Εκπαιδευτικοί: Περί ασφαλείας και υγείας
Οι Εκπαιδευτικοί Ειδικοτήτων στο Δημόσιο Σχολείο: «Σε μία εβδομάδα ερχόμαστε σε επαφή με 300, 400 ή και περισσότερα παιδιά»

Οι Εκπαιδευτικοί Ειδικοτήτων στο Δημόσιο Σχολείο για το επικείμενο άνοιγμα των δημοτικών σχολείων στις 11 Ιανουαρίου και τους εκπαιδευτικούς ειδικότητας που αναγκάζονται να αλλάζουν πολλά τμήματα και να έρχονται σε επαφή με πολύ περισσότερα παιδιά από ότι οι δάσκαλοι.

Αγαπητοί συμπολίτες, ως εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, αλλά και ως υπεύθυνοι πολίτες, θεωρούμε χρέος μας να σας γνωστοποιήσουμε μια σημαντική κατά τη γνώμη μας «λεπτομέρεια» όσον αφορά στην ατομική μας, αλλά λόγω πανδημίας, και στη δημόσια κατά συνέπεια υγεία , που όπως βλέπουμε, έχει διαφύγει ή έχει αντιμετωπιστεί ίσως λίγο πιο «ελαφρά», απ΄ όσο θεωρούμε πως θα έπρεπε τόσο από το Υπουργείο Παιδείας,  όσο κι από τους δημοσιογράφους, όσον αφορά στην περίπτωση των Ειδικοτήτων στα σχολεία.

Την Δευτέρα 4 Ιανουαρίου αποφασίστηκε το άνοιγμα των δημοτικών και νηπιαγωγείων, αν και αυτό είχε προαποφασιστεί και ανακοινωθεί ήδη από το Σάββατο.

Από το καλοκαίρι, έχει ξεκινήσει μεγάλη συζήτηση περί της μεταδοτικότητας της νόσου από τα παιδιά, και περί του μεγέθους του ιικού φορτίου που μπορεί αυτά να φέρουν.

Σε εκπομπή της ΕΡΤ στις 31.12.20 ο καθηγητής Πολιτικής Υγείας στο London School of Economics  και εκπρόσωπος της Ελλάδας για τον Covid 19 στην Ε.Ε. Ηλίας Μόσιαλος, αναφέρει « Οι εκπαιδευτικοί έρχονται σε επαφή με νεαρά παιδιά που γνωρίζουμε ότι μπορούν να μεταδώσουν τη νόσο. Είναι μύθος ότι τα νεαρά άτομα δε μεταδίδουν τη νόσο». Θα μπορούσε βέβαια να πει κάποιος πως ο γιατρός μιλά για άλλες ηλικίες , μα … αλήθεια πόση απόσταση έχει η ΣΤ του Δημοτικού από την Α του Γυμνασίου?

Εκεί που θέλουμε όμως να σταθούμε, το σημείο που νομίζουμε πως διαφεύγει, είναι πώς αν δεχτούμε, να σημειώσουμε εδώ ότι εμείς προσωπικά δεν το δεχόμαστε, αλλά αν δεχτούμε σε εισαγωγικά, ότι οι Δάσκαλοι είναι κατά έναν τρόπο «λιγότερο» εκτεθειμένοι, καθώς διδάσκουν σε ένα τμήμα ενός μόνο σχολείου και έρχονται σε επαφή με 25 ή 27 παιδιά , ας πούμε , «μόνο», το λεγόμενο τμήμα «φούσκα», οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, δηλαδή εμείς που διδάσκουμε Εικαστικά, ή Μουσική, Θεατρική Αγωγή, Γυμναστική, Αγγλικά , Γαλλικά, Γερμανικά, Πληροφορική, είναι αδύνατο να μιλάμε για κάτι τέτοιο εφόσον εργαζόμαστε και μετακινούμαστε σε 2, 3 ή και περισσότερά σχολεία και διδάσκουμε σε 12 , 13 ή και περισσότερα , ακόμα και 24 (!) τμήματα οι των μονόωρων μαθημάτων, βλ. Θεατρική Αγωγή, των 25 με 27 παιδιών, δηλαδή σε μία εβδομάδα ερχόμαστε σε επαφή με 300 , 400 ή και περισσότερα παιδιά. Και κάπου εδώ να σημειωθεί ότι ως εκπαιδευτικοί δεν  συναναστρεφόμαστε μόνο με παιδιά αλλά κ με ενήλικες κ ειδικά με ευπαθείς ομάδες , συναδέλφους πριν την σύνταξη, σε σχολικούς  συλλόγους των 20 ατόμων,   Όχι ενός (!) άλλα 2 , 3 ή και περισσότερων σχολείων.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν καθώς μιλάμε για απλά μαθηματικά ότι διατρέχουμε πολλαπλάσιο κίνδυνο!

Βέβαια, έχει ειπωθεί το ακριβώς αντίθετο, ότι δηλαδή εμείς ως ειδικότητες δεν διατρέχουμε κίνδυνο διότι θα βρεθούμε σε επαφή με τα 300 ή 400 ή και περισσότερο αυτά παιδιά μόνο για 1 ή 2 ώρες την εβδομάδα. Ας βρεθεί όμως σε αυτή την περίπτωση και κάποιος υπεύθυνος λοιμωξιολόγος, ή κάποια έρευνα που να λέει ξεκάθαρα ότι ο Covid 19 έχει ανάγκη πάνω από 1 ή 2 ώρες επαφής με νοσούντα για να μεταφερθεί! Εμείς όσο κι αν ψάξαμε τέτοια έρευνα δεν βρήκαμε.

Αυτό όμως που βρήκαμε είναι ξανά τον κύριο Μόσιαλο να γράφει πως «η νέα παραλλαγή του ιού βρέθηκε να απαντάται συχνότερα στις ηλικιακές ομάδες 0 με 19 ετών.» Και την κυρία Παγώνη να δηλώνει σε δελτίο ειδήσεων σε ιδιωτικό κανάλι την 6/1/21 πως «το πρόβλημα στο Γυμνάσιο και το Λύκειο είναι το λεγόμενο «rotation» των καθηγητών το ότι  δηλαδή διδάσκουν σε διαφορετικές τάξεις!» Ότι ακριβώς κάνουμε κι εμείς! Γιατί λοιπόν αυτό για εμάς δεν αποτελεί πρόβλημα?

Ως εκπαιδευτικοί που στηρίξαμε με όποιον τρόπο το Σχολείο, ακόμα και μέσω μιας τηλεκπαίδευσης που μας ήρθε κυριολεκτικά άξαφνα κι από το πουθενά, αλλά  και ως γονείς πολλοί από εμάς, κατανοούμε και συμφωνούμε στο ότι μιλάμε για εκπαίδευση μόνο όταν πρόκειται για δια ζώσης εκπαίδευση, η οποία φυσικά και είναι αναντικατάστατη.

Όπως όμως αναντικατάστατοι είναι και οι συνάδελφοί μας που έχασαν τη ζωή τους από τον ιό, μετά το άνοιγμα των σχολείων, ο Δ. Δευτεροβάθμιας Φθιώτιδας, ο Δ. Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας, ο Πρώην Υποδιευθυντής ΓΕΛ Λιγουρίου, οι εκπαιδευτικοί από τη Βοιωτία, την Χαλκίδα, την Πιερία , ο Δάσκαλος από την Πάρο, από την Καρδίτσα και πόσοι ακόμα.

Ναι! Η δια ζώσης εκπαίδευση που οδηγεί στη Μάθηση είναι αναντικατάστατη, αλλά Αυτή θα πρέπει να λαμβάνει χώρα σε καθεστώς ασφάλειας και σιγουριάς για να νοείται ως τέτοια, αλλιώς πρόκειται για Λοτταρία η οποία προφανώς μεταφέρεται και έξω από τους τοίχους του σχολείου!

Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων

  1. Σκιαδά Νάντια
  2. Καλογερή Ρένα
  3. Καφετζή Μαρίνα
  4. Κοντοδήμα Αγγελική
  5. Μώρης Γιώργος
  6. Βαφείδης Χαράλαμπος
  7. Νέστορα Άρτεμης
  8. Ιωαννίδου Δέσποινα
  9. Διονη Αρσίνη Μαρία
  10. Τσαντίδης Ιωάννης
  11. Κατσιλιέρη Νάνσυ
  12. Πιτσοθανάση Τούλα
  13. Γρηγοράκης Πέτρος
  14. Γεωργιάδη Πόλα Ξένια
  15. Κακουλίδης Αλέξιος
  16. Βασίλη Ρία
  17. Ασημακόπουλος Θεόδωρος
  18. Χατζιδακι Ζηνοβία
  19. Σταυρόπουλος Νίκος
  20. Θωμού Αγγέλα
  21. Μπάκολα Βιβιάννα
  22. Ζενεμπίση Δέσποινα
  23. Σαλπιγκίδης Γιώργος
  24. Βότσκος Σωκράτης
  25. Κοκαβέση Έλφη
  26. Βάρνα Στέλλα
  27. Κυτίδου Κατερίνα
  28. Παυλίδου Κατερίνα
  29. Βεργοπούλου Σταυρούλα
  30. Πατσά Έλενα
  31. Μπασινού Νικολέττα
  32. Λουκοπούλου Αναστασία
  33. Χρυσανθακοπούλου Χαρούλα
  34. Τσιώπου Σοφία
  35. Μιμίκου Δήμητρα
  36. Λουμπή Καλλιόπη
  37. Τσαρουχά Αλεξία
  38. Καμπούρη Σωτηρία
  39. Στεφανάκου Αικατερίνη
  40. Γεωργίου Ελένη
  41. Φαρρή Γεωργία
  42. Δρογούτη Γεωργία
  43. Παπαϊωάννου Αναστασία
  44. Δέδε Δήμητρα
  45. Κουτσιλαίου Ελένη
  46. Μυλωνά Βάσω
  47. Γεμιστού Θεανώ
  48. Μαθιουδάκη Νίκη
  49. Πιτσίλκα Νάντια
  50. Ματαμαδιώτου Φανή
  51. Αλεξίου Αθηνά
  52. Σαπνάρα Ευδοξία
  53. Μιχοπούλου Ειρήνη
  54. Βερντουγερή Νικολέττα
  55. Φουστάνα Ειρήνη
  56. Κοσμίδης Χρήστος
  57. Κεφαλάς Μήνος
  58. Κολισιάνης Θωμάς
  59. Χριστίδου Θεανώ
  60. Μάνθα Έλλη
  61. Μαυροφρύδου Κατερίνα
  62. Σακκά Δέσποινα
  63. Στέφου Μαρία
  64. Ελευθεράκη Αικατερίνη
  65. Σταυρούλα Βογιατζή
  66. Κορωνιού Παναγιώτα
  67. Μπητσακάκη Μαρία
  68. Εγκολφίνου Κατερίνα
  69. Χατζή Γεσθημανή
  70. Πλατάνου Μαρία
  71. Σκαπινάκη Μυρτώ
  72. Λευκιμμιάτη Θεοδώρα
  73. Δέσποινα Μυλωνά
  74. Παπακωνσταντίνου Ίρις
  75. Φρουζάκη Κατερίνα
  76. Μπονέλης Σπύρος
  77. Τόλια Ηλέκτρα
  78. Αντωνάκη Αλεξάνδρα
  79. Δέλλα Κωνσταντίνα
  80. Ριαλά Ανδριανή
  81. Στεφόπουλος Βασίλειος
  82. Δρούτσα Ιωάννα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Διορισμοί - Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής: Υπάρχουν 554 οργανικά κενά που δεν ανακοινώνονται
Πίνακας με τα οργανικά κενά για Μετατάξεις σε κενές οργανικές θέσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής των ετών 2020-2024
Διορισμοί - Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής: Υπάρχουν 554 οργανικά κενά που δεν ανακοινώνονται