Thumbnail
Ανοίγει τη Δευτέρα, στις 19 Μαρτίου 2018 σταδιακά έπειτα από πολλές καθυστερήσεις και προβλήματα η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για ένταξη στο πρόγραμμα "Εξοικονομώ κατ΄ οίκον ΙΙ"

Η διαδικασία υποβολής μετά την κατάρρευση της πλατφόρμας λόγω υπερφόρτωσης θα ανοίξει τμηματικά σε διάστημα τριών εβδομάδων.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μέσα σε λίγες ώρες έγιναν 1,5 εκατομμύριο προσπάθειες εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα για το Εξοικονομώ κατ΄ Οίκον. Ήδη από τα πρώτα λεπτά λειτουργίας διαπιστώθηκε ότι συγκεκριμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις (IP’s) επιχειρούσαν ταυτόχρονη είσοδο με πλήθος διαφορετικών κωδικών.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να μπουν στη διεύθυνση exoikonomisi.ypen.gr προκειμένου να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους και η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα ενεργοποιείται τμηματικά ως εξής:

-Δευτέρα 19 Μαρτίου: Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα.

-Δευτέρα 26 Μαρτίου: Δυτική Μακεδονία, Πελοπόννησος, Στερεά Ελλάδα, Ιόνιο, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη.

-Δευτέρα 2 Απριλίου: Αττική, Νότιο Αιγαίο.

Σε όλες τις περιπτώσεις η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα ανοίγει από τις 08:00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση