Thumbnail
Θέσεις εργασίας

Προκηρύσσονται τέσσερις θέσεις με σύμβαση μίσθωσης έργου στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στo πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 5001312.

Θέση 1
Απαιτούμενα προσόντα

- Πτυχίο Περιβαλλοντολόγου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης
- Διδακτορικό Δίπλωμα σε αντικείμενο σχετικό με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Ακαδημαϊκή διδακτική εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών σε αντικείμενο σχετικό με την Εκπαίδευση για το Περιβάλλον ή τη διδακτική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
- Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) ετών σε αντικείμενο σχετικό με σχεδιασμό, ανάπτυξη, ή επιστημονική επίβλεψη της ανάπτυξης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού ή σεναρίων με αξιοποίηση ΤΠΕ για τη σχολική εκπαίδευση, στο γνωστικό αντικείμενο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης / εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη

Θέση 2
Απαιτούμενα προσόντα:

- Πτυχίο ή Δίπλωμα Πανεπιστημίου Πληροφορικής ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ή Μηχανολόγου Μηχανικού ή ισοδύναμο
- Διδακτορικό Δίπλωμα σε αντικείμενο σχετικό με ΤΠΕ στην εκπαίδευση
- Ακαδημαϊκή Διδακτική εμπειρία τουλάχιστον οκτώ (8) ετών σε ΑΕΙ εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον οκτώ (8) ετών σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτικής τεχνολογίας και ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού ή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού

Θέση 3
Απαιτούμενα προσόντα:

- Πτυχίο ή Δίπλωμα Πανεπιστημίου
- Διδακτορικό σε αντικείμενο σχετικό με τη διδακτική ή την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση
- Επιστημονική εξειδίκευση και εμπειρία τουλάχιστον δέκα (10) ετών σε θέματα διδακτικής ή παιδαγωγικού σχεδιασμού ή παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη διδασκαλία και τη μάθηση, με έμφαση στην Προσχολική ή/και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
- Εμπειρία επιστημονικού συντονισμού έργων σχετικών με αξιοποίηση ΤΠΕ στην εκπαίδευση, από τουλάχιστον πέντε (5) ερευνητικά / αναπτυξιακά προγράμματα / έργα, στα οποία έχει κύριο ρόλο (επιστημονικός υπεύθυνος/αναπληρωτής υπεύθυνος/υπεύθυνος σχεδιασμού)
- Εμπειρία σε παιδαγωγικό σχεδιασμό και ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για την Προσχολική ή/και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (όπως εκπαιδευτικού λογισμικού, μαθησιακών αντικειμένων, εκπαιδευτικών σεναρίων) από τουλάχιστον τρία (3) έργα ή λογισμικά

Θέση 4
Απαιτούμενα προσόντα:

- Πτυχίο ή Δίπλωμα Πανεπιστημίου
- Διδακτορικό σε αντικείμενο σχετικό με τη διδακτική ή την αξιοποίηση στην εκπαίδευση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) ή/και της Πληροφορικής
- Επιστημονική εξειδίκευση και εμπειρία τουλάχιστον πέντε (5) ετών στο πεδίο της διδακτικής ή του παιδαγωγικού σχεδιασμού ή παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση για το γνωστικό αντικείμενο της Φυσικής Αγωγής
- Εμπειρία επιστημονικού συντονισμού έργων σχετικών με αξιοποίηση ΤΠΕ στην εκπαίδευση, από τουλάχιστον δύο (2) ερευνητικά / αναπτυξιακά προγράμματα / έργα
- Εμπειρία σε παιδαγωγικό σχεδιασμό και ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού (όπως εκπαιδευτικού λογισμικού, μαθησιακών αντικειμένων, εκπαιδευτικών σεναρίων) από τουλάχιστον δύο (2) έργα ή λογισμικά

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την υποβολή προτάσεων και άλλες διαδικαστικές διευκρινίσεις μπορείτε να απευθύνεστε στην κα. Βασιλική Τζέλη , email: [email protected]

Για να δείτε την προκήρυξη πατήστε ΕΔΩ

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μεταφορές μαθητών
Γολγοθάς για μαθητές: Πάνω από 3.600 παιδιά στην Αττική χωρίς σχολικά λεωφορεία
Καθημερινός αποκλεισμός για χιλιάδες μαθητές στην Αττική, με το κράτος να παρακολουθεί αμήχανο ενώ οι οικογένειες μετατρέπουν το δικαίωμα στη δωρεάν...
Γολγοθάς για μαθητές: Πάνω από 3.600 παιδιά στην Αττική χωρίς σχολικά λεωφορεία
araxni
Αράχνες στο σπίτι: Γιατί αξίζει να τις αφήνετε ζωντανές
Έχετε προσέξει ποτέ μια αράχνη να εμφανίζεται ξαφνικά σε κάποια γωνιά του σπιτιού και να αναρωτιέστε αν υπάρχει λόγος; Η παρουσία τους δεν είναι...
Αράχνες στο σπίτι: Γιατί αξίζει να τις αφήνετε ζωντανές
ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Υπ. Παιδείας: Νέος οδηγός για την ενταξιακή εκπαίδευση – Τι αλλάζει σε ΕΔΥ, ΚΕΔΑΣΥ, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη
Το Υπουργείο Παιδείας ορίζει το νέο πλαίσιο για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Τι προβλέπει για ΕΔΥ, ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΕΑ, Τμήματα Ένταξης και...
Υπ. Παιδείας: Νέος οδηγός για την ενταξιακή εκπαίδευση – Τι αλλάζει σε ΕΔΥ, ΚΕΔΑΣΥ, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη