Thumbnail
Νέο επεισόδιο-βόμβα στο ξήλωμα της δημόσιας εκπαίδευσης και της μόνιμης και σταθερής εργασίας

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 

Π.Ε ΑΙΓΑΛΕΩ

Ρήγα Φερραίου 20

Αιγάλεω 13-10-2013

ΠΡΟΣ : - Το Δ.Σ της ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε και τα μέλη του Συλλόγου.

Θέμα: Προσλήψεις νηπιαγωγών μέσω προγράμματος «κοινωφελούς εργασίας» του ΟΑΕΔ!!! Νέο επεισόδιο-βόμβα στο ξήλωμα της δημόσιας εκπαίδευσης και της μόνιμης και σταθερής εργασίας

    Στις 11 Σεπτεμβρίου, δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας ανοιχτή πρόσκληση για υποβολή προτάσεων για την Πράξη του ΕΣΠΑ «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα», μετά από κοινή υπουργική απόφαση με αριθμό πρωτοκόλλου 3.24641/Οικ.3.1574, της 26ης Αυγούστου του 2013. Είναι το περίφημο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε το καλοκαίρι για την «αντιμετώπιση της ανεργίας». Το πρόγραμμα όπως αναφέρεται στην προκήρυξη, περιλαμβάνει: «…προσλήψεις ανέργων συγκεκριμένων ειδικοτήτων που δύναται να απασχοληθούν σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Δημοτικά-Γυμνάσια- Λύκεια), σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), καθώς και σε Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) και στους Φορείς Επίβλεψης. Οι ειδικότητες που δύνανται να απασχοληθούν στις ανωτέρω μονάδες είναι, ενδεικτικά, θα είναι: Νηπιαγωγοί (πρωτοβάθμια εκπαίδευση). Ψυχολόγοι (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ). Κοινωνικής Εργασίας – Κοινωνικοί Λειτουργοί (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ). Επιστάτες (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ΣΜΕΑΕ) Λογοθεραπευτές (ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ) Εργοθεραπευτές (ΣΜΕΑΕ ) Φυσιοθεραπευτές (ΣΜΕΑΕ ). Σχολικοί νοσηλευτές (ΣΜΕΑΕ ). Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΣΜΕΑΕ ). Οδηγοί σχολικών λεωφορείων (ΣΜΕΑΕ ). Συνοδοί σχολικών λεωφορείων (ΣΜΕΑΕ ). Ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.ΕΔ.) θα είναι ο αρμόδιος φορέας…».

Γαλέρα, οι όροι εργασίας του προγράμματος

·                Οι προσλήψεις γίνονται για διάστημα ΩΣ 6,5 μήνες

·                Η αποζημίωση είναι από 427-490 € το μήνα, η οποία αποδίδεται στο τέλος του προγράμματος

·                Ο εργαζόμενος δε θεωρείται εργαζόμενος αλλά «ωφελούμενος»

·                Παρέχεται υγειονομική περίθαλψη αλλά ο χρόνος εργασίας δεν υπολογίζεται συντάξιμος

·                Απασχολούνται και Χριστούγεννα-Πάσχα

Αν το εκπαιδευτικό κίνημα δεν το αποτρέψει, στο δημόσιο σχολείο:

·                θα εργάζονται εκπαιδευτικοί όπου ο φορέας πρόσληψής τους θα είναι ο ΟΑΕΔ και όχι το υπουργείο Παιδείας, με όρους υπερεκμετάλλευσης που θα τους ζήλευε κάθε εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα!!!

·                οι εκπαιδευτικές ανάγκες θα εξαρτώνται από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και κυρίως θα προσαρμόζονται στα τεχνικά δελτία του ΕΣΠΑ και των κατευθύνσεων της ΕΕ. Αφού το ΕΣΠΑ δεν επιτρέπει να καλύπτονται, μέσω αυτού, πάγιες και διαρκείς ανάγκες, το μαγικό χέρι του υπουργείου τις μετατρέπει αυτομάτως σε πιλοτικές και αφού η νομοθεσία δεν επιτρέπει πρόσληψη εκπαιδευτικών μέσω άλλου φορέα για εκπαιδευτικές θέσεις, μετατρέπει το ολοήμερο νηπιαγωγείο, τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ σε κάτι άλλο!

Θαυμάστε πόσο ευφάνταστο είναι το  υπουργείο, έχουμε και τον πιο μάγο υπουργό παιδείας!!! Διαβάστε ορισμένες από τις θεματικές προτεραιότητες του προγράμματος:  «…Καταπολέμηση της σχολικής διαρροής μέσω της ενίσχυσης της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, του ολοήμερου νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου καθώς και της ενισχυτικής διδασκαλίας στην πρώτη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσιο) καθώς και δράσεων μετακίνησης και σίτισης μαθητών βάσει κριτηρίων που θα συμφωνηθούν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή…»

……Και η μετάφρασή του:

Το νηπιαγωγείο από τις 12.00-16.00 ή από τις 14.00-16.00 (αν αυξηθεί το ωράριο των νηπιαγωγών) θα είναι δράσεις για τη σίτιση των μαθητών ή απασχόληση ώστε να μειωθεί η προσχολική διαρροή ή ότι άλλο εφεύρουν οι νοσηροί εγκέφαλοι της ΕΕ και του υπουργείου. Στο τέλος θα μας κατηγορήσουν "οπισθοδρομικούς και καθυστερημένους" ότι δε θέλουμε αυτά τα καινοτόμα(!!!) προγράμματα που τα ανακαλύπτουν λεηλατώντας τα μορφωτικά και παιδαγωγικά δικαιώματα των παιδιών.

 

Τι σημαίνουν όλα αυτά για τους εκπαιδευτικούς:

·                Οι διορισμένοι νηπιαγωγοί θα βρεθούν αντιμέτωποι με χιλιάδες υπεραριθμίες, προάγγελους της διαθεσιμότητας-απόλυσης και με ασφυκτικές πιέσεις για αποδοχή των εργασιακών όρων γαλέρας

·                Οι αδιόριστοι νηπιαγωγοί δε θα έχουν καμία ευκαιρία πρόσληψης ως μόνιμοι ή αναπληρωτές μια και το μόνο που θα παρέχεται ως δυνατότητα στο δημόσιο σχολείο θα είναι τέτοια προγράμματα

·                Οι συνάδελφοί μας που δουλεύουν μαζί μας στα ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ, δηλαδή το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό δεν προσλαμβάνονται ως μόνιμοι ή αναπληρωτές από τον τακτικό προϋπολογισμό αλλά εξαναγκάζονται να αποδεχτούν την εργασιακή σχέση της «κοινωφελούς εργασίας». Τα ειδικά σχολεία και τα ΚΕΔΔΥ χωρίς αυτές τις ειδικότητες, μέχρι και σήμερα μέσα Οκτωβρίου, υπολειτουργούν

Όσους συνεχίζουν να σπέρνουν την ηττοπάθεια και τον εφησυχασμό διαβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται να υλοποιηθεί τίποτε από αυτά ρωτάμε:

- Μήπως παράνομο δεν ήταν να βγάλουν οι διευθυντές εκπαίδευσης μόνοι τους τα λειτουργικά κενά και τις υπεραριθμίες; Κι όμως το έκαναν κι έτσι έγιναν οι υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε άλλο ΠΥΣΠΕ

- Μήπως παράνομα δεν έγιναν οι αποσπάσεις της β’ φάσης από περιοχές που το υπουργείο μόνο του ονομάτισε πλεονάζουσες σε περιοχές που ονομάτισε ελλειμματικές, παραβιάζοντας τη μοριοδότηση;

- Μήπως παράνομα δε μετακινούνται αναπληρωτές από το ΠΥΣΠΕ που προσλήφθηκαν σε άλλο ΠΥΣΠΕ, παραβιάζοντας και πάλι τη μοριοδότηση;

- Μήπως παράνομα δεν εισήχθη η εργασιακή σχέση ΕΣΠΑ στις θέσεις των δασκάλων του ολοήμερου και της ειδικής αγωγής αντί της κάλυψής του από το μόνιμο προσωπικό (το οποίο παρανόμως μετακίνησαν) ή μέσω προσλήψεων αναπληρωτών τακτικού προϋπολογισμού;

- Μήπως πολλά από αυτά δεν έγιναν μετατρέποντας τις δομές σε πιλοτικές για να καλύπτονται οι όροι που η ΕΕ θέτει; Ε, λοιπόν, με τον ίδιο τρόπο το Υπουργείο και η Κυβέρνηση θα επιδιώξουν να προσλάβουν εκπαιδευτικό προσωπικό σε θέσεις εργασίας που θα απαγορεύεται. Θα μετατρέψουν τις δομές σε πιλοτικές, θα εισάγουν προγράμματα και θα μας «κάνουν και τη χάρη» να πατάξουν την ανεργία προσλαμβάνοντας πτυχιούχους εκπαιδευτικούς αντί προσωπικό από ΙΕΚ, ιδιωτικές σχολές κ.λπ. και θα λένε και στους γονείς ότι «νηπιαγωγό σας έχω»! Και για να μη μιλάμε στον αέρα, διαβάστε το αντίστοιχο κομμάτι που περιλαμβάνεται στην προκήρυξη:«…Το αντικείμενο εργασίας κάθε ειδικότητας που θα απασχοληθεί για τις ανάγκες της εκπαίδευσης θα καθοριστούν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Για την ορθή άσκηση των εργασιών που θα τους ανατεθούν και για την απρόσκοπτη και αποτελεσματικότερη απασχόλησή τους στις μονάδες του ΥΠΑΙΘ, είναι δυνατόν να προβλεφθεί μια προκαταρκτική σύντομη ενημέρωση των απασχολούμενων σχετικά με το αντικείμενο απασχόλησής τους, η οποία θα συνοδεύεται με έγγραφες οδηγίες…»

Μια αναγκαία επισήμανση:

Τα προγράμματα της Ε.Ε όπως το ΕΣΠΑ είναι ο απαιτούμενος φερετζές της Ε.Ε:

·                Για τη γενίκευση της ελαστικής, ανασφαλούς, κακοπληρωμένης εργασίας στο δημόσιο, εδώ και 20 χρόνια. Υποβαθμίζουν και διαλύουν τις δημόσιες δομές των κρατών της Ε.Ε  και τις κοινωνικές κατακτήσεις των λαών και επιχειρούν να μετατρέψουν την εργασία σε φτηνή, ευέλικτη κακοπληρωμένη και επισφαλή απασχόληση.

·                Για να εισάγει πιλοτικά προγράμματα εξυπηρέτησης συγκεκριμένων ιδεολογικών κατευθύνσεων, δεξιοτήτων και κατάρτισης που ήταν απαραίτητα για τους εργοδότες στην αγορά εργασίας (π.χ. η προώθηση της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση) που δεν μπορούσαν ακόμα τα κράτη-μέλη να γενικεύσουν λόγω των αντιστάσεων των κινημάτων και των λαών.

Για όλα αυτά το επόμενο διάστημα οργανώνουμε:

·                Συντονισμό των Συλλόγων Π.Ε και πλατιά ενημέρωση των γονιών και της κοινωνίας για το τι ετοιμάζεται στο δημόσιο νηπιαγωγείο και σε όλη την εκπαίδευση.

·                Μαχητικές δράσεις με κινητοποιήσεις – καταλήψεις νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων απαιτώντας να καλυφθούν όλα τα κενά με άμεση πρόσληψη αναπληρωτών από τον τακτικό προϋπολογισμό με νέο έκτακτο κονδύλι για την κάλυψη όλων των αναγκών των νηπιαγωγείων και δημοτικών.

    Η ΔΟΕ δεν μπορεί να σιωπά ή να αντιμετωπίζει όλη αυτή την επίθεση με επιμέρους ανακοινώσεις. Το δημόσιο σχολείο και η μόνιμη εργασία ξηλώνονται βήμα βήμα εδώ και 1,5 μήνα και το συνδικάτο ποιεί τη νύσσα!

Την καλούμε να πάρει ΤΩΡΑ μέτρα οργάνωσης και συντονισμού της δράσης των συλλόγων. Σε αυτό το πλαίσιο ζητάμε μέσα στην επόμενη εβδομάδα να καλέσει σε μεγάλη συνέλευση τους νηπιαγωγούς και τα Δ.Σ  των Συλλόγων για να γίνει συζήτηση για το θέμα των προσλήψεων μέσω του ΟΑΕΔ καθώς και άλλους τρόπους πρόσληψης (ΕΣΠΑ) που κάνουν το δημόσιο σχολείο εργασιακό κάτεργο. Καλούμε επίσης να πάρει τέτοιες πρωτοβουλίες ώστε οι νέοι τρόποι πρόσληψης να μην εφαρμοστούν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φυλακή καθηγητής
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή ο 50χρονος που κάρφωσε σπασμένο μπουκάλι στο κεφάλι 14χρονου
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου έκατσαν και οι γονείς του ανήλικου που καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης πέντε μηνών
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή ο 50χρονος που κάρφωσε σπασμένο μπουκάλι στο κεφάλι 14χρονου
kausonas
Καμπανάκι επιστημόνων: Οι ακραίες θερμοκρασίες συνδέονται με θανατηφόρα εγκεφαλικά επεισόδια
«Τα εγκεφαλικά είναι η δεύτερη πιο συχνή αιτία θανάτου παγκοσμίως και αυτή η επιβάρυνση που προκαλείται από τις ακραίες θερμοκρασίες είναι πολύ...
Καμπανάκι επιστημόνων: Οι ακραίες θερμοκρασίες συνδέονται με θανατηφόρα εγκεφαλικά επεισόδια
kleista sxoleia proaulio
Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας: 15χρονος χτύπησε συνομήλικο του μέσα σε προαύλιο Γυμνασίου
O 15χρονος φέρεται να εισήλθε σε προαύλιο χώρο Γυμνασίου στο Αγρίνιο και να χτύπησε με γροθιά τον συνομήλικό του, με αποτέλεσμα να του προκαλέσει...
Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας: 15χρονος χτύπησε συνομήλικο του μέσα σε προαύλιο Γυμνασίου