taxeis_ypodohis
Γράφει η σύμβουλος επιμόρφωσης, Μαρίνα Ιωαννίδου για τις τάξεις υποδοχείς, τα ΔΥΕΠ, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τι ισχύει για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τη μοριοδότηση

Στον δημόσιο διάλογο στον τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μονοπωλούν οι μόνιμοι διορισμοί που ανακοινώθηκαν στην Ειδική Αγωγή και αυτοί που έπονται πάλι σε αυτό τον τομέα καθώς και στην Γενική Εκπαίδευση  (περίπου 5.500)  το 2021.

Παράλληλα όμως τα βλέμματα έχουν στραφεί στην συζήτηση για την Διαπολιτισμική εκπαίδευση για τις νέες προσλήψεις που ανακοινώθηκαν από την υφυπουργό παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη για τα ΔΥΕΠ και τις τάξεις υποδοχής και την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.

Μάλιστα, στις αρχές Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκαν η κατανομή των νέων προσλήψεων σε Τάξεις Υποδοχής (ΖΕΠ)

Όπως έχω σημειώσει και άλλες φορές το τοπίο στις σχολικές μονάδες και στην χώρα διαμορφώνεται και από τεράστιο προσφυγικό κύμα των τελευταίων ετών.

Η λειτουργία των κέντρων υποδοχής διαμορφώνει νέες πραγματικότητες για την εκπαιδευτική διαδικασία και καθιστά σημαντική, αν όχι αναγκαία, την προσφορά επιμορφωτικών δράσεων προς εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και της κοινωνικής παιδαγωγικής για
να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο έργο τους που έχει στόχο την κοινωνική ένταξη και την εκπαίδευση των προσφύγων.

Ποια σεμινάρια όμως αφορούν την διαπολιτισμική εκπαίδευση και την διδασκαλία σε μαθητές  με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο

Αυτή την περίοδο έχουν ανοικτές αιτήσεις τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια που μοριοδοτούν για προσλήψεις και διορισμούς και αφορούν πιο πολύ απ'όλα τον τομέα του προσφυγικού στην Σχολική εκπαίδευση

α) Κατάρτιση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο

β) Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (θεωρία και πράξη)
 

Τα παραπάνω σεμινάρια αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Δ.Ε. όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται να εργαστούν στην σχολική εκπαίδευση και να μοριοδοτηθούν για πρόσληψη σύμφωνα με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου

Παράλληλα μαζί με τις δεξιότητες και τα γνωσιακά εφόδια που κατοχυρώνουν καθώς και την μοριοδότηση για πρόσληψη στους πίνακες, αποκτούν θεωρητικά, πιθανό πλεονέκτημα σε περίπτωση που ανοίξουν πίνακες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης όπως κατ αναλογία έγινε με τους επικουρικούς πίνακες της ειδικής αγωγής και τα αντίστοιχο σεμινάριο που μπορείς να ενταχθείς σε αυτούς.

Καταληκτικά οι παραπάνω δύο επιμορφώσεις από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου γίνονται πρώτη επιλογή για τους εκπαιδευτικούς και τους απόφοιτους παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών που θέλουν να διαμορφώσουν μια στρατηγική που να τους δίνει περισσότερες πιθανότητες πρόσληψης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
εκπαιδευτικός
Αυταρχισμός δίχως τέλος από διευθυντή εκπαίδευσης προς εκπαιδευτικούς για τον αγώνα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου
«Οι εκπαιδευτικοί θα υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας να αγωνιζόμαστε με κάθε συλλογική μορφή που επιλέγουμε, για τη διάσωση του δημόσιου σχολείου, για...
Αυταρχισμός δίχως τέλος από διευθυντή εκπαίδευσης προς εκπαιδευτικούς για τον αγώνα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου