Thumbnail
ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Συνάδελφοι,

Βρισκόμαστε ήδη στις παραμονές Χριστουγέννων και τα σχολεία δεν φαίνεται να λειτουργούν όπως ευαγγελιζόταν ο κος Φίλης. Υπάρχουν ακόμα τουλάχιστον 22 κενά στην Γενική και Ειδική Αγωγή και αυτός ο αριθμός προκύπτει με την προϋπόθεση ότι αρκετοί  από τους αναπληρωτές όταν θα διοριστούν θα πηγαίνουν σε 3 και 4 σχολεία . Γεγονός που πολλές φορές έχουμε καταγγείλει ως απαράδεκτο και για τους συναδέλφους και για τη λειτουργία των σχολείων. Ας μην ξεχνάμε ότι και έως τώρα η εικόνα που εμφανίζεται στα σχολεία έχει προκύψει από απαράδεκτες τακτικές (κατάργηση οργανικών, συμπλήρωση ωραρίου με κάθε κόστος, μετακίνηση σε 3 και 4 σχολεία, διαθέσεις στην πρωτοβάθμια, υπολογισμός τμημάτων με περισσότερους από 20 μαθητές κ.λ.π).

Καταγγέλλουμε ότι:

Α. Από τα λειτουργικά κενά που εστάλησαν προς την Περιφερειακή Διεύθυνση στις 21/11/2016 κόπηκε το κενό ΠΕ18-10 (νοσηλευτής) που λείπει από το ΕΠΑΛ Αργοστολίου (28 ώρες) στο Τομέα Υγείας. Η λογική της Διεύθυνσης ότι «θέλουμε να πιστεύουμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έρθει μόνιμος καθηγητής » είναι απαράδεκτη. Ο Τομέας Υγείας έναν ολόκληρο χρόνο πέρυσι και φέτος έως τώρα υπολειτουργεί πλήρως με έναν μόνο καθηγητή. Οι μαθητές του Τομέα αφημένοι πλήρως στη μοίρα τους για άλλη μια φορά. Απαιτήσαμε την άμεση πρόσληψη ενός αναπληρωτή .

Β. Στο Λύκειο Κεραμειών μετά την κατάργηση της οργανικής θέσης ΠΕ03 και την ουσιαστική εξαφάνιση της οργανικής του ΠΕ01 προκύπτει ένα ακόμα θέμα . Ο συνάδελφος μαθηματικός μετά από ένα σοβαρό ζήτημα υγείας βρίσκεται σε άδεια. Η Διεύθυνση προσπαθεί να καλύψει ένα κενό 18 ωρών με υπάρχοντες συναδέλφους κυρίως υπερωριακά και όχι για το σύνολο βεβαίως των ωρών. Απαιτήσαμε την άμεση πρόσληψη ενός αναπληρωτή πλήρους ή μειωμένου ωραρίου.

Συνάδελφοι και για τις 2 παραπάνω περιπτώσεις ας βγουν εύλογα συμπεράσματα. Δεν είναι δικαιολογία «δεν μπορούμε να προσλάβουμε κάποιον και να απολυθεί σε 1ή 2 μήνες». Την ανάγκη μιας  αναπλήρωσης που προκύπτει από ανάγκη  καλείται να καλύψει ο αναπληρωτής. Αυτή ήταν και αυτή θα έπρεπε να είναι η λογική που καλείται ένας αναπληρωτής.  Δεν είναι δυνατόν να μην προκύψει μια ανάγκη σε κάποιο συνάδελφο, να μην τολμάς να αρρωστήσεις .  Όμως είναι φανερό πια ότι ο ρόλος του μόνιμου έχει πλήρως αντικατασταθεί από τον αναπληρωτή χωρίς όμως ο τελευταίος να έχει το δικαίωμα μονιμοποίησης!!!  Ομηρία και ελαστικές σχέσεις εργασίας για τους συναδέλφους και απαξίωση του μαθητή. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι για όλα «πρώτα ο μαθητής».

Συνάδελφοι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Να το «Νέο Σχολείο» , το σχολείο της αγοράς! Όλα όσα βιώνουμε καθημερινά στα σχολεία μας αποτυπώνουν τη ρευστοποίηση των γνωστικών αντικειμένων και κάθε έννοια σταθερότητας στην εργασία.

                                         Πεντογάλου Διονυσία

                                         Μεμελετζόγλου Ελένη

          (αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης                 Εκπαιδευτικών που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Αύριο η Πρόσκληση για την Α΄ φάση προσλήψεων 21.600 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: 38.000 προσλήψεις για τη σχολική χρονιά 2025-2026 – Πότε βγαίνει η εγκύκλιος και πότε οι τοποθετήσεις
Αύριο η Πρόσκληση για την Α΄ φάση προσλήψεων 21.600 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
εκπαιδευτικος
Νέες ρυθμίσεις για τις ψηφιακές συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Τι αλλάζει με τη νέα ΚΥΑ
Αλλαγές στη διαδικασία ψηφιακών συμβάσεων για Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς: Τι σημαίνει στην πράξη για τους εκπαιδευτικούς
Νέες ρυθμίσεις για τις ψηφιακές συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Τι αλλάζει με τη νέα ΚΥΑ