Άκυρος ο συναγερμός για την «οβίδα» που εντόπισε συνεργείο της ΕΥΔΑΠ, που κινητοποίησε δυνάμεις της ΕΛΑΣ και του στρατού στο Σύνταγμα.
Τελικώς, μετά από έρευνα πυροτεχνουργών, διαπιστώθηκε πως πρόκειται για σύνεργα που χρησιμοποιούν συνεργεία της ΔΕΗ, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.