Thumbnail
Ο Μίκαελ Σουμάχερ γεννημένος  το 1969, στη Γερμανία κατακτώντας πολλές διακρίσεις στη Φόρμουλα 1 μέχρι σήμερα γύρω το όνομά του έχει σχηματιστεί ένας θρύλος.

Η αφετηρία της επαγγελματικής του πορείας θα χαραχθεί με τη συμμετοχή του στο Πρωτάθλημα καρτ της Γερμανίας το 1981, το οποίο το κατέκτησε τρεις φορές μέσα στα επόμενα χρόνια. Το 1988 θα λάβει μέρος στη Γερμανική Φόρμουλα Φοντ  1600 καταλαμβάνοντας την 6η θέση , ενώ παράλληλα κατέκτησε την δεύτερη θέση στον αντίστοιχο ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Το 1990 θα καταλάβει  την πρώτη θέση στη Γερμανική Φόρμουλα 3 και από το σημείο αυτό, θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερες διακρίσεις.

Μέχρι σήμερα έχει λάβει συμμετοχή σε περίπου 250 Γκραν Πριν. Η πρώτη του επαφή με τη Φόρμουλα 1 θα γίνει το 1991, οδηγώντας στα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι της Silverstone , ενώ είχε υπογράψει συμβόλαιο με τη Formula-Jordan . Τα χρόνια που θα ακολουθήσουν, θα τον δούμε οδηγό στη Benetton-Ford, λαμβάνοντας ακόμα περισσότερες διακρίσεις. Η φήμη του είχε ήδη δημιουργηθεί. Η αγάπη του για τους τροχούς και το ακατάπαυστο ταλέντο του στην οδήγηση, θα είναι αυτό που θα τον καθιερώσει ως οδηγό. Έτσι το 1996,θα βρεθεί στην ομάδα της Φερράρι.

«Το να έχεις στα χέρια σου ένα αυτοκίνητο, μία ομάδα να δουλεύει μαζί σου ,η οποία να αυξάνει την αποδοτικότητά σου και εν τέλει να οδηγείς αυτό το αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο, γνωρίζοντας ότι αυτό είναι το μέγιστο  που μπορείς να κατορθώσεις, αυτό είναι για εμένα μεγάλη ευτυχία για όλα αυτά τα χρόνια. Πάντα οδηγούσα για αυτό», θα δηλώσει μετά από χρόνια.

Θα ακολουθήσουν 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας, με πολλές διακρίσεις, όπου ο Σουμάχερ κατάφερε να κάνει τον κόσμο να παραληρεί στην παρουσία του. Παρ’όλα αυτά το 2006 αποφάσισε να αποχωρήσει από τους αγώνες. Αντίθετα η μοίρα του είχε καθοριστεί. Οι τροχοί θα συνεχίσουν να είναι στη ζωή του. Το 2010 θα επανέλθει στην αγωνιστική πίστα στην ομάδα της Μερσεντές για δύο χρόνια. Έτσι το 2012 θα ανακοινώσει τη δεύτερη και οριστική αποχώρησή του.

«Δεν θέλω να κάνω κάτι. Δε θα ήθελα να επικεντρωθώ άμεσα σε κάτι άλλο Θέλω μόνο να είμαι ελεύθερος και να δω ποιο θα είναι το επόμενο βήμα…Είμαι ενεργός ακόμα με μία συγκεκριμένη αίσθηση με τη Φερράρι, αλλά με όσο χρόνο επιθυμώ να αφιερώσω. Θέλω να περνάω παραπάνω χρόνο με την οικογένειά μου. Απολαμβάνω να τρέχω με τη μηχανή. Ξέρω ότι δε μπορώ να κατορθώσω κάτι, γιατί ό,τι ήταν να κατορθώσω το έχω κάνει ήδη… Πιστεύω στη μοίρα. Πάντα πίστευα σε αυτή. Πέφτω με αλεξίπτωτο, τρέχω με τη μοτοσυκλετα, κάνω ορειβασία. Για εμένα είναι μία αγνή ευχαρίστηση. Πάντα ήμουν λίγο τρελός για όλα αυτά και δεν μπορώ να σταματήσω από τη μία μέρα στην άλλη. Είναι αδύνατον»

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013. Η είδηση για τον σοβαρό τραυματισμό του Σουμάχερ στο κεφάλι, κατά τη διάρκεια που έκανε σκι στην περιοχή Μεριμπέλ των Γαλλικών Άλπεων κάνει το γύρο του κόσμου. Από τότε ο θρυλικός οδηγός της Φόρμουλα 1 βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση λόγω κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων. Πρόκειται μήπως για το τραγικό τέλος του 44χρονου πιλότου της Φόρμουλα 1, που λάτρευε τα ριψοκίνδυνα αθλήματα; Ο χρόνος θα το δείξει.

«Είναι αστείο που όλοι νομίζουν ότι χρειάζομαι την αδρεναλίνη για να είμαι ευτυχισμένος. Αντίθετα, όταν η αδρεναλίνη σου φτάνει στα ύψη, όταν αγωνίζεσαι με ένα αυτοκίνητο της Φόρμουλα 1, θα αντιμετωπίσεις προβλήματα. Όσο πιο ήσυχος και χαλαρός είσαι τόσο το καλύτερο. Και αυτό ισχύει και για τις μοτοσικλέτες και για άλλα πράγματα επίσης. Αυτό που αγαπώ περισσότερο από όλα είναι να βρίσκω το όριο. Να είμαι στο όριο και να μπορώ να το ελέγχω. Μόνο το να μπορώ να φτάνω σε αυτό το τέλειο άκρο είναι κάτι που πάντα αγαπούσα»

Από το Βέλγικο GP το 1991 όπου ο Μίκαελ Σουμάχερ κάνει το ντεμπούτο του στην F1 συμμετέχοντας στην ομάδα της Jordan

 

 

Από το Βέλγικο GP  του 1992 όταν σήκωσε το τρόπαιο της πρώτης θέσης και της πρώτης από τις 91 νίκες του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Στο βέλγικο GP του 1992 θριάμβευσε με το μονοθέσιο της Benetton στην βρεγμένη πίστα του Σπα.

 

Από το GP Αυστραλίας το 1994

 

 

 

 

 

 

Φωτογραφίες από το bbc

Επιμέλεια: Ράνια Παπαδοπούλου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksiologisi1.jpg
Διαδικτυακή εκδήλωση στις 12/5: Αντίθεση στην αξιολόγηση και τις νέες απειλές για εκπαιδευτικούς
Ενίσχυση της προσβασιμότητας και της ειδικής εκπαίδευσης στην περιοχή με την ίδρυση του ΣΜΕΑΕ για μαθητές με ειδικές ανάγκες
Διαδικτυακή εκδήλωση στις 12/5: Αντίθεση στην αξιολόγηση και τις νέες απειλές για εκπαιδευτικούς
Εικόνα από την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πόρισμα 108ης Συνόδου Πρυτάνεων: Η υπερπροβολή της παραβατικότητας πλήττει τη διεθνοποίηση των Πανεπιστημίων
Όλες οι προτάσεις για ασφάλεια, χρηματοδότηση και θεσμικές αλλαγές στα Πανεπιστήμια - Στο επίκεντρο η διεθνοποίηση των ΑΕΙ
Πόρισμα 108ης Συνόδου Πρυτάνεων: Η υπερπροβολή της παραβατικότητας πλήττει τη διεθνοποίηση των Πανεπιστημίων
vrefonipiakos
Βόλος: Προκαταρκτική εξέταση για τον παιδικό σταθμό όπου 4χρονη υπέστη εγκαύματα από ζεστό νερό
Η εισαγγελέας ανηλίκων διερευνά τις συνθήκες τραυματισμού του παιδιού κατά τη διάρκεια παιχνιδιού μαγειρικής – Δεν έχει υποβληθεί μήνυση από τους...
Βόλος: Προκαταρκτική εξέταση για τον παιδικό σταθμό όπου 4χρονη υπέστη εγκαύματα από ζεστό νερό
sxoliko.jpg
«Κατεβείτε, θα εκραγεί το λεωφορείο!» - Φωτιά σε σχολικό στη Ρόδο με 80 μαθητές
Μαθητές εκκενώνουν πανικόβλητοι το λεωφορείο που φλεγόταν εν κινήσει – Καθυστερήσεις στην έξοδο προκαλούν σοβαρούς φόβους για την ασφάλεια
«Κατεβείτε, θα εκραγεί το λεωφορείο!» - Φωτιά σε σχολικό στη Ρόδο με 80 μαθητές