Thumbnail
Ανακοίνωση της Α ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής

Το Υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο του που  εξέδωσε στις 8/3/2019 και κοινοποιήθηκε τη  ίδια ημέρα στις Διευθύνσεις και στα σχολεία, απαίτησε από τους Διευθυντές των σχολείων να αποστείλουν τους πίνακες Α (κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικών) συμπληρωμένους ενώ τα  σχολεία ήταν κλειστά!

Στη συνέχεια απαίτησε να αποσταλούν οι πίνακες Γ συμπληρωμένοι με τα συνολικά κενά και πλεονάσματα κατά κλάδο και ειδικότητα που αφορούν τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, μετά από γνωμοδότηση των ΠΥΣΔΕ, έως τις 13/3/2019. Να σημειώσουμε ότι και φέτος δεν υπάρχει η στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ»  στους πίνακες Γ

Το Υπουργείο Παιδείας με αυτή την εγκύκλιο και την fast track διαδικασία που προκρίνει, γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του την  επεξεργασία  και τον  έλεγχο των κενών και πλεονασμάτων απ’ τα ΠΥΣΔΕ που οδηγεί εκ’ των πραγμάτων σε αδιαφανή αποτελέσματα. Επιπλέον δείχνει ότι τα κενά και πλεονάσματα με τα οποία θα γίνουν οι ελάχιστες μεταθέσεις των εκπαιδευτικών θα τα αποφασίσει κατά το δοκούν το Υπουργείο και οι μηχανισμοί του αφού δεν ενδιαφέρεται για την εγκυρότητά τους. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν τα κοινοποιεί ούτε στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΚΥΣΔΕ) που υποτίθεται γνωμοδοτεί για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Επιπλέον το Υπουργείο θέλει ο υπολογισμός των κενών  να γίνει  με βάση την πρόβλεψη - εκτίμηση για την επόμενη χρονιά και όχι με την αποτύπωση της υπάρχουσας πραγματικότητας στα σχολεία που ανήκουν στη δύναμη του κάθε ΠΥΣΔΕ.  Το γεγονός αυτό θα δημιουργήσει επιπλέον προϋποθέσεις «μαγειρέματος» των κενών και πλεονασμάτων  αφού αυτές οι εκτιμήσεις θα στηριχθούν σε όλες τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις  των μνημονιακών κυβερνήσεων για την ελαχιστοποίηση των κενών και την δημιουργία πλεοναζόντων εκπαιδευτικών.     Ο «εξορθολογισμός» στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού (αύξηση ωραρίου, κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μη έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, χωρίς μείωση του αριθμού των μαθητών όταν υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, μείωση των τμημάτων  στις πρώτες τάξεις Γυμνασίων-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, αρνητικές προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων ξένων γλωσσών, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, κ.ά.), δημιουργούν αυτές τις προϋποθέσεις.

Όλα αυτά με δεδομένο το νόμο για το «Νέο Λύκειο» που φέρνει προς ψήφιση  η κυβέρνηση, με σειρά εξεταστικών πλεγμάτων και εξοστρακισμό της γενικής παιδείας από μια ολόκληρη τάξη, που θα οδηγήσει εκ’ των πραγμάτων  σε μείωση και εξοβελισμό συγκεκριμένων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και παράλληλα θα οδηγήσει σε συνολική μείωση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών μέσω της  συρρίκνωσης  συνολικά της Λυκειακής βαθμίδας της Γενικής Εκπαίδευσης

Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ελάχιστες μεταθέσεις για μια ακόμη χρονιά και οδηγούν σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια. Θα οδηγήσουν στην εργασιακή ανασφάλεια τους εκπαιδευτικούς που είναι οργανικά υπεράριθμοι και στο απαράδεκτο καθεστώς διάθεσης στο ΠΥΣΔΕ. Προετοιμάζουν τον κόφτη για νέες απολύσεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά.

Απαιτούμε

Ο υπολογισμός των κενών πλεονασμάτων να γίνει  σύμφωνα με την πραγματικότητα, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο να αποσύρει την εγκύκλιο και να εκδώσει νέα που θα δίνει τη δυνατότητα στους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να τοποθετηθούν με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!
  • Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων.
  • Να μην ισχύσουν τα ασφυκτικά όρια  για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π στα ΓΕΛ,  τμημάτων ξένων γλωσσών,  τμημάτων με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ.
  • Να μην ισχύσει η διάταξη του χαρακτηρισμού φοίτησης «μη παρακολουθούντων» στα ΕΠΑΛ
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.

 

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει άμεσα την απαράδεκτη εγκύκλιο

Να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος επεξεργασίας  των στοιχείων απ’ τους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων και τα ΠΥΣΔΕ

Η επεξεργασία των κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών να γίνει με βάση τις προτάσεις του κλάδου.

Οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»