Αιτία πολέμου οι διαδικασίες-εξπρές της κυβέρνησης, να «τρέξει» την ατομική «αξιολόγηση»
Οι διαδικασίες-εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να «τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών αποτελεί αιτία πολέμου!

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ενώ το Υπουργείο Παιδείας δεν δείχνει σημάδια οπισθοχώρησης, στοχεύοντας μάλιστα στην επίσπευση των διαδικασιών.

Όπως έχει γίνει γνωστό, σειρά θα πάρουν πρώτα οι νεοδιόριστοι, ενώ όπως αναφέρει με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης, «αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, για αύξηση της χρηματοδότησης των σχολείων, για ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, για αντιμετώπιση όλων των αρνητικών επιπτώσεων στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία, κ.α.».

Αναγκαίος κρίνεται ο αγώνας του κλάδου διδασκαλίας κατά της αξιολόγησης, η οποία όχι μόνο δεν αναμένεται να λύσει προβλήματα, αλλά δημιουργεί ένα κλίμα εκπαιδευτικής τραγωδίας!

Η ΕΛΜΕ Κ-Ι, τέλος, καλεί σε γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου.

Η ανακοίνωση

«Όπως μας έχει συνηθίσει το Υπουργείο Παιδείας, σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, φέρνει τροπολογία για επίσπευση της διαδικασίας έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα, όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων, να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων!

Αντί η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα για τη χρόνια εγκατάλειψη των σχολείων, συνεχίζουν να εξαπατούν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς με κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου». Τα ίδια δηλαδή που έλεγαν και με  την αυτοαξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, που η εφαρμογή της έχει ήδη δημιουργήσει νέα εμπόδια στη λειτουργία των σχολείων. Χρησιμοποιώντας εύηχες λέξεις, όπως αποτίμηση, ανατροφοδότηση, βελτίωση και άλλα τέτοια, προσπαθεί, όπως άλλωστε και η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, να προχωρήσει πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την άμεση σύνδεσή τους με τις επιχειρήσεις και την κάθε λογής χορηγία, την πρόωρη διοχέτευση των μαθητών στην αγορά εργασίας κ.α. Παράλληλα, στόχο έχει την εντατικοποίηση της δουλειάς και την ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας των εκπαιδευτικών, την μείωση των μισθών τους, ακόμα και τις απολύσεις, υπηρετώντας έτσι, τον άλλο στόχο των κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για παραπέρα «εξοικονόμηση» πόρων, από περικοπές στην Παιδεία. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας επιδιώκουν επίσης να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.

Όλοι όμως γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, για αύξηση  της χρηματοδότησης των σχολείων, για ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, για αντιμετώπιση όλων των αρνητικών επιπτώσεων στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία, κ.α.

Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει όλο τον κλάδο σε θέση μάχης! Είναι αιτία πολέμου για όλους τους συναδέλφους! Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων! 

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει αγωνιστικές αποφάσεις.

  • Να πραγματοποιηθεί άμεσα κύκλος Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ και ολομέλεια προέδρων, με πρόταση για απεργία μέσα στον Φλεβάρη και παραπέρα κλιμάκωση. 
  • Να προετοιμαστεί η αντιπαράθεση στην «ατομική αξιολόγηση», με την προκήρυξη απεργίας – αποχής.
  • Να διαμορφωθεί άμεσα η διεκδίκηση Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς, με αιχμή τα οικονομικά – μισθολογικά ζητήματα και την κατοχύρωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.  

Όλοι στη ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ που θα πραγματοποιηθεί την
ΠΕΜΠΤΗ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023, ώρα 6.30μμ στο 2ο ΓΕΛ

Καμία ανοχή στην αντιλαϊκή πολιτική, καμία αναμονή κυβερνητικών «σωτήρων». 

Απαντάμε δυναμικά με κινητοποιήσεις στα αντιδραστικά τους σχέδια! 

Καταδικάζουμε μαζικά σε όλα τα επίπεδα, στις γενικές συνελεύσεις, στην απεργία, στις εκλογές, όποτε κι αν γίνουν, όλους αυτούς που μας μαυρίζουν τη ζωή και διαλύουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.jpg
Πανελλήνιες 2024: Πού πάνε τελικά οι επιπλέον εισακτέοι ή πως το Υπουργείο τρολάρει τους υποψήφιους
Πάντως, οι υποψήφιοι βρίσκονται στην τελική φάση της προετοιμασίας τους, καθώς οι Πανελλαδικές Εξετάσεις θα αρχίσουν στις 30 Μαΐου για τους...
Πανελλήνιες 2024: Πού πάνε τελικά οι επιπλέον εισακτέοι ή πως το Υπουργείο τρολάρει τους υποψήφιους
ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων και την την Έκδοση Τίτλων Σπουδών στα Δημοτικά Σχολεία
Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων και την την Έκδοση Τίτλων Σπουδών στα Δημοτικά Σχολεία
δάσκαλος
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
«Να το πούμε λίγο πιο απλά. Σχεδόν οι μισοί μαθητές δεν έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες των μαθηματικών, προχωρούν στα επόμενα κεφάλαια/επίπεδα...
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
δασκαλος
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
Θα ήταν επικίνδυνη αυταπάτη να πιστέψει κανείς ότι σήμερα αντί για περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών που θα είναι μέσα στην τάξη και πάνω από...
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο