Οι εκπρόσωποι πρωτοβάθμιων Σωματείων εργαζομένων στη ΔΕΗ ανακοίνωσαν πως θα αρχίσουν εικοσιτετράωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από τα μεσάνυχτα απόψε.
Μεθαύριο Τετάρτη τα σωματεία διοργανώουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Κοραή προς το Σύνταγμα όπου και θα μείνουν μέχρι την ψήφιση του νομοσχεδίου γοα την αποκρατικοποίηση των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.
Όπως σημείωσαν οι εργαζόμενοι η ιδιωτικοποίηση του δικτύου φέρει αυξήσεις στα τέλη χρήσης τα οποία θα φανούν και στα τιμολόγια.