Thumbnail

 

Η Ελλάδα καταλαμβάνει τη 13η θέση παγκοσμίως στα ποσοστά ανεργίας σε σύνολο 184 χωρών, σύμφωνα με τον οργανισμό καταγραφής παγκόσμιων οικονομικών δεδομένων Trading Economics.
 
Οπως δημοσιεύεται στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία μόλις σε 25 χώρες του κόσμου η ανεργία ξεπερνά το 20% και η Ελλάδα με 27% βρίσκεται κάτω από τις χώρες Τζιμπουτί, Κονγκό, Ναμίμπια, Κόσοβο, Βοσνία - Ερζεγοβίνη, Αϊτή, Κένυα, Μπουρούντι, Μαυριτανία, Σκόπια, Ρουάντα και Σουαζιλάνδη.
 
Πίσω της ακολουθούν: Δημοκρατία του Κονγκό, Αγκόλα, Ισπανία, Λεσότο, Νότια Αφρική, Παλαιστίνη, Νιγηρία, Ιράκ, Τσαντ, Σερβία, Ισημερινή Γουινέα και Κροατία.
 
Μεταξύ των χωρών αυτών, ο συνδυασμός με το χρέος αναδεικνύει την Ελλάδα μακράν πρώτη με διαφορά καθώς το χρέος του 170,6% σε σχέση με το ΑΕΠ τη φέρνει στην κορυφή του σχετικού πίνακα.
 
Δεύτερη χώρα από τις συγκεκριμένες 25 είναι το Ιράκ με χρέος 88,7% και η Ισπανία με 69,3% του ΑΕΠ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας