Ταινία stop motion animation από τους μαθητές/τριες του 6ου Γυμνασίου Πάτρας, με βασικό θέμα την κάθε μορφή ελέγχου με την οποία έρχεται αντιμέτωπος ο άνθρωπος σε διάφορες στιγμές της ζωής του...
"Ονειρεύομαι, δεν υποχωρώ, ζω"
Ταινία stop motion animation από τους μαθητές/τριες του 6ου Γυμνασίου Πάτρας, με βασικό θέμα την κάθε μορφή ελέγχου με την οποία έρχεται αντιμέτωπος ο άνθρωπος σε διάφορες στιγμές της ζωής του...
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο