Εκπαιδευτικοί: Να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση
Το σχέδιο του ΥΠΑΙΘ για το άνοιγμα των σχολείων, ξεκινώντας από την πρωτοβάθμια, είναι μόνο για επικοινωνιακή διαχείριση και όλα δείχνουν ότι θα οδηγηθεί σε ναυάγιο

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων υιοθετεί την απόφαση των διδασκόντων του 7ου Γυμνασίου και καλεί όλους τους συλλόγους διδασκόντων να βγάλουν αντίστοιχες αποφάσεις

Οι καθηγήτριες και οι καθηγητές έχοντας πολύχρονη διδακτική εμπειρία και διαπροσωπική επαφή με τους μαθητές μας και αποφασίζοντας να παραθέσουμε τους έντονους προβληματισμούς μας σχετικά με την τηλεκπαίδευση και τον πρωτοφανή αντιπαιδαγωγικό τρόπο με τον οποίον το Υπουργείο Παιδείας διαχειρίζεται την υγειονομική κρίση, διαπιστώνουμε τα εξής:

–  Μέσω της τηλεκπαίδευσης η βασική αρχή της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στη γνώση έχει καταστρατηγηθεί εντελώς, ακόμη κι αν λάβουμε υπόψη τον (περιορισμένο ούτως ή άλλως) αριθμό των  tablet  που μοιράστηκαν στους μαθητές τον Δεκέμβριο, εφόσον το είδος του τεχνολογικού εξοπλισμού κι η ποιότητα της σύνδεσης εγγυώνται τελικά και την ποιότητα της ανατροφοδότησης των πληροφοριών. Δυστυχώς το ποσοστό των μαθητών που αντιμετωπίζει σοβαρά τεχνολογικά προβλήματα ξεπερνά σήμερα το 30% .

– Επιπλέον η πολύωρη έκθεση των μαθητών στις οθόνες, η οποία είναι μεγαλύτερη από δέκα ώρες καθημερινά, είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνη για την ψυχική και την σωματική τους υγεία, όπως πολλές φορές έχει επισημανθεί από τους ειδικούς, διότι δημιουργεί βαριεστημένα, ακόμη και νευρωτικά παιδιά. Δυστυχώς τέτοιου είδους επιπτώσεις έχουν ήδη παρατηρηθεί στους μαθητές.

– Επίσης κάτω από τέτοιες συνθήκες έχει εκμηδενιστεί ο παιδαγωγικός ρόλος των εκπαιδευτικών, που αποτελούσε ανέκαθεν την κινητήρια δύναμη μετάδοσης της γνώσης και διαμόρφωσης της προσωπικότητας των μαθητών. Η διδασκαλία τείνει να μοιάζει με ραδιοφωνική εκπομπή, και μάλιστα χωρίς ακροατές πολλές φορές (εφόσον οι κάμερες όλων των συμμετεχόντων είναι κλειστές, «για να μην πέσει το σύστημα»), μετατρέποντας έτσι τους μαθητές σε παθητικούς δέκτες που δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν, να αναλάβουν πρωτοβουλία και να αφομοιώσουν τις νέες γνώσεις. Οι μαθητές παραμένουν ανέκφραστοι μπροστά σε μια ψυχρή οθόνη, χωρίς καμία δυνατότητα κοινωνικοποίησης, αλληλεπίδρασης και φυσικής επαφής με τους καθηγητές και τους συμμαθητές τους. Περισσότερο από όλους όμως πλήττονται οι μαθητές με ιδιαιτερότητες και μαθησιακές δυσκολίες, εφόσον η ισοπεδωτική προσέγγιση της τηλεκπαίδευσης τους στερεί τη δυνατότητα να εκφραστούν με το δικό τους ιδιαίτερο τρόπο και να διατυπώσουν ελεύθερα τις απορίες τους.

– Με βάση όλα τα παραπάνω καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η επιμονή του Υπουργείου στην τηλε-αξιολόγηση των μαθητών είναι τουλάχιστον ένα κακόγουστο αστείο, εφόσον, εάν κάτι πρέπει  αξιολογηθεί, αυτό είναι η ίδια η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης και τα προβλήματα που δημιουργεί στους μαθητές, στις οικογένειές τους  και σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.

– Μετά την απόφαση της κυβέρνησης να μην ανοίξουν  τα σχολεία προτρέπουμε τους συναδέλφους να μην παραδώσουν Βαθμολογία Α΄ Τετραμήνου στους μαθητές και στους κηδεμόνες τους, διότι θεωρούμε χρέος μας να διαφυλάξουμε την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην γνώση, τον παιδαγωγικό μας ρόλο, αλλά  και τον δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, αξίες που χρόνια τώρα βάλλονται και υποσκάπτονται με αποκορύφωμα την δεινή περίοδο της πανδημίας που διανύουμε τώρα.

Ελπίζουμε και παλεύουμε να βρεθούμε, το συντομότερο δυνατό, με ασφάλεια στο φυσικό μας χώρο, στο σχολείο μας, μαζί με όλους τους μαθητές μας. 

Να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια για μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Κάτω τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης!

Αγώνας για Υγεία – Παιδεία – Εργασία – Δημοκρατία!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η νέα χρονιά μας βρίσκει όλους αντιμέτωπους με την ίδια εγκληματική πολιτική. Η κυβέρνηση της ΝΔ 10 μήνες τώρα δεν παίρνει στοιχειώδη μέτρα για την ενίσχυση της Δημόσιας Υγείας – Παιδείας. Αφήνει το λαό εκτεθειμένο απέναντι στην εξελισσόμενη πανδημία. Το παρατεταμένο 2ο lockdown, σκληρό και ταξικό για τους εργαζόμενους και το λαό, οδηγεί μόνο στην καταστροφή. Η ανεργία γιγαντώνεται σε πρωτοφανή ύψη, μεγαλύτερα και από την κρίση των μνημονίων. Η οικονομική κρίση επιταχύνεται με δραματικές συνέπειες που θα αντιμετωπίσουμε το επόμενο διάστημα.

Μοναδικό μέλημα της κυβέρνησης είναι πώς θα επιβάλει τους αντιδραστικούς της σχεδιασμούς ανεμπόδιστα. Εκμεταλλεύεται χυδαία την πανδημία για να επιβάλει ορυμαγδό αντιλαϊκών και αντεργατικών μέτρων που συνθλίβουν όσα με τους αγώνες μας έχουμε κατακτήσει ως εργαζόμενοι. Εργασιακές σχέσεις, ωράριο, μισθοί, κοινωνική ασφάλιση, κλπ μπαίνουν στις μυλόπετρες της πολιτικής της. Ψηφίζει έναν ακόμα φοροληστρικό και αντικοινωνικό προϋπολογισμό που χαρίζει πλούτη στο μεγάλο κεφάλαιο, θωρακίζει στρατό και αστυνομία ενώ καταβυθίζει τη Δημόσια Υγεία – Παιδεία – Πρόνοια. Στην εκπαίδευση έχει επιβάλει ένα αντιδραστικό πλέγμα αντιεκπαιδευτικών νόμων που ξεκινούν από τη διαβόητη “Τράπεζα Θεμάτων” και φτάνουν ως το νόμο για την Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση που αλλάζουν προς το χειρότερο το τοπίο. Τώρα στα μισά μιας – σχεδόν χαμένης - χρονιάς φέρνει νέες σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο πρόσβασης στα ΑΕΙ, βάζοντας νέα ακόμα πιο σκληρά ταξικά φίλτρα για να αποκλείσει χιλιάδες νέους, αδιαφορώντας προκλητικά για την αναστάτωση που δημιουργεί σε δεκάδες χιλιάδες υποψηφίους και τις οικογένειές τους.

Παράλληλα εξαπολύει μια ανελέητη επίθεση ενάντια στα δημοκρατικά δικαιώματα του λαού. Με πρόσχημα την πανδημία, χτίζει ένα αστυνομικό κράτος της καταστολής, απαγορεύει διαδηλώσεις, εξαπολύει πογκρόμ συλλήψεων και επιβολής εξοντωτικών οικονομικών προστίμων σε όσους αντιστέκονται στην πολιτική της. Η όξυνση και κλιμάκωση της καταστολής και της αστυνομοκρατίας στην επέτειο του Πολυτεχνείου αλλά και της δολοφονίας του Α. Γρηγορόπουλου απέδειξαν ότι η κυβέρνηση θέλει να τελειώνει με τις λαϊκές κινητοποιήσεις. Γι αυτό και βάζει συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες στο γύψο, έχοντας την ανοχή και τελικά τη στήριξη της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας, η οποία έχει κυριολεκτικά επιβάλει σιγή ασυρμάτου στα συνδικάτα. Χαρακτηριστική ήταν η στάση τους στην απεργία στις 26 Νοέμβρη, αλλά και η απουσία τους μπροστά στην ψήφιση του αντιλαϊκού προϋπολογισμού. Στην ΟΛΜΕ οι συνδικαλιστικές δυνάμεις των ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ – ΠΑΜΕ και ΠΕΚ, σφιχταγκαλιασμένες στη γραμμή της κυβερνητικής αφήγησης για την πανδημία, έχουν κηρύξει συνδικαλιστική παύση για να “λογαριαστούμε μετά” όταν θα έχουν επιβληθεί όλα τα αντιλαϊκά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα.

Να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των παιδιών στη ζωντανή μόρφωση!

Στην εκπαίδευση η κυβέρνηση ακολουθεί την ίδια ολέθρια τακτική για τη μόρφωση και την ψυχοκοινωνική υγεία των παιδιών και των εφήβων. Παρά τις προκλητικές θριαμβολογίες της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ για τα επιτεύγματά τους κατά την περίοδο της πανδημίας, ως και σήμερα δεν έχει ληφθεί ουσιαστικά κανένα απολύτως μέτρο. Και εξ αιτίας αυτής της κατάστασης σήμερα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια οδηγούνται σε νέα παράταση του κλεισίματος στο αόριστο μέλλον. .

Η Κεραμέως σαν άλλη “Μαρία Αντουανέτα” αδιαφορώντας πλήρως για τις καταστροφικές συνέπειες της πολιτικής της μοιράζει το “παντεσπάνι” της περιώνυμης τηλεκπαίδευσης, ανακοινώνοντας παράλληλα την λειτουργία της “Τράπεζας Θεμάτων”. Βαυκαλίζεται στα κανάλια πως “η ύλη προχωρά κανονικά”, απαιτεί προκλητικά από τους εκπαιδευτικούς να βάλουν “ψηφιακά διαγωνίσματα” και βαθμούς σαν να ζούμε σε μια “κανονικότητα”, κλείνοντας αυτιά και μάτια απέναντι στους ταξικούς αποκλεισμούς χιλιάδων μαθητών, μπροστά στις τραγικές εικόνες παιδιών που δήθεν εκπαιδεύονται και μορφώνονται μπροστά σε ένα κινητό τηλέφωνο στα πεζοδρόμια και στα καφενεία. Η πολιτική τους θίγει την αξιοπρέπειά μας και προσβάλλει την κοινή λογική.

Το σχέδιο του ΥΠΑΙΘ για το άνοιγμα των σχολείων, ξεκινώντας από την πρωτοβάθμια, είναι μόνο για επικοινωνιακή διαχείριση και όλα δείχνουν ότι θα οδηγηθεί σε ναυάγιο. Για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνεται η ίδια χρεοκοπημένη συνταγή του περασμένου Σεπτέμβρη χωρίς μείωση των μαθητών στις τάξεις, δίχως προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι ανάγκες, χωρίς να έχουν διαμορφωθεί αίθουσες και χώροι που θα στεγάσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, δίχως να γίνουν μαζικά και δωρεάν τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Αντ’ αυτών το ΥΠΑΙΘ διαφημίζει την ηλεκτρονική πλατφόρμα(!!!) των “ραντεβού για τεστ”. Είναι φανερό ότι για μια ακόμα φορά η πολιτική της κυβέρνησης αφήνει τα Δημόσια Σχολεία ανοχύρωτα απέναντι στην πανδημία, εκθέτοντας ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τότε μιλάμε για μια ακόμα χαμένη εκπαιδευτική χρονιά με σοβαρές συνέπειες για την πλειοψηφία των μαθητών.

Μαζικό κίνημα αντίστασης και ανατροπής των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων και της κυβερνητικής πολιτικής

Σε μια εποχή που το επίσημο συνδικαλιστικό κίνημα έχει κηρύξει lockdown στις ανάγκες των εργαζομένων. Σε μια εποχή που οι μορφές περιορισμένης, μυστικής και συμβολικής διαμαρτυρίας, που πριμοδοτεί η πλειοψηφία των παρατάξεων στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ με πρόσχημα την πανδημία, αποδεικνύονται απόλυτα ανεπαρκείς, αναποτελεσματικές, προάγοντας την απογοήτευση, αφήνοντας την πικρή επίδραση του φόβου και της παραλυτικής αίσθησης αδυναμίας αναπάντητη,

Σ’ αυτή την εποχή που η πανδημία με βάση την κυβερνητική διαχείριση οδηγεί σε εκατόμβες νεκρών που τα σχολεία δεν θα ανοίγουν, και όποτε ανοίγουν σύντομα θα ξανακλείνουν. Σ’ αυτή την εποχή που η κυβερνητική και κρατική εξουσία επεξεργάζεται την εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών και αντικοινωνικών νομοσχεδίων που έχει ψηφίσει, καθώς και νέων νομοσχεδίων για την εκπαίδευση, όπως ο νόμος για αξιολόγηση σε όλη την εκπαίδευση, ο νόμος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, η αλλαγή προγραμμάτων σπουδών, η χρηματοδότηση των ΑΕΙ βάσει αντικειμενικών και ποιοτικών κριτηρίων-αποτελεσμάτων αξιολόγησης, η ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων κλπ.

 Σ’ αυτή την εποχή δεν έχουμε άλλο δρόμο, αν θέλουμε να προασπίσουμε την ζωή μας, το εκπαιδευτικό μας έργο, την εργασία μας, τα δημόσια αγαθά της υγείας, της παιδείας, της ελευθερίας, του αγώνα, του δικαιώματος στη διαδήλωση, στη συνδικαλιστική οργάνωση και στην απεργία. Να ενωθούμε, να αγωνιστούμε παντού, στο μάθημα, στο δρόμο, κάθε ώρα και στιγμή, με την δέσμευση ότι θα διεκδικήσουμε και θα απαιτήσουμε:

  • Να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, με μείωση των μαθητών με μέγιστο τα 15 παιδιά ανά τμήμα, με όλο το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, με μαζικά δωρεάν τεστ, ώστε να υπάρχει ιχνηλάτηση του προβλήματος. Να ανοίξουν τις ήδη υπάρχουσες κλειστές αίθουσες στα σχολεία, να αναζητήσουν νέες. Να γίνει έγκαιρος εμβολιασμός για όλους, με προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες
  • Να εγκρίνουν άδειες στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς της Υ.Α, με πρόβλεψη για την αναπλήρωση τους και όσων χρειαστεί να βγουν με άδεια
  • Να διορίσουν εκπαιδευτικούς, αποκλειστικά με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, γιατρούς, νοσηλευτές, προσωπικό καθαριότητας, ελεγκτές στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας για τον έλεγχο της εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων στους χώρους δουλειάς, οδηγούς στα ΜΜΜ
  • Να δημιουργηθούν νέες ΜΕΘ. Να γίνουν μαζικοί διορισμοί υγειονομικών! Να γίνει επίταξη όλων των ιδιωτικών δομών Υγείας, θέτοντάς τες στην υπηρεσία του ΕΣΥ!
  • Να ανατραπούν τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα για την ΤΕΕ!
  • Να μην προχωρήσει η κυβέρνηση τώρα σε καμιά αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ.
  • Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων. Να μην εφαρμοστεί για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου.
  • Να ξαναδιδαχθεί η ύλη ενάντια στις κοινωνικές ανισότητες – τους αποκλεισμούς (που εντάθηκαν από την τηλεκπαίδευση). Άμεση περικοπή για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Καμιά βαθμολογία και τηλεαξιολόγηση.
  • Άμεση έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια, με τις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Κατάργηση του θεσμού των 3μηνων συμβάσεων αναπληρωτών με επέκτασή για όλο το σχολικό έτος. Να καταργηθεί η πρόβλεψη των τοπικών προσλήψεών τους από τις ΔΔΕ.
  • Γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και όλων των υποστηρικτικών δομών της.
  • Επαναφορά των μαθημάτων των κοινωνικών, οικονομικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας.
  • Ενιαίο δημόσιο και δωρεάν 12χρονο, υποχρεωτικό σχολείο για όλα τα παιδιά με δίχρονη προσχολική αγωγή
  • Ουσιαστική αναβάθμιση της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης, ισότιμης και πλήρως ενταγμένης στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και στο Υπουργείο Παιδείας.
  • Κατάργηση των αντιδραστικών, αντιδημοκρατικών, αντιεκπαιδευτικών, αντεργατικών νόμων της κυβέρνησης
  • Να δοθούν πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, για να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια!
  • Να μην περάσουν τα αντισυνδικαλιστικά σχέδια της κυβέρνησης!
  • Να ανατραπεί η βάρβαρη αντεργατική πολιτική της κυβέρνησης!

Είναι καιρός να ακουστεί παντού ότι όλα τα παραπάνω μπορούν και πρέπει να γίνουν. Αρκεί να σταματήσουμε την κυβέρνηση να προκρίνει διορισμούς αστυνομικών και μισθοφόρων στο στρατό, επιδοτήσεις εκατομμυρίων σε εξοπλιστικές δαπάνες, σε εφοπλιστές και επιχειρηματίες, π.χ Aegean, τηλεοπτικά κανάλια, εταιρείες διοδίων, κλινικάρχες και διαγνωστικά κέντρα, μάσκες – αερόστατα, μεγάλους περιπάτους, κλπ

Ο μαζικός αγώνας μπορεί να προασπίσει την υγεία τις ζωές και τα δικαιώματά μας!

Απέναντι στην πολιτική του αυταρχισμού, της κατεδάφισης του ΕΣΥ και της Δημόσιας Εκπαίδευσης, της καταστρατήγησης των εργασιακών δικαιωμάτων, της συνδικαλιστικής αφωνίας στην ΟΛΜΕ είναι άμεση και αναγκαία όσο ποτέ η αγωνιστική συνεννόηση και ο πραγματικός και ουσιαστικός συντονισμός της δράσης των ΕΛΜΕ και των ΣΕΠΕ. Είναι τώρα, περισσότερο από ποτέ, αναγκαίο το χτίσιμο ανάμεσά τους επικοινωνίας με ποικίλους τρόπους, ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών, αναλύσεων και εκτιμήσεων με σκοπό την διαμόρφωση πρωτοβουλιών δράσης, μορφών οργάνωσης, γύρω από τα κορυφαία θέματα που απασχολούν τους συναδέλφους.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

  • Πέμπτη 14/1 δίωρη στάση εργασίας με αποχή από την «τηλεκπαίδευση» και συγκέντρωση στη ΔΔΕ Χανίων στη 1μμ. Απαιτούμε να ανοίξουν τα σχολεία με όρους διασφάλισης της υγείας όλων των εμπλεκομένων.
  • Τριήμερη καμπάνια ενημέρωσης 21 – 22 – 23/1. Διακίνηση επιστολής προς τους γονείς και τους μαθητές. Διαδικτυακή εκδήλωση – συζητήση για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση, (νόμος Κεραμέως για το Λύκειο, τράπεζα θεμάτων, νόμος για την Τεχνολογική εκπαίδευση, νόμος για τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια). Κινητοποίηση στο Δήμο, με συμμετοχή μαθητών, γονέων, φοιτητών.
  • 24ωρη απεργία στις 3/2 - Κάλεσμα για πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στην πλατεία Αγοράς στις 10 π.μ.
  • Το ΔΣ της ΟΛΜΕ να συγκαλέσει άμεσα ΓΣ των ΕΛΜΕ από 19/1 εώς 22/1, καθώς και ΓΣ προέδρων, τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα προφύλαξης για την υλοποίηση του αγωνιστικού σχεδιασμού.
  • Διαδικτυακή συζήτηση με γονείς, μαθητές, υγειονομικούς για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.
  • Να αποφασίσουν οι σύλλογοι διδασκόντων να μην κατατεθεί βαθμολογία 1ου τετραμήνου και να μην πραγματοποιηθεί η τηλεαξιολόγηση, που μαζί με την τηλεκπαίδευση προάγουν και εντείνουν τις υφιστάμενες τις κοινωνικές ανισότητες και τους αποκλεισμούς. Αποφάσεις που είναι αναγκαίες για την προάσπιση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού μας ρόλου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ολτεε
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
Τι συζήτησε το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ με την υφυπουργό Παιδείας κ.I.Λυτρίβη
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
τεχν
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες
Ο Υφυπουργός Εργασίας, Κωνσταντίνος Καραγκούνης, ανέφερε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 300.000 κενές θέσεις σε τεχνικές ειδικότητες,...
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες