sxoleio 1280
«Το υπουργείο της αναλγησίας, υποβαθμίζει σχολεία, κλείνει τμήματα, μετακινεί εκπαιδευτικούς, αλλάζει το μαθησιακό περιβάλλον μαθητών», καταγγέλλει η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών ΠΕ για τις συμπτύξεις τμημάτων

Την «απαράδεκτη πολιτική του υπουργείου Παιδείας» αναφορικά με τη σύμπτυξη τμημάτων στα σχολεία καταγγέλλει η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Εξαθέσια σχολεία υποβαθμίζονται σε τετραθέσια, τριθέσια σε διθέσια, διθέσια σε μονοθέσια, ολοήμερα τμήματα κλείνουν ή υποβαθμίζονται, χωρίς κανείς να μπει στον κόπο να ενημερώσει γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί αν υπήρχε αιτία, αυτό δεν έγινε στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά γίνεται σαράντα πέντε ημέρες μετά», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί τη ΔΟΕ να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα, «γιατί ο αγώνας των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να είναι μονοθεματικός», ενώ «τα προβλήματα των σχολείων είναι τεράστια και δεν μπορούν να περιμένουν άλλο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το υπουργείο της αναλγησίας, υποβαθμίζει σχολεία, κλείνει τμήματα, μετακινεί εκπαιδευτικούς, αλλάζει το μαθησιακό περιβάλλον μαθητών!

Το Υπουργείο Παιδείας, αυταρχισμού, δικαστικών προσφυγών, τρομοκράτησης και συκοφάντησης των εκπαιδευτικών συνεχίζει ακάθεκτο το «μεταρρυθμιστικό» του έργο.

Αφού διευθέτησε: 

•    το θέμα των Αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, καταργώντας τους, μετά από εκατό χρόνια, έχοντας ως «χορηγούς» και την πλειοψηφία των συνδικαλιστικών παρατάξεων της ΔΟΕ, οι οποίες με την ανεπίγνωστη στάση τους εξυπηρέτησαν τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς

•    τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων με δοτούς, βουβούς και άλαλους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι ψηφίζουν ανερυθρίαστα ό,τι τους ζητήσει η διοίκηση και δεν διαφωνούν σε τίποτα

•    την παράταση θητείας των διορισμένων διευθυντών εκπαίδευσης, προκειμένου να συνεχίσουν να υπηρετούν αξιοκρατικά και με βάση τις αρχές της «αριστείας», το έργο που τους αναθέτουν αποφάσισε 45 ημέρες, μετά την έναρξη των σχολείων, να διαταράξει με απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό τρόπο, την εκπαιδευτική διαδικασία, καλώντας τους διευθυντές εκπαίδευσης να προχωρήσουν σε κατάργηση τμημάτων σχολείων, προκειμένου να καλύψει τον μεγάλο αριθμό κενών που υπάρχουν. 

Είναι πρωτοφανής η αδιαφορία με την οποία το Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζει τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών, οι οποίοι ήδη αντιμετωπίζουν αυξημένα προβλήματα λόγω της τηλεκπαίδευσης και των ανισοτήτων που έχουν δημιουργηθεί με δεδομένο ότι δεν είχαν όλοι την ίδια δυνατότητα συμμετοχής.

Αντί να προχωρήσει σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που την έχουν ανάγκη, διαταράσσει περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία, κλείνοντας τμήματα, μετακινώντας εκπαιδευτικούς, αλλάζοντας εκπαιδευτικό περιβάλλον μαθητών.

Εξαθέσια σχολεία υποβαθμίζονται σε τετραθέσια, τριθέσια σε διθέσια, διθέσια σε μονοθέσια, ολοήμερα τμήματα κλείνουν ή υποβαθμίζονται, χωρίς κανείς να μπει στον κόπο να ενημερώσει γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί αν υπήρχε αιτία, αυτό δεν έγινε στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά γίνεται σαράντα πέντε ημέρες μετά. Την ανικανότητα σχεδιασμού και την αναλγησία κάποιων δεν μπορεί να την πληρώνουν οι μαθητές και τα σχολεία.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καταγγέλλει την απαράδεκτη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και στο συγκεκριμένο θέμα και απαιτεί να σταματήσει αμέσως κάθε σκέψη για σύμπτυξη τμημάτων. 

Ζητεί από την υπέρμαχο της αυτοαξιολόγησης κυρία Κεραμέως να δημοσιοποιήσει την έκθεση αυτοαξιολόγησης του Υπουργείου Παιδείας για το συγκεκριμένο θέμα καθώς και τη βαθμολογία της σε τετράβαθμη κλίμακα. Να δημοσιοποιήσει επίσης σε δεκάβαθμη κλίμακα τη βαθμολογία που έβαλε στο Υπουργείο Παιδείας, το υπόλοιπο υπουργικό συμβούλιο, καθώς και ο Πρωθυπουργός!! Τη βαθμολογία που βάζει ο ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να τη δημοσιοποιήσει η ίδια καθώς την έχουν δείξει οι δημοσκοπήσεις που την τοποθετούν στην τελευταία θέση δημοφιλίας. 

Καλούμε τη ΔΟΕ, να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα, γιατί ο αγώνας των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να είναι μονοθεματικός. Τα προβλήματα των σχολείων είναι τεράστια και δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον