Thumbnail
Ταινία με θέμα την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο στην Ελλάδα γυρίζουν δύο Αμερικανοί σκηνοθέτες, ελληνικής καταγωγής, ο Τζον κι ο Θίοντορ Βούρχες.

Ταινία με θέμα την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο στην Ελλάδα γυρίζουν δύο Αμερικανοί σκηνοθέτες, ελληνικής καταγωγής, ο Τζον κι ο Θίοντορ Βούρχες.

 
 
Σύμφωνα με το σενάριο της ταινίας «Πρόμαχος», που είναι συμπαραγωγή Ελλάδας - Αγγλίας - Γαλλίας, μια ομάδα Ελλήνων δικηγόρων ξεκινούν δικαστικό αγώνα για την επιστροφή των περίφημων μνημείων.
 
 
Το πρώτο βήμα γίνεται στη Βρετανία, όπου το δικαστήριο ακούει τα επιχειρήματα των μηνυτών, ωστόσο αποφαίνεται ότι δεν μπορεί να εκδικάσει μια υπόθεση του 19ου αιώνα εν έτει 2014. Στη συνέχεια η ομάδα καταφεύγει στο Δικαστήριο της Χάγης.
 
 
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, το «πράσινο φως» στα γυρίσματα της ταινίας στην Ακρόπολη έδωσε την Τρίτη το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, κάνοντας, πάντως, κάποιες υποδείξεις προς τους δημιουργούς του σεναρίου, που κατά την Α΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων ήταν κάπως απλοϊκό.
 
 
Το Συμβούλιο πάντως θεώρησε ότι πρόκειται για μια καλή ευκαιρία ανακίνησης του θέματος, που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τη χώρα μας.
 
Πηγή: iefimerida.gr
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βιασμός
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία
Φταίει η κοινωνία, το εκπαιδευτικό σύστημα, η κρίση, η πανδημία ο σύγχρονος πολιτισμός και η τραπ μουσική ή όλα αυτά μαζί;
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία