πανελλήνιες 2021 βαθμολογίες
12 συμβουλές προς του υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων 2022 από τα Φροντιστήρια Διακρότημα

Πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις 2022

1) Από τώρα και ως την τελευταία εβδομάδα, φτιάχνουμε ένα πρόγραμμα διαβάσματος – επαναλήψεων, το οποίο ακολουθούμε πιστά. Πρέπει να αφιερώνουμε τουλάχιστον τρεις συνεχόμενες ώρες ανά μάθημα, ενώ κάθε ημέρα καλό είναι να διαβάζουμε ένα ή το πολύ δύο μαθήματα. Πάντως, να μην προσπαθούμε να διαβάσουμε όλα τα μαθήματα την ίδια ημέρα.

2) Ακολουθούμε το ωράριο των πανελληνίων εξετάσεων. Δηλαδή, κοιμόμαστε νωρίς και ξυπνάμε την ώρα που θα ξυπνήσουμε όταν δίνουμε εξετάσεις. Έτσι, ο οργανισμός μας θα συνηθίσει αυτό το ωράριο και θα αντιδράσει
καλύτερα όταν έρθει η ώρα που θα δώσουμε.

3) Τρεφόμαστε υγιεινά, πίνουμε χυμούς και ασκούμαστε ήπια, ώστε να είμαστε σε καλή φυσική, άρα και πνευματική, κατάσταση, ώστε να καταπολεμήσουμε το αναπόφευκτο άγχος που όλοι έχουν όταν δίνουν εξετάσεις.

4) Σκεφτόμαστε θετικά. Η ζωή μας δεν αρχίζει και σίγουρα δεν τελειώνει με τις πανελλήνιες εξετάσεις, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα που θα φέρουμε. Ο στόχος είναι να φέρουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, γιατί υπάρχουν σχολές για όλες τις βαθμολογίες. Ακόμα και αν δεν επιτύχουμε την 1η επιλογή μας, είναι επιτυχία και η 2η και η 3η κλπ.

Η ζωή δεν είναι άσπρο ή μαύρο , αυτό πρέπει να το θυμόμαστε πάντα. Υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις και είναι πολύ σημαντικό να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή που μπορούμε. Άλλωστε, στη διάρκεια της μάχης σκεφτόμαστε μόνο τη νίκη.

5) Δεν πρέπει να ασχολούμαστε με φήμες για SOS θέματα που κάποιος προέβλεψε, που έχουν πολύ καιρό να πέσουν, που είδε στον ύπνο του ο συμμαθητής μας… κλπ. Αναστατωνόμαστε χωρίς λόγο και σχεδόν ποτέ δεν επιβεβαιώνονται.

6) Το βράδυ της παραμονής της εξέτασης αποφεύγουμε τις υπερβολές στη διατροφή και δεν ξενυχτάμε ΠΟΤΕ. Την ημέρα των εξετάσεων φροντίζουμε να είμαστε από νωρίς έτοιμοι, ώστε να μην αγχωθούμε αν υπάρχει κάποια καθυστέρηση στη μετάβασή μας στο εξεταστικό κέντρο.

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης

7) Έχουμε μαζί μας τα απαραίτητα:

  • Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο
  • Δελτίο εξεταζόμενου (καρτελάκι)
  • 3 στυλό (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γόμα, ξύστρα
  • Γεωμετρικά όργανα (όταν χρειάζονται)
  • Μπουκαλάκι ή θερμός με νερό ή χυμό
  • Ρολόι για διαχείριση της προβλεπόμενης ώρας

8) Διαβάζουμε το 1ο θέμα χωρίς βιασύνη και άγχος. Δεν έχει νόημα να βιαζόμαστε, δεν κερδίζουμε κάτι αν το διαβάσουμε 5 – 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερα και είμαστε
επιρρεπείς σε λάθη. Το λύνουμε (ποτέ στο πρόχειρο και να το αντιγράψουμε μετά, είναι άσκοπη σπατάλη χρόνου και ενέργειας) με ηρεμία και αν χρειαστεί χρησιμοποιούμε το πρόχειρο για κάποια πράξη ή κάποια σκέψη που δεν είμαστε σίγουροι πώς θα καταλήξει. Επαναλαμβάνουμε διαδοχικά την ίδια διαδικασία και για τα υπόλοιπα θέματα.

9) Δεν απογοητευόμαστε αν κάποιο θέμα μας δυσκολέψει ή δεν το γνωρίζουμε. Τα δύσκολα θέματα είναι και για τους άλλους δύσκολα. Θα προσπαθήσουμε να γράψουμε ότι ξέρουμε, ώστε να πάρουμε τα περισσότερα μόρια που μπορούμε. Ακόμα και αν δεν είμαστε σίγουροι πρέπει να διεκδικήσουμε όσα μόρια είναι εφικτό να πάρουμε.

10) Δεν πρέπει να ξεφύγουμε από το αρχικό χρονικό πλάνο που έχουμε βάλει για κάθε θέμα. Γράφουμε ότι μπορούμε και προχωράμε στο επόμενο θέμα. Μπορεί όταν ολοκληρωθεί το γραπτό μας και επιστρέψουμε στο θέμα αυτό, να δούμε πράγματα που δεν είχαμε παρατηρήσει την πρώτη φορά. Αν τελειώσουμε νωρίτερα , δεν φεύγουμε, αλλά διαβάζουμε ξανά τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που δώσαμε , ώστε να είμαστε σίγουροι για αυτά που γράψαμε.

11) Δεν βιαζόμαστε, δεν ενθουσιαζόμαστε, δεν απογοητευόμαστε. Όλα αυτά μπορεί να μας οδηγήσουν σε λάθη. Όταν τελειώσει η εξέταση, ηρεμούμε και προσπαθούμε να βγάλουμε από το μυαλό μας αυτό το μάθημα. Ότι έγινε, έγινε. Δεν αλλάζει κάτι ψάχνοντας το τι γράψαμε. Ας μη ξεχνάμε ότι συγκρινόμαστε με τους άλλους υποψηφίους.

Ο στόχος μας πλέον είναι το επόμενο μάθημα.

Μετά τις εξετάσεις

12) Συμπληρώνουμε το μηχανογραφικό μας δελτίο με την καθοδήγηση και την υποστήριξη εξειδικευμένου συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού που παρέχουν τα φροντιστήρια Διακρότημα.

Επίλογος

Ο Όμιλος Φροντιστηρίων Διακρότημα έχει συμπληρώσει 25 χρόνια παρουσίας στον εκπαιδευτικό χώρο.

Πολλές χιλιάδες μαθητών μας έχουν δώσει εξετάσεις με σπουδαίες επιδόσεις και λιγότερο καλές. Κάποιοι από αυτούς είναι πλέον καθηγητές, διευθυντές στα φροντιστήρια μας, κάποιοι μας φέρνουν τα παιδιά τους και σίγουρα με όλους νοιώθουμε το δέσιμο εκείνο που νοιώθουν οι καθηγητές που βοηθούν τους μαθητές τους να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.

Να θυμόμαστε πάντα ότι:

Οι εξετάσεις είναι ένας σημαντικός σταθμός, αλλά όχι το τέλος της προσπάθειας. Οι ευκαιρίες υπάρχουν για όλους και είναι αμέτρητες σε όλη την πορεία της ζωής σας. Πρέπει να έχουμε πίστη , δύναμη και την διάθεση για να τις κυνηγήσουμε.

Καλή επιτυχία!

Σύνταξη - επιμέλεια:

Θεόδωρος Καλαϊτζίδης, Πρόεδρος Ομίλου ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ – AFTER SCHOOL – Μαθηματικός, www.diakrotima.gr

kalaitzidis_diakrotima_0_0.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
amfitheatro-aei-foitites1
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025 και έναρξη υποβολής ενστάσεων
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
Ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για πραγματικά ειδικό σχολείο αλλά για «κατ’ επίφαση», αφού η υποστελέχωσή του σε ειδικό...
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
taxi
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς
Για να ανατεθούν οι όποιες υπερωρίες, πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τη διοίκηση αφενός ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδιας...
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς