Thumbnail
Ασημένιο μετάλλιο για την Ιωάννα Ξουλούγη στις ασκήσεις εδάφους

Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία της ελληνικής γυμναστικής στο παγκόσμιο κύπελλο, που διεξάγεται στο Μπακού.   

Η Ιωάννα Ξουλόγη κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον τελικό των ασκήσεων εδάφους με 12.733 βαθμούς, μια ημέρα μετά το χρυσό του Λευτέρη Πετρούνια στους κρίκους. Νωρίτερα, η Ξουλόγη ήταν τέταρτη στον τελικό της δοκού ισορροπίας, με 12,000 βαθμούς, αλλά στο έδαφος ήταν εκπληκτική και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, χαρίζοντας το δεύτερο μετάλλιο για τα ελληνικά χρώματα.   

Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και η 16χρονη, Εβελίνα Μάγια, στη δοκό ισορροπίας, αφού κατέλαβε την 7η θέση με 11,700 βαθμούς.   Στον τελικό του εδάφους, η Μάγια κατέκτησε την 5η θέση με 12,566 βαθμούς.   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες σχεδιο
Πανελλήνιες 2025 Ειδικά Μαθήματα: Τα θέματα της σημερινής εξέτασης στο Ελεύθερο Σχέδιο
Πανελλήνιες σήμερα Πέμπτη με εξέταση στο Ελεύθερο Σχέδιο: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα
Πανελλήνιες 2025 Ειδικά Μαθήματα: Τα θέματα της σημερινής εξέτασης στο Ελεύθερο Σχέδιο
σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών