Πανελλαδικές 2020: Ερώτηση στη Βουλή της Χ.Κεφαλίδου για την εισαγωγή ισοψηφίσαντων στα ΑΕΙ
Ερώτηση στη Βουλή για τις πανελλήνιες και τους υποψηφίους που ισοβαθμούν κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου

Ερώτηση κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής με τον γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και βουλευτή Ηρακλείου, κ. Βασίλη Κεγκέρογλου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ζητώντας να δοθεί σε όλους τους ισοψηφίσαντες των πανελλαδικών εξετάσεων της γ λυκείου, η δυνατότητα εισαγωγής στη σχολή επιλογής τους

Μία από τις επιπτώσεις του συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ που εφαρμόστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και αφορά εκατοντάδες υποψήφιους που βρέθηκαν κατά τα αποτελέσματα εισαγωγής να έχουν τα ίδια μόρια της βάσης εισαγωγής αλλά οι περισσότεροι εξ’ αυτών να μην εισάγονται στη σχολή επιλογή τους και να νιώθουν αδικημένοι, επισημαίνουν με την ερώτησή τους οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής.

Ρωτούν λοιπόν την Υπουργό εάν προτίθεται να δώσει λύση στο πρόβλημα δίνοντας το δικαίωμα εισαγωγής στη σχολή επιλογής τους σε όλους όσους ισοψήφισαν μέσω της συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης:

ΠΡΟΣ:

Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: «Να δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής στη σχολή επιλογής τους σε όλους τους ισοψηφίσαντες στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2020».

Κυρία Υπουργέ,

Οι επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικότερα του τέως Υπουργού Παιδείας, κ. Γαβρόγλου (κατάργηση συντελεστών βαρύτητας, επιλογή από ένα πεδίο κ.λπ.) του συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ, που εφαρμόστηκε από την Κυβέρνηση για το εκπαιδευτικό έτος 2019-2020, παρά το γεγονός ότι είχαν καταγγελθεί από το κόμμα της Ν.Δ όταν ήταν αντιπολίτευση, οδήγησαν σε παράδοξα διαφορετικών τύπων και «βαθμών».

Μια επίπτωση των επιλογών αυτών, αφορά εκατοντάδες υποψήφιους που βρέθηκαν να έχουν τα ίδια μόρια της βάσης εισαγωγής αλλά οι περισσότεροι εξ’ αυτών να μην εισάγονται στη σχολή επιλογή τους και να νιώθουν αδικημένοι,

Αυτό είναι αποτέλεσμα του γεγονότος ότι οι βάσεις 2020 όλων των Σχολών ήταν –σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα χρόνια- πολλαπλάσιες του 25, δηλαδή τελειώνουν ή σε 00 ή σε 25 ή σε 50 ή σε 75 μόρια!!!

Επειδή είναι άδικο, οξύμωρο και αντιεπιστημονικό να αναγκάζεται σε επανεξέταση όποιος έχει πετύχει την βάση εισαγωγής αλλά λόγω στρέβλωσης του συστήματος βρίσκεται εκτός των εισαχθέντων.

Ερωτάσθε κα Υπουργέ:

-Προτίθεστε να δώσετε λύση στο πρόβλημα δίνοντας το δικαίωμα εισαγωγής στη σχολή επιλογής τους σε όλους όσους ισοψήφισαν;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Βασίλης Κεγκέρογλου

Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
paideias
Σχολεία: Διορισμοί και Προσλήψεις Εκπαιδευτικών 2025 - Το χρονοδιάγραμμα και η εκτίμηση για τη γενική κατανομή
Η κατανομή ανά βαθμίδα και οι αλλαγές στις πιστώσεις αναπληρωτών
Σχολεία: Διορισμοί και Προσλήψεις Εκπαιδευτικών 2025 - Το χρονοδιάγραμμα και η εκτίμηση για τη γενική κατανομή