ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ

«Καταραμένα» βιβλία σχολικής ιστορίας
«Καταραμένα» βιβλία σχολικής ιστορίας
Η σχολική ιστορία είναι μια πικρή ιστορία παρεμβάσεων και διαμάχης που μετρά ήδη κάμποσα «καταραμένα» βιβλία στο παθητικό της - Του Χρήστου Κάτσικα
«Καταραμένα» βιβλία σχολικής ιστορίας
Χρηματοδότηση ΑΕΙ μέσω αξιολόγησης: Η λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας της ιδιωτικοποίησης
Χρηματοδότηση ΑΕΙ μέσω αξιολόγησης: Η λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας της ιδιωτικοποίησης
Προσοχή! Το Υπουργείο Παιδείας «πριονίζει τις ρίζες» των δημοσίων Πανεπιστημίων - Του Χρήστου Κάτσικα
Χρηματοδότηση ΑΕΙ μέσω αξιολόγησης: Η λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας της ιδιωτικοποίησης
Πανάκριβό μου μεταπτυχιακό
Πανάκριβό μου μεταπτυχιακό
Με τροπολογία του υπουργείου Παιδείας απελευθερώνονται πλήρως οι αμοιβές των διδασκόντων στα μεταπτυχιακά προγράμματα, γεγονός που θα οδηγήσει στην...
Πανάκριβό μου μεταπτυχιακό
Αλήθεια για ποια ιστορική αλήθεια κάνει λόγο η κ. Υπουργός;
Αλήθεια για ποια ιστορική αλήθεια κάνει λόγο η κ. Υπουργός;
Ακούστε κ. Υπουργέ. Αυτή η Ιστορία ανήκει στους απλούς ανθρώπους. Ανήκει στον εργαζόμενο λαό, αυτόν που παράγει με τα χέρια του και το μυαλό του τα...
Αλήθεια για ποια ιστορική αλήθεια κάνει λόγο η κ. Υπουργός;
Σχολική Ιστορία: «Τρικυμία» βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών
Σχολική Ιστορία: «Τρικυμία» βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών
Στη χώρα μας η σχολική Ιστορία είναι μια πικρή ιστορία παρεμβάσεων και διαμάχης που μετρά ήδη κάμποσα «καταραμένα» βιβλία στο παθητικό της.
Σχολική Ιστορία: «Τρικυμία» βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών
Οι επιδόσεις των μαθητών και οι "σωτήρες" του εκπαιδευτικού συστήματος
Οι επιδόσεις των μαθητών και οι "σωτήρες" του εκπαιδευτικού συστήματος
"Οι μαθητές μας στο Λύκειο «οικοδομούν» τη γνώση τους στο τρίγωνο «σχολείο-φροντιστήριο-ιδιαίτερο», «ροκανίζουν» την εφηβεία τους με «γερμανικά...
Οι επιδόσεις των μαθητών και οι "σωτήρες" του εκπαιδευτικού συστήματος