Περίπου 4.000 τα κενά σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ενημερωτικό του αιρετού ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Πριν λίγες ημέρες παρουσιάστηκε από την Υπουργό Παιδείας κ. Κεραμέως  ο απολογισμός δράσης των πρώτων 6 μηνών στο Υπουργείο. Μεταξύ των δράσεων αναφέρεται το άνοιγμα των σχολείων στην ώρα τους, με ικανή στελέχωση και επαρκές διδακτικό υλικό! Δυστυχώς 4,5 μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων, εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρά κενά σε όλη την εκπαίδευση! Στη Δευτεροβάθμια ξεπερνάνε τα 1400 και μαζί με την Πρωτοβάθμια πλησιάζουν τις 4000! Σκεφτείτε να μην υπήρχε και ικανή στελέχωση των σχολείων…

Οι συνολικές προσλήψεις από την αρχή της χρονιάς είναι περίπου 35.700 και μαζί με τις προσλήψεις ΕΕΠ/ΕΒΠ ξεπερνούν κατά πολύ τις 39.000! Στη Δευτεροβάθμια οι αρχικές προσλήψεις ήταν 13.195 και οι υπηρετούντες σήμερα είναι 11.254! Τα κενά στη Γενική Παιδεία ξεπερνούν τα 370, στα Μουσικά τα 220 και στην Παράλληλη τα 620! Πάνω από 80 κενά παραμένουν σε ΣΜΕΑΕ, πάνω από 50 σε ΚΕΣΥ και λίγο πάνω από 20 στη Μ.Ν.Α.Ε! Αναμένονται άμεσα προσλήψεις αναπληρωτών, λογικά αύριο ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Ψηφίστηκε τελικά σήμερα το άρθρο 50 με το οποίο τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά για διορισμό και πρόσληψη εκπαιδευτικών όχι μόνο εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον ΔΟΑΤΑΠ (όπως ίσχυε έως τώρα), αλλά ακόμα και αν διαθέτουν μόνο απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα πτυχία των ιδιωτικών κολλεγίων, τα οποία με το νόμο 4635/19 διαθέτουν πλέον επαγγελματική ισοτιμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ, θεωρούνται τυπικό προσόν μόνιμου διορισμού και πρόσληψης αναπληρωτών στη δημόσια εκπαίδευση! Με το νόμο αυτό η κυβέρνηση καταργεί δια της πλαγίας οδού το άρθρο 16 του συντάγματος, το οποίο απέτυχε να αλλάξει με τις προβλεπόμενες δημοκρατικές διαδικασίες! Ο αγώνας για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία συνεχίζεται!

Τέλος δημοσιοποιήθηκε το «σωτήριο» ασφαλιστικό Βρούτση! Παρά την συστηματική προσπάθεια να καλλιεργηθούν ψευδείς προσδοκίες για το νέο αυτό ασφαλιστικό σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους, φαίνεται πως οι αυξήσεις θα αφορούν ελάχιστους τελικά από τους σημερινούς συνταξιούχους (περίπου το 10%)!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2025 – Αγρίνιο: Οι πρώτοι των πρώτων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της επαρχίας
Οι μαθητές που πρώτευσαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025, από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της ευρύτερης περιοχής του Αγρινίου
Πανελλήνιες 2025 – Αγρίνιο: Οι πρώτοι των πρώτων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της επαρχίας
Μαθητές στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιες 2025: Οι πρώτοι των πρώτων στο Ηράκλειο με βαθμολογίες που κόβουν την ανάσα
Συγκίνηση, χαμόγελα και περηφάνια στα σχολεία του Ηρακλείου, καθώς οι βαθμολογίες στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025 επιβράβευσαν την προσπάθεια...
Πανελλήνιες 2025: Οι πρώτοι των πρώτων στο Ηράκλειο με βαθμολογίες που κόβουν την ανάσα
Μαθήτρια στις Πανελλήνιες
Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ
Η ίδια τονίζει πως το βασικό συστατικό της επιτυχίας είναι η ψυχραιμία, η πίστη στον εαυτό και η συνεπής προετοιμασία
Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ
doe
Πρόεδρος ΔΟΕ: «Αν το σχέδιο της αξιολόγησης επικρατήσει, η κατάσταση θα είναι πολύ χειρότερη» (vid)
«Δεν θα ξεμπερδεύσουμε με αυτή τη διαδικασία, δε θα κλείσει εύκολα από το Υπουργείο Παιδείας», σημείωσε ο Σπύρος Μαρίνης, κατά τη διάρκεια της 94ης...
Πρόεδρος ΔΟΕ: «Αν το σχέδιο της αξιολόγησης επικρατήσει, η κατάσταση θα είναι πολύ χειρότερη» (vid)