Thumbnail
Ο Σύλλογος ΠΕ ο Αριστοτέλης συμμετέχει σε κινητοποιήσεις ενάντια στα σεμινάρια αξιολόγησης

Μπλοκάρουμε τα σεμινάρια 26-27-28/3 των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου Α’ Αθήνας στον προγραμματισμό και την αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου (αξιολόγηση της σχολικής μονάδας) του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής

Καλούμε τις/τους συναδέλφισσες/ους να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση που οργανώνει ο Σύλλογος μας μαζί με τα εκπαιδευτικά σωματεία της Α’ Αθήνας την Τρίτη 26/3 για το μπλοκάρισμα των σεμιναρίων προπαγάνδισης και επιμόρφωσης στην αξιολόγηση και κηρύσσουμε 1-3 ώρες στάση εργασίας στο πρωινό ωράριο.

Το εκπαιδευτικό κίνημα σταμάτησε την αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση εδώ και 30 χρόνια σε όλες τις απόπειρες όλων των διαφορετικών κυβερνήσεων. Το ίδιο θα κάνουμε και τώρα υπερασπίζοντας το δημόσιο σχολείο, το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση όλων των παιδιών τα δικαιώματα και την εργασία των εκπαιδευτικών.

Ήδη περισσότερα από 70 εκπαιδευτικά σωματεία σε ΠΕ και ΔΕ έχουν προκηρύξει, με διαδικασίες τους,  ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ.

Πρώτο βήμα αποτελεί η περιβόητη επιμόρφωση των συντονιστών για την οργάνωση της υλοποίησης του σχεδίου αυτού με τα γνωστά επιδοτούμενα σεμινάρια! Θα τα ακυρώσουμε για άλλη μια φορά!

Τα σεμινάρια των συντονιστών στο 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής για τους συντονιστές της Α’ Αθήνας έχουν προγραμματιστεί για τις 26-27-28/3, στο 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών.

 Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Η κυβέρνηση επιχειρεί να αντιμετωπίσει το πάγωμα κάθε νόμου που έχει ψηφιστεί μέχρι τώρα για την αξιολόγηση, κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος, με την περίφημη τακτική της διαμόρφωσης της κατά ΟΟΣΑ «κουλτούρας αξιολόγησης».

Στην Υπουργική αυτή Απόφαση (ΥΑ) εμπεριέχονται συμπυκνωμένα όσα περιείχαν όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι για την αξιολόγηση (3848/2010 της Διαμαντοπούλου-ΠΑΣΟΚ, νόμος Βερναρδάκη, ΠΔ 252…). Φυσικά είναι εφαρμογή του ν. 4547/2018, για τις νέες δομές στην εκπαίδευση, που προβλέπει την εξοντωτική αξιολόγηση όσων είναι ή θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης (διευθυντές σχολείων, προϊστάμενοι/ες...), καθώς και τις βάσεις για την αξιολόγηση των σχολείων, που έρχεται να υλοποιήσει η παρούσα ΥΑ με συγκεκριμένους θεματικούς άξονες και παραμέτρους, η  ενίσχυση του επιτελικού ρόλου της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) για την εξωτερική αξιολόγηση του συνόλου του εκπαιδευτικού συστήματος, η γνωμοδότηση του ΙΕΠ μετά από  ερώτημα  του υπουργείου για τη διαμόρφωση του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών  μονάδων, η λογική των προσόντων που αποτελεί την κεντρική ιδέα του νσχ για το σύστημα διορισμών – προσλήψεων.

Η λεγόμενη αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου είναι στην ουσία μια εξονυχιστική και εξοντωτική αξιολόγηση των Συλλόγων Διδασκόντων και των μελών τους, δηλαδή των εκπαιδευτικών του σχολείου, που καμία σχέση δεν έχει με την ανάγκη να γίνει το σχολείο καλύτερο, ώστε να καλύψει τις σύγχρονες λαϊκές μορφωτικές ανάγκες, καμία σχέση δεν έχει με εσωτερικές και ανατροφοδοτικές συλλογικές παιδαγωγικές λειτουργίες. Αντίθετα, διαμορφώνει  μια δυναμική κωδικοποίησης, συγκρισιμότητας, διαφοροποίησης, κατάταξης και ανταγωνισμού των σχολικών μονάδων. Δηλαδή, μιας διαδικασίας αυτοαξιολόγησης που καθορίζεται και παίρνει  σαφέστατα χαρακτηριστικά με τις φόρμες και τους δείκτες των σχετικών εκθέσεων οι οποίες περιγράφονται στην υπουργική απόφαση.

Με βάση την ΥΑ, ούτε λίγο ούτε πολύ θα αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί ακόμα και για «την ατομική και κοινωνική πρόοδο των μαθητών» αλλά και για τη σχολική «διαρροή» (!), λες και το σχολείο είναι σε γυάλα και δεν καθρεπτίζονται στα πρόσωπα των μαθητών οι άνισες αφετηρίες τους και οι συνεχείς ανισότητες που βιώνουν στην ταξική κοινωνία μας! Με την ΥΑ στοχεύουν να αθωώνονται οι αντιλαϊκές κυβερνήσεις, να ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και σε κάθε περίπτωση να περνάει η αντιεκπαιδευτική πολιτική και να προσαρμόζεται το σχολείο στις κάθε φορά ανάγκες της αγοράς!

 

Καμία βελτίωση δεν επιδέχεται το νέο αντιδραστικό νομοθέτημα της κυβέρνησης. Να καταργηθεί η ΥΑ της αντιδραστικής αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης,

και όλο το υπάρχον αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση!

Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.

Καλούμε τα ΔΣ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν επιτέλους έστω και τώρα απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης! Είναι ήδη συνένοχοι για την ως τώρα καλλιέργεια αυταπατών για δήθεν καλή αξιολόγηση και μέσω του νόμου 4547/2018! Είμαστε κάθετα αντίθετοι με την πρόσφατη απόφαση της ΔΟΕ για το θέμα αυτό. Είναι πέρα από κάθε λογική ο ισχυρισμός ότι η ατομική αξιολόγηση των στελεχών είναι αξιολόγηση ενώ ο προγραμματισμός με τα χαρακτηριστικά που προαναφέραμε  δεν είναι επαναφορά του ίδιου σχεδίου. Δηλαδή μας λέει η πλειοψηφία της ΔΟΕ που ψήφισε αυτή την απόφαση ότι απλά χρειάζονται ορισμένες διευκρινίσεις και βελτιώσεις ώστε να διορθωθούν – αποσαφηνιστούν κάποια θολά σημεία!!!

Απαιτούμε η ΔΟΕ να προχωρήσει τώρα σε προετοιμασία και κάλεσμα αγώνα για την ακύρωση της αυτοαξιολογησης – αξιολόγησης χωρίς τακτικισμούς. Να μην επιλέξει να στηρίξει το αντιδραστικό σχεδιο κυβερνησης ΕΕ ΟΟΣΑ.

  • Έχουμε επιβεβαιώσει την ψηφισμένη από όλες τις ΓΣ απόφασή μας για απεργία-αποχή και την έχουμε ενεργοποιήσει απέναντι και σε αυτή την ΥΑ

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων σε περίπτωση που καλεστούν, να δηλώνουν ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ και να μη δώσουν, πέρα του συνηθισμένου, κανέναν προγραμματισμό, καμία αποτίμηση! Να ακυρώσουν το σχέδιο διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης και να συνεχίσουν το έργο τους όπως τα προηγούμενα χρόνια ως μια εσωτερική, δημοκρατική, συλλογική διαδικασία οργάνωσης της σχολικής ζωής χωρίς καμιά αποδοχή δεικτών, Εκθέσεων και αποστολή τους σε ΠΕ.ΚΕ.Σ, ΙΕΠ και υπουργείο, χωρίς καμιά αποδοχή δημιουργίας σχετικών ομάδων .

  • Κανένας συνάδελφος/ισσα να μη συμπληρώσει φόρμα αξιολόγησης για τον/την διευθυντή/ντρια του σχολείου τους! Δε γινόμαστε αξιολογητές ούτε αξιολογούμενοι!

 

ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ

ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

 

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
pinakas_ekpaideutikoi
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
Αντιδράσεις προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης να πενταπλασιάσει το κόστος εγγραφής, με το Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ να καταγγέλλει ότι τα πλεονάσματα χτίζονται...
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
protomagia 2025
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
Με γαρύφαλλα, υψωμένες γροθιές και συνθήματα στις συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Μόνο οι αγώνες θα φέρουν τη λύση, δηλώνει η Ένωση, καταγγέλλοντας την υποβάθμιση σχολείων, νοσοκομείων και την απουσία μέτρων ασφάλειας στους χώρους...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης