Πόσο τρομακτικός μπορεί να είναι ένας πίνακας ζωγραφικής, και μάλιστα κλασικών και διάσημων καλλιτεχνών; Πόσο διαφορετική μπορεί να γίνει η καλλιτεχνική προσέγγιση, συγκριτικά με τις τετριμένες νόρμες της Τέχνης; Έχει τη δυνατότητα η "κλασική" Τέχνη να ενσωματώσει ένα πιο "Horror" μοτίβο;
Δείτε τους παρακάτω πίνακες και ίσως απαντηθούν κάποια από τα παραπάνω ερωτήματα...
«Κεφάλι Σκελετού με αναμμένο τσιγάρο», 1886
Χένρι Φουσέλι, Ο Εφιάλτης, 1781
Φράνσις Μπέικον, Τρεις σπουδές για φιγούρες στη βάση μιας σταύρωσης, 1944
Πέτερ Πάουλ Ρούμπενς, «Ο Κρόνος καταβροχθίζει τον γιο του», 1636-1638
Ιερώνυμος Μπος, «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων», 1480-1505
Σαλβαδόρ Νταλί, «Το πρόσωπο του πολέμου», 1940
Φρανσίσκο Γκόγια, «Ο Κρόνος καταβροχθίζει το γιο του», 1819-1823
Θεόδωρος Γκεγικό, «Κομμάτια ανατομίας», 1819
Οντιλόν Ρεντόν, «Οι Κύκλωπες»,1898-1900
Καραβάτζιο, «Ο Δαβίδ με το κεφάλι του Γολιάθ», 1606-1607
Κατσουσίκα Χοκουσάι, 1830
Αρτεμισία Τζεντιλέσκι, «Η Ιουδήθ καταβροχθίζει τον Ολφέρνη», 1620-1621
Άξελ Βάλντεμαρ Γιόχανσεν, «Η νύχτα», 1920
Τιτσιάνο, «Η εκδορά του Μαρσύα», 1570-1576
Γουίλιαμ Μπλέικ, «Το φάντασμα των ψύλλων», 1819-1820
Θεόδωρος Γκεγικό, «Η μονομανία της ζήλιας», 1819/1822
Χανς Μέμλινγκ, « Τρίπτυχο της γήινης ματαιοδοξίας και θείας σωτηρίας», 1485
Τζέραλντ Ντέιβιντ, «Η απόφαση του Καμβύση» 1498/1499
Χένρικ Βάισενχοφ, «Το προαίσθημα», 1893
Γκαγκόζε, από την περίοδο Εντό (Ιαπωνία), άγνωστης περιόδου
Με πληροφορίες από τo huffingtonpost.com
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ