Thumbnail

Με στόχο να ενισχυθούν οι ψηφιακές  δεξιότητες των νέων , τρείς Έλληνες εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις καινοτόμες ιδές τους στον διεθνή διαγωνισμό «MIXathon Challenge» και βραβεύθηκαν απο την Microsoft. 

Κατέλαβαν τις 3 πρώτες θέσεις. Οι δύο εκπαιδευτικοί εργάζονται σε δημόσια σχολεία και ο ένας σε ιδιωτικό. Μέσα από την ιστοσελίδα του διαγωνισμού, ενημερώθηκαν περισσότεροι από 40.000 εκπαιδευτικοί σε 32 Ευρωπαϊκές χώρες, 150 συμμετέχοντες έφτασαν στο τελικό, ενώ αναδείχθηκαν 54 νικητές από 18 χώρες, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Αίσωπος, ειδικός παιδαγωγός στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Βόλου, κέρδισε την πρώτη θέση για την συμμετοχή του με τίτλο «Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών-Κοινωνικές ιστορίες», μέσα από την οποία περιγράφει μια ειδική θεραπευτική μέθοδο βελτίωσης των κοινωνικών δεξιοτήτων για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Όπως δήλωσε και ο ίδιος «Είμαι χαρούμενος που για να συμμετάσχω στο Microsoft MIXathon Challenge έμαθα να χρησιμοποιώ αυτό το τόσο χρήσιμο εργαλείο για εμάς τους εκπαιδευτικούς. Ανυπομονώ πλέον και για τις επόμενες παρουσιάσεις μου μέσω αυτού του εργαλείου, που θα είναι σίγουρα πιο ευχάριστες, κατατοπιστικές και ενδιαφέρουσες».

Ο Βασίλης Βαρβαρήγος, υπεύθυνος εκπαιδευτικός στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, κέρδισε τη δεύτερη θέση, με τη συμμετοχή του, στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας της Β’ Λυκείου, με τίτλο “AIDS_for_MIXathon” , η οποία έχει ως αντικείμενο την ασθένεια του AIDS και τον ιό που προκαλεί τον HIV. Όπως δήλωσε «Ο διαγωνισμός Microsoft MIXathon Challenge αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα και τους μαθητές μου να εξοικειωθούμε με το νέο πρόσθετο Office MIX. Μέσα από τη διερευνητική μάθηση και τη δημιουργία, οι μαθητές μου ευαισθητοποιήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο απέναντι σε μια ιδιαίτερα σοβαρή ασθένεια, το AIDS, και τις κοινωνικές της προεκτάσεις. Και τώρα, μέσα από το mix.office.com, οι ίδιοι μεταφέρουν τις γνώσεις που απέκτησαν στους συμμαθητές τους (και όχι μόνον). Η βράβευση αυτή, ως επιστέγασμα της προσπάθειάς μας, με γεμίζει χαρά και διάθεση για ακόμα περισσότερο MIXing με τους μαθητές μου.»

Τέλος, o Γιάννης Σουδίας, καθηγητής στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας, κατέκτησε την τρίτη θέση  με το καινοτόμο μάθημα  «Εισαγωγή στα Κλάσματα», στόχος του οποίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν, μέσα από απλά παραδείγματα, τα κλάσματα, υπογραμμίζοντας ότι «Το Office Mix αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο στα χέρια εκπαιδευτικών και μαθητών. Εύκολα και απλά μπορούν να δημιουργηθούν αποτελεσματικά διαδραστικά μαθήματα. Ήταν μια μοναδική ευκαιρία για μένα και τους μαθητές μου να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε το καλύτερο μας μάθημα».

Εδώ να σημειώσουμε πως η εργασία του Δημήτρη Αίσωπου βραβεύτηκε και στην ειδική κατηγορία για εργασίες με θέμα την «Ειδική Εκπαίδευση». Το βραβείο του θα παραλάβει από τον χορηγό  του διαγωνισμού σε αυτήν την κατηγορία, την ελληνική startup Kinems, η οποία, με τη βοήθεια της κάμερας Microsoft Kinect, έχει δημιουργήσει μια μέθοδο μάθησης με βάση το παιχνίδι, για παιδιά με πολλαπλές μαθησιακές δυσκολίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα