«Κακοστημένη πρωταπριλιάτικη φάρσα η χορήγηση υπολογιστών σε εκπαιδευτικούς και μαθητές»
«Απαράδεκτη – υποκριτική, επικίνδυνη και φτηνού επικοινωνιακού χαρακτήρα την πολιτική που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επί του ζητήματος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης»

Δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π. Ε. στο Δ.Σ. της ΔΟΕ Δημήτρη Πολυχρονιάδη (6974750410) και  Χρήστο Παναγιώτου, αναπληρωτή εκπ/κού (6975308409)

Για την ανερμάτιστη επικοινωνιακού χαρακτήρα πολιτική της Υπουργού Παιδείας κας Κεραμέως αναφορικά με την χορήγηση δωρεάν Η/Υ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και τις αντικρουόμενες – εναλλασσόμενες εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ που αποδεικνύουν ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ και την υποκρισία της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ

ΚΑΚΟΣΤΗΜΕΝΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΗ ΦΑΡΣΑ Η ΧΟΡΗΓΗΣΗ Η/Υ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ!

http://www.paremvasis.gr/?p=8458  

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ως απαράδεκτη – υποκριτική, επικίνδυνη και φτηνού επικοινωνιακού χαρακτήρα την πολιτική που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επί του ζητήματος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της υποτιθέμενης χορήγησης Η/Υ σε όλες/όλους τις/τους μαθήτριες/μαθητές και εκπαιδευτικούς. Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση αποδεικνύουν καθημερινά με την πολιτική τους ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η διάλυση του Δημόσιου και Δωρεάν εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας και η απογείωση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση για τα παιδιά των κατώτερων κοινωνικών και οικονομικών στρωμάτων του πληθυσμού αλλά και η κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών του Δημόσιου Σχολείου που σε πείσμα των πολιτικών διάλυσης της Δημόσιας Εκπ/σης υπερασπίζονται το Δημόσιο Σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.

Πριν από λίγες ημέρες (7/4) ήρθε από το ΥΠΑΙΘ στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της χώρας έγγραφο για υποβολή των αναγκών των μαθητών για εξοπλισμό φορητών ηλεκτρονικών συσκευών με ημερομηνία λήξης την 9η Απριλίου 2020 το πρωί. Είναι πρωτοφανής η εκμετάλλευση της δύσκολης εποχής της πανδημίας από το Υπουργείο, το οποίο επιδίδεται σε καταιγισμό  «εντέλλεσθαι» προς τους εκπαιδευτικούς. Αυτές οι ανάγκες υπήρχαν και πριν την πανδημία στα σχολεία της χώρας και αφορούν εξοπλισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες της.   Απλά, τώρα αποδεικνύεται ότι όλα τα νούμερα που έδινε μέχρι τώρα το υπουργείο και οι πανηγυρισμοί του σχετικά με τις πλατφόρμες του κ.λπ. ήταν ψεύτικοι κι επικοινωνιακοί. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πλήρης κάλυψη και δυνατότητα πρόσβασης σε διαδικτυακές μορφές επικοινωνίας για τους όλους εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Εμπαιγμός της κοινωνίας, εκπαιδευτικών και μαθητών, της λαϊκής οικογένειας από το Υπουργείο Παιδείας!

Αφού έστησαν ένα επικοινωνιακό σόου στα αγαπημένα τους κανάλια ότι όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν υπολογιστές και λάπτοπ, αφού έκαναν τη φιγούρα τους ότι εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία, η εκπαίδευση λειτουργεί όπως πριν, χρησιμοποιώντας ψευδή στοιχεία, αποκαλύφθηκε η γύμνια της επικοινωνιακής πολιτικής τους. Έστειλαν νέες οδηγίες: πριν ακόμα εκπνεύσει η προθεσμία υποβολής των στοιχείων, με βάση την εγκύκλιο της 7 – 4 – 2020, το πρωί της 9 – 4 – 2020 νέα εγκύκλιος αναιρεί την προηγούμενη«Η καταγραφή αυτή σχετίζεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων. Επίσης, όπως λένε: «διευκρινίζουμε ότι η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)».

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση χορήγηση Η/Υ για όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς των Δημόσιων Σχολείων της χώρας τώρα, αν δεν θέλει το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση να γίνουν καταγέλαστοι στα μάτια των πολιτών της χώρας. ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ για να εξασφαλίσει το βασικό εξοπλισμό χωρίς διαχωρισμούς ως βάση για την καθολική πρόσβαση στο αγαθό της ενημέρωσης της επικοινωνίας και της μορφωτικής και πολιτιστικής δημιουργίας. Ξεκαθαρίζουμε συγχρόνως στο Υπουργείο ότι η διάθεση αυτού του εξοπλισμού που ζητάμε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς δεν του επιτρέπουμε να θεωρήσει και να ερμηνεύσει ότι ανοίγει το δρόμο για τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια του, και σχέδια του ΟΟΣΑ, για θεσμοθέτηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μόνιμη βάση και υποκατάστασης της σχολικής τάξης είτε την επιβολή παράδοσης ύλης και «κανονικής» διδασκαλίας από μακριά. Αυτό δε γίνεται και δε θα το επιτρέψουμε – θα βρει το εκπαιδευτικό κίνημα και όλη την κοινωνία  απέναντι του. 

Ακόμα χειρότερα, με προφορικές εντολές, η Διοίκηση (Περιφερειακοί – Δ/ντες εκπαίδευσης) καθορίζει το πώς θα καταγραφούν οι ανάγκες των σχολείων. Γιατί προφορικά; Για να μη δημοσιοποιήσουν τον απόλυτο εξευτελισμό και να ρίξουν το μπαλάκι της ευθύνης στους διευθυντές/ντριες, «τόσα μας ζήτησαν, τόσα δώσαμε». Τι ζητούν λοιπόν, με προφορική οδηγία, να καταγράψουν εντελώς «ελεύθερα» οι διευθυντές:

-        Κάθε νηπιαγωγείο να δηλώσει έναν Η/Υ

-        Κάθε σχολική μονάδα που είχε πάρει με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ ερμάρια των δέκα ΔΕΝ δηλώνει κανέναν υπολογιστή (χάρη γίνεται αν πάρουν επιπλέον Η/Υ, ίσως αν κάποιοι δεν λειτουργούν)

-        1 Η/Υ αντιστοιχεί για κάθε 45 παιδιά!

ΚΑΛΟΥΜΕ και πάλι όλους και όλες τους/τις διευθυντές και διευθύντριες και προϊστάμενες νηπιαγωγείων να παραβλέψουν κάθε αυθαίρετη προφορική οδηγία και να αποστείλουν ΞΑΝΑ αριθμό αναγκών τόσο όσο είναι ΟΛΟΙ οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου τους, προσθέτοντας σε αυτόν και τον αριθμό των εκπαιδευτικών. 

Σε συνέχεια όλης της προηγούμενης απαράδεκτης, επικίνδυνης επικοινωνιακής πολιτικής του ΥΠΑΙΘ, αυτά τα 2 νέα έγγραφα αναδεικνύουν και αποδεικνύουν τα εξής:

1.     Δεν είναι δυνατόν να ρωτηθούν και να ελεγχθούν από τους εκπαιδευτικούς σε τόσο στενά περιθώρια όλες οι ανάγκες των μαθητών. Άλλωστε η ισότιμη πρόσβαση σε βασικά τεχνολογικά εργαλεία και στο διαδίκτυο θα έπρεπε να διασφαλίζεται σε όλους τους μαθητές ούτως ή άλλως με δωρεάν παροχή τους από το υπουργείο.

2.     Μετατρέπει εκπαιδευτικούς και δ/ντες σε διαφημιστές μιας παροχής του υπουργείου, «το υπουργείο προτίθεται να δώσει», δημιουργώντας προσδοκίες που δεν έχουμε κανένα δεδομένο αν και πότε και πως θα υλοποιηθούν – και θα φαίνονται οι εκπαιδευτικοί εκτεθειμένοι στις οικογένειες των μαθητών τους και στην κοινωνία για την υλοποίηση ή όχι μιας ακόμα υπόσχεσης. Τελικά αυτή η «υπόσχεση» καταρρίπτεται αμέσως την επόμενη ημέρα από το ίδιο το Υπουργείο, όταν καταγράφονται οι πραγματικά τεράστιες ανάγκες που δηλώθηκαν, ανάγκες τις οποίες το Υπουργείο δεν προτίθεται να καλύψει.

3.     Λεφτά (υπάρχουν) μόνο για ιδιωτικά συμφέροντα και επιχειρηματίες – όχι για το δημόσιο σχολείο και τις ανάγκες των μαθητών. Όπως και στην υγεία και στα εργασιακά, αντί να καλύψουν τις ανάγκες των λαϊκών – εργαζόμενων οικογενειών και ανθρώπων, προωθούν και χρηματοδοτούν ιδιωτικά συμφέροντα και προγράμματα ΕΣΠΑ. Είναι σύγχρονοι μαυραγορίτες, οι πολιτικοί απόγονοι των δωσίλογων της κατοχής, καθώς ετοιμάζουν βρώμικα πακέτα ενίσχυσης εταιριών.

4.     Οι εκπαιδευτικοί σε ένα πλήρως υπονομευμένο από κυβέρνηση και συστημικά ΜΜΕ περιβάλλον, δίνουν τεράστιο αγώνα για τους μαθητές και τις οικογένειές τους, για να κρατηθεί το δημόσιο σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα όρθια, με παιδαγωγική ευθύνη και χωρίς αποκλεισμούς.

5.     Αντίθετα, Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας προσπαθούν με κάθε τρόπο να μετακυλήσουν τις τεράστιες ευθύνες τους στους εκπαιδευτικούς ενεργοποιώντας μηχανισμούς κοινωνικού αυτοματισμού. Με τακτικές που συνοψίζονται σε μεθόδους άλλων καθεστώτων: «Αν θέλετε την εύνοια των μαζών, πρέπει να λέτε τα πιο ηλίθια και χοντρά ψέματα» και «ρίξε λάσπη, κάτι θα μείνει», επιχειρούν να περάσουν όλη την αντι-εκπαιδευτική και νεοφιλελεύθερη ατζέντα εν μέσω πανδημίας.

6.     Οι κινήσεις του Υπουργείου προδιαθέτουν για μια προετοιμασία για μακρά διάρκεια ή έστω απροσδιόριστα μεγάλου διαστήματος κλειστών σχολείων, ενώ προετοιμάζουν ήδη νομοθετικές ρυθμίσεις με τις οποίες προβλέπουν και εργασία μέσα στις διακοπές του Πάσχα!

Με βάση όλα τα παραπάνω:

ΚΑΛΟΥΜΕ και πάλι όλους και όλες τους/τις διευθυντές και διευθύντριες και προϊστάμενες νηπιαγωγείων  να αποστείλουν ΞΑΝΑ αριθμό αναγκών τόσο όσο είναι ΟΛΟΙ οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου/νηπιαγωγείου τους, προσθέτοντας σε αυτόν και τον αριθμό των εκπαιδευτικών. ΚΑΛΟΥΜΕ τους συναδέλφους να οργανώσουν τη δουλειά τους με τον τρόπο που εκείνοι θεωρούν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. και τους Συλλόγους να πάρουν ανάλογη θέση και να παρέμβουν άμεσα για το συγκεκριμένο θέμα στο ΥΠΑΙΘ.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ από το δημόσιο δωρεάν για όλους χαρακτήρα του σχολείου, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών των μαθητών και των σχολείων με κρατική χρηματοδότηση για εξοπλισμό και μόνιμους εκπαιδευτικούς – όχι στην αξιολόγηση

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;