Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19/12/2017, η σύγκληση σε σώμα του νέου ΔΣ της ΕΛΜΕ με στόχο την εκλογή νέου προεδρείου. Μετά τις σχετικές αρχαιρεσίες, το νεοεκλεγέν προεδρείο έχει την εξής σύνθεση:
Πρόεδρος: Βασιλειάδης Μιχάλης
Αντιπρόεδρος: Καϊοπούλου Ματούλα
Γενικός Γραμματέας: Λίτσος Ευάγγελος
Ταμίας: Καρυδόπουλος Γεώργιος
Οργανωτικός Γραμματέας: Σουλιώτη Μεταξία
Μέλη: Καρακολίδης Παναγιώτης, Καραπούλη Ευθυμία.
Ανακοινώνεται ότι για τη θέση του Προέδρου της ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ τέθηκε μία υποψηφιότητα του συναδέλφου Βασιλειάδη Μιχάλη που έλαβε 6 ψήφους και υπήρξε 1 λευκή ψήφος. Για την θέση του Αντιπροέδρου τέθηκαν δύο υποψηφιότητες της συναδέλφου Καϊοπούλου Ματούλας και του συναδέλφου Καρακολίδη Παναγιώτη. Οι υποψήφιοι έλαβαν: Καϊοπούλου Ματούλα 5 ψήφους, Καρακολίδης Παναγιώτης 2 ψήφους. Για τη θέση του Γ. Γραμματέα υπήρξε μία υποψηφιότητα του συναδέλφου Λίτσου Ευάγγελου που έλαβε 6 ψήφους και υπήρξε 1 λευκή ψήφος. Για την θέση του Ταμία υπήρξε μία υποψηφιότητα του συναδέλφου Καρυδόπουλου Γιώργου που έλαβε 7 ψήφους. Για την θέση του Οργανωτικού Γραμματέα υπήρξε μία υποψηφιότητα της συναδέλφου Σουλιώτη Μεταξίας η οποία έλαβε 7 ψήφους.
Το ΔΣ θα συνεδριάζει κάθε δεύτερη Δευτέρα στα γραφεία της ΕΛΜΕ Θ. Σοφούλη 6.
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Βασιλειάδης Μιχάλης Λίτσος Ευάγγελος
Το νέο ΔΣ της ΕΛΜΕ Ν.Ροδόπης
Βασιλειάδης Μιχάλης | |||
Καϊοπούλου Ματούλα | |||
Γενικός Γραμματέας | Λίτσος Ευάγγελος | ||
Καρυδόπουλος Γεώργιος | |||
Οργανωτικός Γραμματέας | Σουλιώτη Μεταξία | ||
Καραπούλη Ευθυμία | |||
Καρακολίδης Παναγιώτης |
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Βασιλειάδης Μιχάλης Λίτσος Ευάγγελος