετε πετροπόλεμο όπως κάνατε σήμερα το πρωί με την ανακοίνωση που βγάλατε τελείως συμπτωματικά ότι όποιος δεν συμμετέχει στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης δεν θα έχει δικαίωμα να βάλει υποψηφιότητα για θέση ευθύνης. Δεν σας θυμίζει το γνωστό της παιδικής μας ηλικίας: Αν δεν φας τις μπάμιες σου Γιωργάκη δεν θα σου πάρω παγωτό. Η σωστή παιδαγωγική μέθοδος!!!!!!

Όσο για το άλλο μεγάλο θέμα της αυτοαξιολόγησης, σας διέφυγε ότι τα σχολεία δεν είναι επιχειρήσεις. Δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Δεν παίρνουν βαθμούς. Η εσωτερική αξιολόγηση αρκεί και με την βοήθεια του συντονιστή ε και καμιά φορά με καμιά χρηματοδότηση δική σας (για καμιά επίσκεψη των μαθητών που αδυνατούν να πληρώσουν) , θα έφτανε να 'ενεργοποιηθεί' περισσότερο ένα σχολείο. Αλλά μήπως δεν είναι αυτός ο στόχος; Γιατί κάνει εντύπωση όταν ζούμε μια περίοδο πολέμου -όπως λένε οι ειδικοί την πανδημία- και το βάρος έχει πέσει στην επιβίωση, εσείς να βάζετε γραφειοκρατική δουλειά (περί αυτού πρόκειται) και δεν περιμένετε τον Σεπτέμβρη. Συμβαίνει κάτι; Έχουμε υποσχεθεί σε κανέναν τίποτα;

Αυτά. να μην καταχραστώ άλλο το χρόνο σας. Θα περιμένω σύντομα νέα σας.

Κωνσταντίνος Πετρίδης

Δ/ντής , εκπαιδευτικός σε ΕΠΑ.Λ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Μετά το “μαχαίρι” που επέβαλλαν σε δύο δημοτικά σχολεία στη λειτουργία του ολοήμερου οι τρεις παράγοντες της εκπαίδευσης αποχώρησαν από την πίσω...
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
πινακας
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
Επισημαίνουμε ότι εκκρεμεί η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα Ιδιωτικά...
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
mathitis_6.jpg
Στο κυνήγι των γνώσεων
Εκμάθηση περισσότερων των δύο ξένων γλωσσών, πτυχίο, μεταπτυχιακό (κάποιες φορές και παραπάνω του ενός) ,ψηφιακές δεξιότητες και η λίστα ολοένα και...
Στο κυνήγι των γνώσεων
synodos
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών
Σύνοδος Πρυτάνεων: Ερχεται και νέο «ξήλωμα» του νόμου Κεραμέως για τη λειτουργία των πανεπιστημίων
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών