Σκέψεις ενός εκπαιδευτικού: Βοήθησα όσο μπορούσα τα παιδιά;
Ξεχάσαμε όλοι μας από που ξεκινήσαμε, τι όνειρα είχαμε και πως φτάσαμε ως εδώ, να δώσουμε έναν βαθμό χαρακτηρίζοντας με έναν αριθμό τι; - Γράφει ο Δημήτρης Ζαρκαδούλας, αναπληρωτής Μαθηματικός

Το πρώτο τετράμηνο με όλες τις δυσκολίες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας τελείωσε.

Σύλλογοι καθηγητών και αλλεπάλληλες συνεδριάσεις με σκοπό την βαθμολογία των μαθητών, τη συμπεριφορά τους στα διαδικτυακά μαθήματα αλλά και πολλές φορές να θυμηθούμε μεταξύ μας ποιο είναι κάθε παιδί, αφού δεν έχει ενεργή συμμετοχή στα μαθήματα. 

Ξεχάσαμε όλοι μας από που ξεκινήσαμε, τι όνειρα είχαμε και πως φτάσαμε ως εδώ, να δώσουμε έναν βαθμό χαρακτηρίζοντας με έναν αριθμό τι;

Tον Οκτώβρη; 

Από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα  αρκετά παιδιά δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, δεν είχαν συσκευές να κάνουν μάθημα, προσπαθούσαν να μπουν από το δίκτυο του γείτονα, μπαινοβγαίνουν γιατί δεν έπιανε καλό σήμα η συσκευή τους, γονείς φτωχοί αλλά γεμάτοι υπερηφάνεια να τρέχουν να καλύψουν τις όποιες τεχνολογικές αδυναμίες, ψάχνοντας φθηνούς υπολογιστές να κάνουν τα παιδιά τους μάθημα.

Από την άλλη οι καθηγητές να ρωτάμε συνέχεια, με ακούτε, ακούγομαι, το καταλάβατε; 

Το μάθημα να γίνεται με 5 έως 7 παιδιά κυρίως, αφού τα υπόλοιπα μπορεί να ντρέπονται μήπως πουν κάτι λάθος , να μην καταλαβαίνουν, να μην μπορούν να συγκεντρωθούν, να παρακολουθούν από κινητό και να χτυπάει για χίλιους δυο λόγους οπότε να χάνουν μέρος του μαθήματος, να μην μιλάνε καλά ελληνικά οπότε να γίνεται ακόμα πιο δύσκολη η διδασκαλία... Πιστεύω ότι μπορώ να γράφω για πολλές ώρες λόγους.

Και τώρα να σκεφτώ, θα καταθέσω βαθμολογία

Αν όχι, δεν θα αδικήσω παιδιά που συμμετείχαν στο μάθημα, έμαθαν πράγματα και βοήθησαν στην διεξαγωγή του μαθήματος;

Αν ναι, μήπως αδικήσω παιδιά, για λόγους που ανέφερα πιο πάνω; Θα μου πεις έχεις εικόνα των παιδιών, τα είδες τον Οκτώβρη μέσα στις αίθουσες. Κάποιες αίθουσες έκλεισαν λόγω κρουσμάτων βέβαια.

Δεν θα διαφωνήσω, όμως τώρα έχουμε Φλεβάρη.

Οι μαθητές μας μεγαλώνουν, βιώνουν και αυτοί όπως εμείς αυτή την άχαρη κατάσταση. Έχουν ευαισθησίες και σκοπός μας είναι να μην το ξεχνάμε ποτέ ως εκπαιδευτικοί. Εμείς πρέπει να τα εμπνέουμε ως δάσκαλοι, να τους δίνουμε την ψυχή μας.

Εμείς επιβραβεύουμε, δίνουμε εφόδια, κίνητρα ώστε να εξελιχθούν σε σκεπτόμενοι πολίτες οι νέοι.

Το δίλημμα δεν είναι αν θα βάλω βαθμούς ή όχι.

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

Βοήθησα όσο μπορούσα τα παιδιά; 

Δημήτρης Ζαρκαδούλας ,αναπληρωτής Μαθηματικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pen_notbook.jpg
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: «Όχι» στην ισοπέδωση της Ειδικής Αγωγής
Αντίδραση από την Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για την υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής – Καταγγέλλουν περικοπές και απαξίωση των δομών στήριξης
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: «Όχι» στην ισοπέδωση της Ειδικής Αγωγής
foto_education_pencils.jpg
Κενά στα σχολεία της Λέσβου: «Ούτε για το 50% των κενών δεν φτάνουν οι προσλήψεις εκπαιδευτικών»​​​​​​​
Στον «αέρα» η λειτουργία των σχολείων στη Λέσβο – Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν τραγικές ελλείψεις
Κενά στα σχολεία της Λέσβου: «Ούτε για το 50% των κενών δεν φτάνουν οι προσλήψεις εκπαιδευτικών»​​​​​​​
Έλενα Ακρίτα
Έλενα Ακρίτα: «Η κυβέρνηση τιμωρεί τις μονογονεϊκές οικογένειες που έχασαν γονιό»
Έλενα Ακρίτα: Παραμένει μια κατάφωρη ανισότητα εις βάρος παιδιών που έχουν χάσει γονέα — οικογενειών που χρειάζονται στήριξη, όχι αποκλεισμό
Έλενα Ακρίτα: «Η κυβέρνηση τιμωρεί τις μονογονεϊκές οικογένειες που έχασαν γονιό»