ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Εκπαιδευτικοί: Μας πιέζουν να δηλώσουμε ότι καλύψαμε την ύλη
Να σταματήσουν οι πιέσεις, συντονιστών και διευθυντών σχολείων, για να δηλώσουν ότι καλύπτουν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση την ύλη ζητούν οι εκπαιδευτικοί

Ανακοίνωση σχετικά με τη διδαχθείσα ύλη σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης εξέδωσε η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, υπάρχει μεγάλη πίεση από συντονιστές και διευθυντές σχολείων για να δηλώσουν ότι κάλυψαν την διδακτέα ύλη εν μέσω τηλεκπαίδευσης ενώ σε πρόσφατη έρευνα μόνο τρεις στους τέσσερις μαθητές (72,6%) δήλωσαν ότι έχουν εμπεδώσει λίγο ή και καθόλου την ύλη που διδάχθηκε στα τηλεμαθήματα.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να σταματήσουν οι πιέσεις καθώς δεν μπορούν να βάλουν την υπογραφή τους σε ύλη «που έχει διδαχθεί» όταν δεν εξασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών και με δεδομένο αποκλεισμό μαθητών σ’ αυτήν.

Το κείμενο της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Μετά από τρεις σχεδόν μήνες τηλεκπαίδευσης έγινε φανερό σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς το αυτονόητο, καμία εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία. Η προσπάθεια του υπουργείου να εμφανίσει μία εικόνα κανονικότητας στην εκπαίδευση όπου η ύλη προχωρεί κανονικά, οι μαθητές παίρνουν απουσίες και βαθμούς προσκρούει στην ίδια την πραγματικότητα. Σε πρόσφατη έρευνα του Α.Π.Θ. τρεις στους τέσσερις μαθητές (72,6%) δήλωσαν ότι έχουν εμπεδώσει λίγο ή και καθόλου την ύλη που διδάχθηκε στα τηλεμαθήματα. Αυτό αποδεικνύει ότι η τηλεκπαίδευση δεν έχει καμιά σχέση με τη δια ζώσης εκπαίδευση. Γιατί συνθλίβει παιδαγωγικές αρχές και αξίες, καταργεί την καθολική πρόσβαση των μαθητών, υποβαθμίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία σε μία μονόδρομη μετάδοση πληροφοριών εν είδει «ραδιοφωνικής εκπομπής». Οξύνει τις υπάρχουσες ανισότητες, ιδιαίτερα απέναντι στους μαθητές με κοινωνικές, οικονομικές, μαθησιακές δυσκολίες.

Το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι πιέσεις διοίκησης, συντονιστών και διευθυντών σχολείων σε συναδέλφους του Λυκείου για να δηλώσουν ότι καλύπτουν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση την ύλη ενώ έχει αποδειχθεί ότι κάλυψη της ύλης και αφομοίωσή της από τους μαθητές μπορεί να γίνει μόνο με δια ζώσης διδασκαλία. Οι εκπαιδευτικοί, με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης, δεν μπορούν να βάλουν την υπογραφή τους σε ύλη «που έχει διδαχθεί» όταν δεν εξασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών και με δεδομένο αποκλεισμό μαθητών σ’ αυτήν.

Εξάλλου αναπροσαρμογή της ύλης έγινε από το υπουργείο μόνο για τα πανελλαδικά μαθήματα την ώρα που νέες ανισότητες δημιουργούνται  καθώς σε πολλές περιοχές τα Λύκεια παραμένουν κλειστά. Την ίδια στιγμή καμία μέριμνα δεν υπήρξε από το υπουργείο για αναπροσαρμογή της ύλης λόγω ειδικών συνθηκών σε όλα τα άλλα μαθήματα.

Η εξ αποστάσεως δεν μπορεί να θεωρηθεί κανονική διδασκαλία της ύλης. Η αποτελεσματικότητά της αμφισβητείται και η επανάληψη της ύλης στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί δικαίωμα, αλλά και καθήκον των εκπαιδευτικών.

  • Να σταματήσουν οι πιέσεις για να δηλώσουν οι συνάδελφοι διδαχθείσα ύλη σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης.
  • Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων.
  • Να μην ισχύσουν οι αντιεκπαιδευτικές αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ που μειώνουν τον αριθμό των εισακτέων και οδηγούν σε κλείσιμο τμήματα των ΑΕΙ.
  • Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων και να μην εφαρμοστεί στην Α΄ Λυκείου.  που αποκλείει μαζικά τους μαθητές από το δικαίωμα στη μόρφωση.
  • Όχι στις τηλεαπουσίες και την τηλεβαθμολόγηση.

Η επάνοδος στη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία με όλα τα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων είναι η μόνη προτεραιότητα. Για να μην υπάρξει μια ακόμα χαμένη χρονιά για την πλειοψηφία των μαθητών και των μαθητριών

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

sxoleia-mathites-ekpaideusi
Συγχωνεύσεις τμημάτων: Εκπαιδευτικοί καλούν σε κινητοποίηση στις 25/10
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου καλεί σε διαμαρτυρία ενάντια στις συγχωνεύσεις τμημάτων και στα εκπαιδευτικά κενά
Συγχωνεύσεις τμημάτων: Εκπαιδευτικοί καλούν σε κινητοποίηση στις 25/10
Συναγερμός ανοιχτά της Ιταλίας: Κινδυνεύουν 128 άνθρωποι σε δύο ναυάγια
Εκατόν είκοσι οκτώ άνθρωποι κινδυνεύουν να πνιγούν στην κεντρική Μεσόγειο, μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης
Συναγερμός ανοιχτά της Ιταλίας:Κινδυνεύουν 128 άνθρωποι σε δύο ναυάγια
Εκπαιδευτικοί: Κάλυψη των κενών με την Δ' φάση πρόσληψης αναπληρωτών
«Να καλυφθούν όλα τα κενά με άμεση Δ΄φάση πρόσληψης αναπληρωτών, ζητά ο ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε «Γ. Σεφέρης»
Εκπαιδευτικοί: Κάλυψη των κενών με την Δ' φάση πρόσληψης αναπληρωτών