Thumbnail

           « Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. Φ6/153685/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2149) Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016»
              Μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ (Πράξη 63/2015 του Δ.Σ.), σας ενημερώνουμε ότι η με αρ. πρωτ. Φ6/153685/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2149) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016» τροποποιείται ως προς την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης» όλων των ειδικοτήτων του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2015-2016, ως ακολούθως:…»
Μεσούσης της σχολικής περιόδου, η αλλαγή της εξεταστέας ύλης δύο μαθημάτων, και δη πανελληνίως εξεταζομένων, δεν αποτελεί απλώς παραλογισμό, αναδεικνύει έλλειψη κατανόησης της σχολικής πραγματικότητας, υπευθυνότητας και παιδαγωγικής ηθικής έναντι μαθητών και εκπαιδευτικών.


Πρόκειται για μία απόφαση που εντείνει το άγχος χιλιάδων υποψηφίων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μαθητών, οι οποίοι βλέπουν την εξεταστέα ύλη των δύο βασικών τους μαθημάτων, και έπειτα από κοπιαστική προετοιμασία 4 μηνών, να αλλάζει στο μεγαλύτερό της βαθμό.


Μία άλογη απόφαση που ανατρέπει τον προγραμματισμό και τη δουλειά μαθητών και εκπαιδευτικών.


Μία απόφαση που αποδεικνύει περίτρανα την έλλειψη συντονισμού και την απουσία συνεργασίας των εκπαιδευτικών φορέων.
Μία απόφαση που επιβεβαιώνει, για άλλη μία φορά, την προχειρότητα, την ασυνέπεια, την υποβάθμιση, την έλλειψη εκπαιδευτικής πολιτικής, την υποτιμητική αντιμετώπιση της Επαγγελματικής - Τεχνικής Εκπαίδευσης.
Γιατί, αλήθεια, έχετε αναλογιστεί πόσες και ποιες αντιδράσεις θα προκαλούσε μία τέτοια απόφαση (στον ίδιο χρόνο), που θα αφορούσε μαθήματα και μαθητές των Γενικών Λυκείων;
Αλλά, στην Ελλάδα, είτε με δεξιές είτε με αριστερές κυβερνήσεις, η Τεχνική «Εκπαίδευση» αποτελούσε και,  φαίνεται, συνεχίζει να αποτελεί τον παρία της Εκπαίδευσης και τη χαμένη ευκαιρία και δυναμική, για ελπίδα και προοπτική, για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και αναπτυξιακής πολιτικής.
 
Νίκος Πολυμενάκος

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Γιατί η βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής

Πανελλήνιες 2025: Με ποια κριτήρια επιλέγω σχολές για το Μηχανογραφικό μου;

Που θα ανέβουν οι βάσεις

Μηχανογραφικό 2025: Αυτός είναι ο χάρτης των αντιστοιχιών για 96 Τμήματα - Οι μεγάλες αλλαγές

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKPAIDEYTIKOS
Διευθυντές σχολείων “χτυπούν καμπανάκι” σε δήμαρχο για τα σχολεία
Η επιστολή αναδεικνύει κρίσιμα ζητήματα λειτουργικής δυσλειτουργίας, τα οποία επηρεάζουν άμεσα την εκπαιδευτική διαδικασία.
Διευθυντές σχολείων “χτυπούν καμπανάκι” σε δήμαρχο για τα σχολεία
μουσικό
Χωρίς εκπαιδευτικούς μουσικής 1.000 σχολεία - 545 οργανικά κενά παραμένουν ακάλυπτα – Ζητούνται άμεσοι μόνιμοι διορισμοί
Στον αέρα η μουσική παιδεία στα δημοτικά – 92% των θέσεων χωρίς κάλυψη
Χωρίς εκπαιδευτικούς μουσικής 1.000 σχολεία - 545 οργανικά κενά παραμένουν ακάλυπτα – Ζητούνται άμεσοι μόνιμοι διορισμοί
ειρηνική διαμαρτυρία στη Θεσσαλονίκη, έξω από κατάστημα της αλυσίδας YES! STORES
Από το YES στο... "ό,τι πει το αφεντικό" – 28 συλλήψεις για μια διαμαρτυρία
Με πρόσχημα τη «συκοφαντική δυσφήμηση» κατά της επιχείρησής του, εργοδότης οδήγησε σε 28 συλλήψεις συνδικαλιστών — μια υπόθεση που φωτίζει τη...
Από το YES στο... "ό,τι πει το αφεντικό" – 28 συλλήψεις για μια διαμαρτυρία