αγωνιστικές_παρεμβάσεις
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση των Αγωνιστικές Παρεμβάσεων ΔΕ Θεσσαλονίκης

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΚΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ

ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Την Παρασκευή 3/4 αντιπροσωπεία μελών των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων πραγματοποιήσαμε παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για αφόρητες πιέσεις που ασκούνται προς τους εκπαιδευτικούς με συνεχείς οδηγίες που αποπνέουν πνεύμα υποχρεωτικότητας για να τους αναγκάσουν να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση του υπουργείου.

Μετατρέπουν μαθητές και εκπαιδευτικούς σε αριθμούς για προπαγανδιστικούς λόγους με σκοπό να καλύψουν την ανεπάρκεια μέτρων για τη στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας. Με τις μεθοδεύσεις τους καταστρατηγούν τον εθελοντικό χαρακτήρα της συμμετοχής, καθηγητών και μαθητών, κατηγοριοποιούνται και στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί.  Το Υπουργείο επιχειρεί μ’ αυτό τον τρόπο να καλύψει τις επικοινωνιακές του σκοπιμότητες, να κρύψει και να μεταθέσει στους εκπαιδευτικούς τις τεράστιες ευθύνες και ανεπάρκειές του, την ώρα, μάλιστα, που το ΠΣΔ σέρνεται στην κυριολεξία και πολλοί μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί δεν έχουν τον ανάλογο τεχνολογικό εξοπλισμό. Επιχειρεί  να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να προωθήσει την αξιολόγηση μέσα στην κρίση της πανδημίας. Αγνοεί  και ούτε μεριμνά για τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Προτεραιότητες σήμερα γαι την κοινωνία, τους εργαζόμενους, τους μαθητές και τους γονείς τους είναι η φροντίδα της ίδιας της ζωής τους που το τραυματισμένο σύστημα υγείας δεν μπορεί ούτε στο ελάχιστο να προστατεύσει, η φροντίδα για την ίδια την επιβίωσή τους ως συνέπεια αντεργατικών μέτρων της κυβέρνησης και από την έλλειψη μέτρων ουσιαστικής στήριξής τους. Όλα αυτά επιβαρύνουν την ψυχολογική διάθεση των μαθητών μας και οι εκπαιδευτικοί καλούμαστε με άμεση επικοινωνία να τους στηρίξουμε με όποιο τρόπο είναι δυνατόν.

Ζητήσαμε να σταματήσουν οι πιέσεις και οι εκβιασμοί προς τους εκπαιδευτικούς από τις Διευθύνσεις Περιφέρειας και Εκπαίδευσης, αλλά και από συντονιστές και Διευθυντές σχολείων που ασκούνται για να αναγκάσουν  τους εκπαιδευτικούς να συναινέσουν.  Η Διεύθυνση να σταματήσει να στέλνει οδηγίες και να ζητάει ονομαστικά στοιχεία εκπαιδευτικών,  καθώς και τη συμμετοχή τους στην τηλεκπαίδευση του υπουργείου. Αν αυτό δεν ισχύει, η Διεύθυνση να αποκαταστήσει την πραγματικότητα και να ζητήσει να σταματήσουν Διευθυντές σχολείων να εκβιάζουν συναδέλφους, επικαλούμενοι τη Διεύθυνση, άλλους για να συμμετέχουν στις πλατφόρμες του υπουργείου και άλλους για να μετακινηθούν από την ασύχρονη στη σύγχρονη. Ζητήσαμε η  Διεύθυνση να επιβεβαιώσει τα ισχύοντα που καθόρισε το υπουργείο και συνεχίζουν να είναι σε ισχύ, ότι η συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών στην τηλεκπαίδευση δεν έχει υποχρεωτικό και προκαθορισμένο χαρακτήρα.

Ο Διευθυντής δήλωσε ότι η Διεύθυνση δεν έχει ζητήσει ονομαστικά στοιχεία εκπαιδευτικών και αποστέλλει μόνο αριθμητικά στοιχεία. Όσοι Διευθυντές ενεργούν με τον τρόπο αυτόν, το κάνουν με δική τους ευθύνη. Διευκρίνισε ότι γνωρίζει ότι πολλοί εκπαιδευτικοί στηρίζουν τους μαθητές τους με άλλους τρόπους, και όχι υποχρεωτικά με αυτούς που προτείνει το υπουργείο και ότι αυτοί δεν καταγράφονται πουθενά. Αναγνώρισε ότι δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η καθολική συμμετοχή των μαθητών.  Ακόμη δήλωσε οτι θα απευθυνθεί εγγράφως προς τα σχολεία για την τηλεκπαίδευση.

Καλούμε τους διευθυντές να σταματήσουν να πιέζουν τους συναδέλφους να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση του υπουργείου και να συμπληρώνουν διαρκώς στοιχεία και φόρμες.

Δε συναινούμε στην επίδειξη πλασματικών στοιχείων και εικονικών επιτυχιών στην οποία επιδίδεται το  Υπουργείο, όταν μάλιστα δεν έχει  στηρίξει το δημόσιο σχολείο, ούτε τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Να μείνουμε ενωμένοι και αλληλέγγυοι απέναντι στον εφιάλτη της πανδημίας, να μείνουμε ενωμένοι απέναντι στις απαράδεκτες μεθοδεύσεις κατά των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου. Πάνω από όλα είναι ο αγώνας για τη ζωή και την επιβίωση!

Διευκρινίζουμε ότι  καταθέσαμε σε όλα τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ ανακοίνωση και προτείναμε να γίνει η σημερινή παράσταση στη Διεύθυνση, ημέρα που στέλνονται τα στοιχεία στο υπουργείο, η οποία δεν έγινε αποδεκτή από τις παρατάξεις ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, αλλά και ΠΑΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητής ρεύμα Πάτρα
Ηλεκτροπληξία σε σχολείο: «Είχε μαυρίσει το χέρι μου, είχε μουδιάσει μέχρι τον ώμο» - Η μαρτυρία του μαθητή
Για το σοβαρό ατύχημα μίλησε ο μαθητής στην Πάτρα
Ηλεκτροπληξία σε σχολείο: «Είχε μαυρίσει το χέρι μου, είχε μουδιάσει μέχρι τον ώμο» - Η μαρτυρία του μαθητή
georgiadis
Απίστευτη δήλωση Γεωργιάδη για Καραμανλή: «Αντί να πούμε μπράβο που παραιτήθηκε, τον σταυρώνουμε»
«Δεν έγινε ένα έγκλημα, όπως λένε από το πρωί έως το βράδυ. Ο Καραμανλής ήθελε να πεθάνουν τα παιδιά; Ο Μητσοτάκης ήθελε να πεθάνουν τα παιδιά; Άρα,...
Απίστευτη δήλωση Γεωργιάδη για Καραμανλή: «Αντί να πούμε μπράβο που παραιτήθηκε, τον σταυρώνουμε»