sxoleio 1280
«Το υπουργείο της αναλγησίας, υποβαθμίζει σχολεία, κλείνει τμήματα, μετακινεί εκπαιδευτικούς, αλλάζει το μαθησιακό περιβάλλον μαθητών», καταγγέλλει η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών ΠΕ για τις συμπτύξεις τμημάτων

Την «απαράδεκτη πολιτική του υπουργείου Παιδείας» αναφορικά με τη σύμπτυξη τμημάτων στα σχολεία καταγγέλλει η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Εξαθέσια σχολεία υποβαθμίζονται σε τετραθέσια, τριθέσια σε διθέσια, διθέσια σε μονοθέσια, ολοήμερα τμήματα κλείνουν ή υποβαθμίζονται, χωρίς κανείς να μπει στον κόπο να ενημερώσει γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί αν υπήρχε αιτία, αυτό δεν έγινε στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά γίνεται σαράντα πέντε ημέρες μετά», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί τη ΔΟΕ να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα, «γιατί ο αγώνας των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να είναι μονοθεματικός», ενώ «τα προβλήματα των σχολείων είναι τεράστια και δεν μπορούν να περιμένουν άλλο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το υπουργείο της αναλγησίας, υποβαθμίζει σχολεία, κλείνει τμήματα, μετακινεί εκπαιδευτικούς, αλλάζει το μαθησιακό περιβάλλον μαθητών!

Το Υπουργείο Παιδείας, αυταρχισμού, δικαστικών προσφυγών, τρομοκράτησης και συκοφάντησης των εκπαιδευτικών συνεχίζει ακάθεκτο το «μεταρρυθμιστικό» του έργο.

Αφού διευθέτησε: 

•    το θέμα των Αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, καταργώντας τους, μετά από εκατό χρόνια, έχοντας ως «χορηγούς» και την πλειοψηφία των συνδικαλιστικών παρατάξεων της ΔΟΕ, οι οποίες με την ανεπίγνωστη στάση τους εξυπηρέτησαν τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς

•    τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων με δοτούς, βουβούς και άλαλους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι ψηφίζουν ανερυθρίαστα ό,τι τους ζητήσει η διοίκηση και δεν διαφωνούν σε τίποτα

•    την παράταση θητείας των διορισμένων διευθυντών εκπαίδευσης, προκειμένου να συνεχίσουν να υπηρετούν αξιοκρατικά και με βάση τις αρχές της «αριστείας», το έργο που τους αναθέτουν αποφάσισε 45 ημέρες, μετά την έναρξη των σχολείων, να διαταράξει με απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό τρόπο, την εκπαιδευτική διαδικασία, καλώντας τους διευθυντές εκπαίδευσης να προχωρήσουν σε κατάργηση τμημάτων σχολείων, προκειμένου να καλύψει τον μεγάλο αριθμό κενών που υπάρχουν. 

Είναι πρωτοφανής η αδιαφορία με την οποία το Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζει τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών, οι οποίοι ήδη αντιμετωπίζουν αυξημένα προβλήματα λόγω της τηλεκπαίδευσης και των ανισοτήτων που έχουν δημιουργηθεί με δεδομένο ότι δεν είχαν όλοι την ίδια δυνατότητα συμμετοχής.

Αντί να προχωρήσει σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που την έχουν ανάγκη, διαταράσσει περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία, κλείνοντας τμήματα, μετακινώντας εκπαιδευτικούς, αλλάζοντας εκπαιδευτικό περιβάλλον μαθητών.

Εξαθέσια σχολεία υποβαθμίζονται σε τετραθέσια, τριθέσια σε διθέσια, διθέσια σε μονοθέσια, ολοήμερα τμήματα κλείνουν ή υποβαθμίζονται, χωρίς κανείς να μπει στον κόπο να ενημερώσει γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί αν υπήρχε αιτία, αυτό δεν έγινε στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά γίνεται σαράντα πέντε ημέρες μετά. Την ανικανότητα σχεδιασμού και την αναλγησία κάποιων δεν μπορεί να την πληρώνουν οι μαθητές και τα σχολεία.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καταγγέλλει την απαράδεκτη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και στο συγκεκριμένο θέμα και απαιτεί να σταματήσει αμέσως κάθε σκέψη για σύμπτυξη τμημάτων. 

Ζητεί από την υπέρμαχο της αυτοαξιολόγησης κυρία Κεραμέως να δημοσιοποιήσει την έκθεση αυτοαξιολόγησης του Υπουργείου Παιδείας για το συγκεκριμένο θέμα καθώς και τη βαθμολογία της σε τετράβαθμη κλίμακα. Να δημοσιοποιήσει επίσης σε δεκάβαθμη κλίμακα τη βαθμολογία που έβαλε στο Υπουργείο Παιδείας, το υπόλοιπο υπουργικό συμβούλιο, καθώς και ο Πρωθυπουργός!! Τη βαθμολογία που βάζει ο ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να τη δημοσιοποιήσει η ίδια καθώς την έχουν δείξει οι δημοσκοπήσεις που την τοποθετούν στην τελευταία θέση δημοφιλίας. 

Καλούμε τη ΔΟΕ, να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα, γιατί ο αγώνας των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να είναι μονοθεματικός. Τα προβλήματα των σχολείων είναι τεράστια και δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"