βαθμοί υποψήφιας
Τραγικό! Αριστούχοι υποψήφιοι, με υψηλές επιδόσεις αποκλείονται από τις Αρχιτεκτονικές λόγω του ότι στο Ελεύθερο ή στο Γραμμικό Σχέδιο πέτυχαν επίδοση λίγα δέκατα της μονάδας κάτω από την ΕΒΕ.

Τις δυο πρώτες χρονιές που εφαρμόστηκε η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) στις Πανελλήνιες εξετάσεις, πέρσι (2022) και προπέρσι (2021), πολλοί αριστούχοι υποψήφιοι δεν κατάφεραν να εισαχθούν στις σχολές που στόχευαν, λόγω της εφαρμογής της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα, παρόλο που τα μόρια που συγκέντρωσαν ήταν περισσότερα από τα απαιτούμενα.  

Αριστούχοι υποψήφιοι, με υψηλές επιδόσεις αποκλείονται από τις Αρχιτεκτονικές λόγω του ότι στο Ελεύθερο ή στο Γραμμικό Σχέδιο πέτυχαν επίδοση λίγα δέκατα της μονάδας κάτω από την ΕΒΕ. Εδώ είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι τα μαθήματα αυτά δεν υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα των λυκείων και προσφεύγουν αναγκαστικά και με την ευλογία του Υπουργείου Παιδείας στην εξωσχολική βοήθεια. 

Τα κυβερνητικά επιχειρήματα περί μαθητών που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο με «λευκή κόλλα» κατέρρευσαν από τους ίδιους τους αριθμούς, αφού υποψήφιοι με πολύ υψηλές βαθμολογίες, που είχαν την «ατυχία» να επιλέξουν σχολές με ειδικά μαθήματα αποκλείστηκαν από σχολές και τμήματα της προτίμησής τους.

Η Επιστολή της υποψήφιας στο alfavita.gr και η βαθμολογία που συγκέντρωσε

Το ίδιο συνέβη και φέτος. Να τι γράφει στο alfavita.gr υποψήφια στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις η οποία πέτυχε περισσότερο από 22.000 μόρια (πολύ υψηλότερα από τη βάση της σχολής που ήθελε) αλλά αποκλείστηκε λόγω της ΕΒΕ στο Ελεύθερο Σχέδιο (η διαφορά μου είναι 0,6 μονάδες)ένα μάθημα που ουσιαστικά δεν διδάσκεται καν στο σχολείο…

Γεια σας, ονομάζομαι Ζηνοβία Κονταξοπούλου, μόλις έδωσα πανελλήνιες και σας στέλνω γιατί πραγματικά βρίσκομαι σε κατάσταση απελπισίας, γνωρίζοντας ότι ενώ έχω συγκεντρώσει λίγο παραπάνω από 22 χιλιάδες μορια για αρχιτεκτονική Αθηνών, δεν μπορώ καν να δηλώσω τη συγκεκριμένη σχολή, λόγω της ΕΒΕ στο ελεύθερο σχέδιο(η διαφορά μου είναι 0,6 μονάδες)!! …ένα μάθημα που δεν διδάσκεται καν στο σχολείο… είναι άδικο… τόσα παιδιά που έχουν προσπαθήσει και ενδεχομένως τα έχουν καταφέρει  να περιορίζονται από ένα τέτοιο νομοσχέδιο… 
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας 

Σας επισυνάπτω αναλυτικά τους βαθμούς μου

στοιχεία υποψήφιας

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
eidiki_agogi_4.jpg
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής
Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η νέα προκήρυξη του ΑΣΕΠ (4ΕΑ/2025), που αφορά την κατάταξη υποψηφίων εκπαιδευτικών κατηγορίας ΤΕ στην Πρωτοβάθμια και...
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής