oikonomika-ekpaideusis-papei
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ανοικτές αιτήσεις σε κορυφαίο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Πληροφορίες και Σκοπός του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς είναι ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο με άριστο τρόπο στα πρότυπα αντίστοιχων μεταπτυχιακών προγραμμάτων διεθνώς αναγνωρισμένων πανεπιστημιακών τμημάτων της αλλοδαπής. Συνδυάζει με αρμονικό τρόπο γνώσεις από τα οικονομικά, τη διοίκηση, το μάρκετινγκ, τη στατιστική και τη μεθοδολογία για να σας προετοιμάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να αναλάβετε θέσεις ευθύνης στο χώρο της διοίκησης και του σχεδιασμού εκπαιδευτικών πολιτικών. Το πρόγραμμα είναι ανταγωνιστικό και εφάμιλλο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων τόσο ως προς τα προσφερόμενα μαθήματα και το περιεχόμενό τους, όσο και ως προς την ερευνητική και ακαδημαϊκή καριέρα των διδασκόντων στο πρόγραμμα αυτό.

Σπουδάζοντας στον κλάδο των «Οικονομικών της Εκπαίδευσης και της Διαχείρισης Εκπαιδευτικών Μονάδων» μπορείτε να κατανοήσετε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση, τις εργασιακές ευκαιρίες που δημιουργούνται και τον τρόπο που επηρεάζει αλλά και επηρεάζεται από το κοινωνικο-οικονομικό γίγνεσθαι. Εμπλουτίζετε τις γνώσεις σας σε θέματα διαχείρισης και κατανοώντας τη συμπεριφορά των δρώντων στο χώρο της εκπαίδευσης (κράτους, πολιτών,  εκπαιδευτηρίων και διεθνών οργανισμών), είστε ικανοί να διοικήσετε εκπαιδευτικούς φορείς και να χαράξετε πολιτικές συναφείς με το χώρο της εκπαίδευσης.

Σκοπός του ΠΜΣ «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τις απαραίτητες γνώσεις για να κατανοούν το οικονομικό και κοινωνικό γίγνεσθαι στο χώρο της εκπαίδευσης και να είναι ικανοί να διοικούν εκπαιδευτικές μονάδες, να ερευνούν, να σχεδιάζουν και να αξιολογούν εκπαιδευτικά προγράμματα και πολιτικές.

Κύριοι στόχοι του Π.Μ.Σ. «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» είναι να κατανοήσουν οι εκπαιδευόμενοι :

  • τον τρόπο λειτουργίας του χώρου της εκπαίδευσης
  • τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ εκπαίδευσης, οικονομίας και κοινωνίας
  • το ρόλο της εκπαίδευσης στην οικονομική ανάπτυξη
  • το ρόλο της εκπαίδευσης στην κοινωνική κινητικότητα
  • το ρόλο της εκπαίδευσης στη μείωση των ανισοτήτων
  • το ρόλο της εκπαίδευσης στην ενσωμάτωση κοινωνικά μειονεκτούντων ομάδων στην κοινωνία και στην οικονομία
  • τις οικονομικές και χρηματοοικονομικές διαστάσεις τη εκπαίδευσης
  • τις διοικητικές διαστάσεις της εκπαίδευσης
  • την επίδραση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
  • τις νέες ανάγκες στην αγορά εργασίας και το ρόλο της εκπαίδευσης – κατάρτισης

Μέσα από το Π.Μ.Σ «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες και θα είναι ικανοί :

  • να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν διοίκησης και διαχείρισης εκπαιδευτικών μονάδων
  • να καλλιεργήσουν και να ενδυναμώσουν τα χαρακτηριστικά του «ηγέτη μάνατζερ» στο χώρο της διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων
  • να αξιολογήσουν επενδυτικά σχέδια στο χώρο της εκπαίδευσης
  • να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν προγράμματα κατάρτισης και επιμόρφωσης εργαζομένων και ανέργων
  • να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν προγράμματα επιμόρφωσης μεταναστών για την ένταξή τους στην κοινωνία
  • να αξιολογήσουν εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα
  • να αναπτύξουν ερευνητικές δραστηριότητες στο χώρο της εκπαίδευσης
  • να σχεδιάσουν πολιτικές που άπτονται τις εκπαίδευσης

Σε ποιους απευθύνεται το Πρόγραμμα

Το Π.Μ.Σ. «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς αλλά και σε αποφοίτους σχολών οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών και θετικών επιστημών που θέλουν να σταδιοδρομήσουν ως στελέχη στον χώρο της εκπαίδευσης.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Οι απόφοιτοι του Π.Μ.Σ. «Οικονομική  της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» μπορούν να εργαστούν στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Ειδικότερα μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως :

  • ανώτερα και ανώτατα διευθυντικά στελέχη στο δημόσιο και ιδιωτικό χώρο της εκπαίδευσης
  • στελέχη επιχειρήσεων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
  • στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις και στο τμήμα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού 
  • στελέχη στο Υπουργείο Παιδείας, Υπουργείο Εργασίας, Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής
  • στελέχη Φορέων που ασχολούνται με την εκπαιδευτική έρευνα
  • στελέχη σε διεθνείς οργανισμούς

Δομή του Προγράμματος

Η δομή του προγράμματος σπουδών του Π.Μ.Σ. «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών ΜΟνάδων» αντανακλά τις επιστημονικές εξελίξεις και τις ανάγκες της αγοράς στο χώρο της εκπαίδευσης. Η διάρκεια του προγράμματος είναι τρία εξάμηνα , τα μαθήματα διδάσκονται στα πρώτα δύο εξάμηνα και η εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται στη διάρκεια του τρίτου εξαμήνου. Για την επιτυχή ολοκλήρωση του Π.Μ.Σ «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» οι φοιτητές/τριες οφείλουν να ολοκληρώσουν επιτυχώς δέκα μαθήματα, τα οποία κατανέμονται ισόποσα μεταξύ των δύο εξαμήνων, και να εκπονήσουν επιτυχώς τη μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία η οποία πρέπει να εγκριθεί από την εξεταστική επιτροπή.

Για την απόκτηση του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών απαιτούνται συνολικά ενενήντα (90) πιστωτικές μονάδες (ECTS).

Από τα πέντε μαθήματα κάθε εξαμήνου, τα τρία μαθήματα είναι υποχρεωτικά και τα δύο μαθήματα είναι επιλογής από ένα σύνολο προσφερόμενων μαθημάτων επιλογής.

Τα μαθήματα και των δύο εξαμήνων διαρκούν 10 πλήρεις διδακτικές εβδομάδες.

Οι διαλέξεις των μαθημάτων, διάρκειας 3 ωρών,  θα γίνονται κάθε Παρασκευή (16:30 – 22:00) και Σάββατο (8:30 – 16:30)

Οι διδάσκοντες του Π.Μ.Σ. είναι Καθηγητές του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης, Καθηγητές άλλων Τμημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς ή Τμημάτων άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, καθώς επίσης επαγγελματίες του χώρου της εκπαίδευσης και των γνωστικών αντικειμένων που θεραπεύονται από το Π.Μ.Σ. Η απασχόληση συνεργατών διδασκόντων γίνεται κυρίως λόγω της πολύ υψηλής ειδίκευσης που διαθέτουν.

Τέλη Φοίτησης

Για την παρακολούθηση του Π.Μ.Σ. προβλέπεται η καταβολή τελών φοίτησης που ανέρχεται σε 3.500 ευρώ και τα οποία καταβάλλονται σε τρεις ισόποσες δόσεις (Σεπτέμβριος – Μάρτιος – Σεπτέμβριος).

Δείτε αναλυτικά την Προκήρυξη του Μεταπτυχιακού

Περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων»

 


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...