Καταγγελία φοιτητών Μαθηματικού Κρήτης για την εξεταστική
Για άλλη μία φορά οι φοιτητές γινόμαστε μάρτυρες της καθηγητικής αυθαιρεσίας που υπάρχει στη σχολή και καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε σε μία πολύ εντατικοποιημένη εξεταστική, διάρκειας μόλις 2 εβδομάδων. Η απάντηση που δίνει ο Πρόεδρος του Τμήματος συμπυκνώνεται σε αυτές τις γραμμές: «Πάντα έτσι ήταν, τι θέτε να κάνουμε τώρα, ώχου».

Καταγγελία του σχήματος Σ.Α.Α.Φοι.Κ. - Ε.Α.Α.Κ. που παρεμβαίνει στο Τμήμα Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης σχετικά με το πρόγραμμα της εξεταστικής που ανακοινώθηκε, σύμφωνα με το οποίο η εξεταστική διαδικασία κατακρεουργείται. Για τον λόγο αυτό οι φοιτητές αποφάσισα να συλλέξουν υπογραφές, για να υπάρχουν ακριβώς τα νούμερα των φοιτητών που απαιτούν τα κάτωθι και να λειτουργήσει ως παραπάνω μέτρο πίεσης.

Η κατάσταση που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα είναι πρωτοφανής για όλους: τα κρούσματα και οι θάνατοι από κορονοϊό αυξάνονται συνεχώς, η Νέα Δημοκρατία αντί για το ΕΣΥ ψήνεται να ενισχύσει μόνο την AEGEAN με 120 εκ. €, η καταστολή βαράει κόκκινο με χιλιάδες αναίτια πρόστιμα να ανακοινώνονται καθημερινά, ενώ φυσικά μειώνεται κατά 33% ο κρατικός προϋπολογισμός για τη φοιτητική μέριμνα, 25% για τα ΑΕΙ, 12% για την υγεία (σε περίοδο πανδημίας να τονίσουμε) και αυξάνεται κατά 40% για τους πολεμικούς εξοπλισμούς (ε, καλά, τι θέλατε, να μην πάρουμε αεροπλάνα και να πάρουμε ΜΕΘ επειδή πεθαίνετε;).

Μέσα σε όλο αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο, η Υπουργός Παιδείας έρχεται να ανακοινώσει την ίδρυση της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας, η οποία θα προβαίνει σε συλλήψεις αυτεπάγγελτα, θα κυκλοφορεί με χειροπέδες και γκλοπ στις σχολές, θα γίνονται πειθαρχικές διώξεις και face-control, και να εξαγγείλει και νέο νομοσχέδιο, που αφορά το όριο φοίτησης και τις διαγραφές των φοιτητών. Σε καθεστώς lockdown δηλαδή, η κυβέρνηση έρχεται να νομοθετήσει και να κάνει πράξη όσα δεν τολμούσε να εφαρμόσει τα προηγούμενα χρόνια, λόγω της αντίστασης του φοιτητικού κινήματος. Σε καθεστώς lockdown, η κυβέρνηση νομοθετεί νόμους χουντικής εμπνεύσεως (βλ. Σπουδαστικό της Ασφάλειας), ώστε να ελαχιστοποιήσει τις αντιδράσεις από τους φοιτητές.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά όμως, το Τμήμα ανακοινώνει ένα έκτρωμα, βαφτίζοντάς το «πρόγραμμα εξεταστικής», σύμφωνα με το οποίο 33 μαθήματα εξετάζονται σε μόλις 2 εβδομάδες, με αρκετά μαθήματα να εξετάζονται την ίδια μέρα, με εξετάσεις ακόμα και το Σάββατο, τα μαθήματα της εμβόλιμης ανάμεσα στην κανονική εξεταστική, και η απάντηση που δίνει ο Πρόεδρος του Τμήματος συμπυκνώνεται σε αυτές τις γραμμές: «Πάντα έτσι ήταν, τι θέτε να κάνουμε τώρα, ώχου».

Η εξεταστική αυτή έρχεται να προστεθεί στην ευρύτερη λίστα με τα περιστατικά καθηγητικής αυθαιρεσίας που συμβαίνουν στη σχολή μας (βλ. απαιτήσεις για προσωπικά στοιχεία για εξέταση, μηδενισμούς σε υπόνοιες αντιγραφής χωρίς αποδείξεις, αποκλεισμούς από εξέταση άνευ λόγου και αιτίας, κλπ), λόγω της αδράνειας του Φοιτητικού Συλλόγου να τα αντιπαλέψει.

Μήπως ξεχνάμε τον τρόπο με τον οποίο δόθηκαν οι προηγούμενες εξεταστικές, σε περίοδο τηλεκπαίδευσης; Ξεχνάμε τους αποκλεισμούς λόγω κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο, ξεχνάμε τα θέματα των οποίων η δυσκολία δεν αντιστοιχούσε στο χρονικό περιθώριο που είχαμε, ξεχνάμε τις 2 και 3 εξετάσεις που απαιτούσε ο κάθε καθηγητής για το ένα μάθημά του;

Πώς ακριβώς βοηθάει η σχολή τον φοιτητή να τελειώσει τις σπουδές του και να μην «φτάσει» στο όριο φοίτησης που βάζει η κυβέρνηση, όταν θέτει τέτοιους όρους για την εξεταστική; Η κυβέρνηση σκούζει ότι στην Ελλάδα αποφοιτεί 1 στους 10, ας αναρωτηθούμε αν αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι όλοι οι φοιτητές «τεμπελιάζουν» ή υπάρχει κάποιο δομικό λάθος στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Έχουμε ξαναπεί, πως για εμάς δεν είναι αυτοσκοπός να ολοκληρωθεί το εξάμηνο γενικά κι αόριστα (όπως φαίνεται να είναι για το Τμήμα), για να λέμε ότι τα καταφέραμε. Θέλουμε και απαιτούμε να ολοκληρωθεί στην ουσία του, τόσο εκπαιδευτικά, όσο και στην εξέταση όσων διδαχτήκαμε και αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με το παρόν πρόγραμμα εξεταστικής. Οι φοιτητές δεν φέρουμε ευθύνη για την παράταση του εξαμήνου, ούτε για την δύσκολη κατάσταση που διανύουμε, συνεπώς δε θα ανεχτούμε να αντιμετωπιζόμαστε καθ’ αυτόν τον τρόπο.

  1. Γι’ αυτό το λόγο, παίρνουμε την πρωτοβουλία να συλλέξουμε υπογραφές, τις οποίες σκοπεύουμε να καταθέσουμε στον Πρόεδρο της Σχολής, για να υπάρχουν ακριβώς τα νούμερα των φοιτητών που απαιτούν τα κάτωθι και να λειτουργήσει ως παραπάνω μέτρο πίεσης.
  2. Καταθέτουμε ψήφισμα προς το ΔΣ του Φοιτητικού Συλλόγου, προκειμένου να πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη με τον Πρόεδρο του Τμήματος και με συμμετοχή όσων φοιτητών το επιθυμούν, όχι μόνο των εκλεγμένων στο ΔΣ.

Απαιτούμε:

  • Να ανακοινωθεί νέο πρόγραμμα εξεταστικής, διάρκειας 4 εβδομάδων
  • Να υπάρχουν κενά ανάμεσα στα εξεταζόμενα μαθήματα
  • Κάθε μάθημα να έχει 1 εξέταση, όχι 3 και 4, ανάλογα με τα κέφια του κάθε καθηγητή
  • Τα μαθήματα τις εμβόλιμης να εξεταστούν μετά το πέρας της κανονικής εξεταστικής
  • Τα Σαββατοκύριακα να είναι ελεύθερα
  • Να σταματήσει το Τμήμα να μας εμπαίζει

Θεωρούμε πως όλα αυτά είναι απολύτως εφικτά και αναγκαία, προκειμένου οι ίδιοι οι φοιτητές να διευκολυνθούμε, σε αυτή τη δυστοπική περίοδο που διανύουμε.

Συλλογή υπογραφών εδώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα