Αξιολόγηση σχολείων: Οι νέοι οδηγοί δράσεων από το ΙΕΠ
Αξιολόγηση σχολείων: Οι νέοι οδηγοί του ΙΕΑΠ για την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ Εκπαιδευτικών» και την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση»

Δύο νέοι οδηγοί για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ Εκπαιδευτικών» και την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» δημοσίευσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) .

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του ΙΕΠ, συνεχίζεται  η προσπάθεια για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Οι νέοι οδηγοί για την αξιολόγηση σχολείων

Δείτε εδώ αναλυτικά τον οδηγό για την Ενδοσχολική επιμόρφωση

Δείτε εδώ αναλυτικά τον οδηγό για την Ετεροπαρατήρηση μεταξύ εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

airetoi_paraitisi_pusde_ypiresiaka_symvoylia.jpg
ΚΥΣΔΕ: Αδιέξοδο στις μεταθέσεις εκπαιδευτικών – Αυξάνονται οι υπεράριθμοι, παραμένουν οι αδικίες
Απορρίψεις αιτήσεων και ενστάσεων εκπαιδευτικών – Κριτική στο νομικό πλαίσιο για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
ΚΥΣΔΕ: Αδιέξοδο στις μεταθέσεις εκπαιδευτικών – Αυξάνονται οι υπεράριθμοι, παραμένουν οι αδικίες
αξιολο
Eκπαιδευτικοί για Ζαχαράκη: «Νέο πρόσωπο, ίδια πολιτική. Καμία αυταπάτη για τον διάλογο»
Καμία ουσιαστική απάντηση από το Υπουργείο – Κάλεσμα σε αγωνιστική κλιμάκωση με αιχμή την αξιολόγηση, τα πειθαρχικά και τις απολύσεις
Eκπαιδευτικοί για Ζαχαράκη: «Νέο πρόσωπο, ίδια πολιτική. Καμία αυταπάτη για τον διάλογο»