σχολική τάξη
Στο κείμενο αυτό αναφέρονται οι προβλέψεις, μήνα-μήνα, για τους εκπαιδευτικούς και την Παιδεία για το έτος 2026

Στο κείμενο αυτό αναφέρονται οι προβλέψεις, μήνα-μήνα, για τους εκπαιδευτικούς και την Παιδεία για το έτος 2026 από το πιο γνωστό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), το οποίο σύμφωνα με τη στατιστική έχει πιθανότητα σωστής πρόβλεψης κατά 92%.

ΓΕΝΑΡΗΣ: Άρση των δύο ταχυτήτων στους εκπαιδευτικούς

Το υπουργείο Παιδείας θα ικανοποιήσει το πάγιο αίτημα του κλάδου των εκπαιδευτικών για εξίσωση δικαιωμάτων και άρση των δύο ταχυτήτων στους εκπαιδευτικούς, μεταξύ των μονίμων και των αναπληρωτών. Θα καταργήσει λοιπόν τη μονιμότητα.   

ΦΛΕΒΑΡΗΣ: Ένα σχολείο μόνο Δράσεις

Το ωρολόγιο καθημερινό πρόγραμμα ενός μαθητή πλέον θα έχει την εξής μορφή:

1η ώρα: δράση για το περιβάλλον

2η ώρα: δράση για την τοπική ιστορία

3η ώρα: δράση για την επιχειρηματικότητα

4η ώρα: δράση για την υγεία

5η ώρα: δράση για τον εθελοντισμό

6η ώρα: δράση για τις ανθρώπινες σχέσεις

Τα μαθήματα θα θεωρηθούν παρωχημένη γνώση και θα καταργηθούν. Μόνο τα εργαστήρια δεξιοτήτων θα διασωθούν λόγω του 1ου συνθετικού «δεξιό». Το υπουργείο όμως θα πιαστεί αδιάβαστο στη φυσική αφού όπως φαίνεται αγνοεί τον 3ο Νόμο του Νεύτωνα που λέει ότι η Δράση φέρνει Αντίδραση. Και η αντίδραση αυτή τη φορά δεν θα έρθει από τους εκπαιδευτικούς αλλά από τους μαθητές, οι οποίοι θα κηρύξουν αποχή με μοναδικό σύνθημα: «Αφήστε τους εκπαιδευτικούς να μας κάνουν μάθημα». Τα ύστερα του κόσμου!

ΜΑΡΤΗΣ: Η τεμνόμενη ένταξη θα φάει την παράλληλη στήριξη

Το υπουργείο αφού ενέταξε τα τμήματα ένταξης μέσα στις αίθουσες των γενικών μαθητών, φέτος θα απετάξει τελείως και δια παντός την παράλληλη στήριξη. Βλέπετε το ΕΣΠΑ 2021-2027 τελειώνει. Σκέφτηκε ότι από την στιγμή που ο στόχος είναι η ενσωμάτωση, καλό είναι να ενσωματώσει όχι μόνο τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς μέσα στην τάξη ώστε να δίνουν το καλό παράδειγμα. Οπότε από το νέο έτος τέρμα οι διαχωρισμοί σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και σε εκπαιδευτικούς τμημάτων ένταξης. Από εδώ και πέρα μόνο συνεκπαιδευτές. Τρεις το πολύ σε κάθε σχολείο. Και κάπως έτσι η συμπερίληψη θα γίνει μια τόσο δα περίληψη. 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ: lockers, υφαντική, πολλαπλό βιβλίο.

Όσο και να μην το πιστεύετε, όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικη φάρσα. Τι έλειπε στο σχολείο των container και των σε ελεύθερη πτώση σοβάδων; Τι άλλο από lockers για τους μαθητές. Τι έλειπε στο σχολείο των πολλαπλών ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς, σε ειδική αγωγή, σε ψυχολόγους; Τι άλλο από το πολλαπλό βιβλίο. Τι έλειπε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα που είναι μονίμως  στο «ράβε – ξήλωνε»; Τι άλλο θα μπορούσε να είναι από μαθήματα πλεξίματος, κεντήματος και υφαντικής.

ΜΑΗΣ: Το εθνικό α-πωλητήριο

Θα εφαρμοστεί ο θεσμός του Εθνικού απολυτηρίου, δηλαδή ενός νέου συστήματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπου στα συνολικά μόρια των υποψηφίων μαζί με την επίδοση στις Πανελλαδικές εξετάσεις θα προσμετρούνται και οι επιδόσεις των μαθητών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Ο λόγος είναι να μοιραστεί το βάρος που νιώθουν οι μαθητές αφού όλα μέχρι τώρα κρίνονταν στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Βέβαια το υπουργείο, το οποίο είναι λίγο αδύναμο και στα μαθηματικά, κάπου μπέρδεψε τις πράξεις και αντί για το μοίρασμα να κάνει διαίρεση έκανε πολλαπλασιασμό. Οπότε οι Πανελλαδικές εξετάσεις πολλαπλασιάστηκαν επί τρία: μία Πανελλαδική εξέταση σε κάθε τάξη, με όλα τα θέματα από τράπεζα θεμάτων. Τα φροντιστήρια θα εκφράσουν την έντονη δυσαρέσκειά τους αφού οι υποδομές τους δεν αρκούν να υποδεχτούν τόσο μεγάλη πληθώρα νέων μαθητών.  

ΙΟΥΝΗΣ: Ι.Β or not I.B ?

Θα εφαρμοστεί πιλοτικά το Ι.Β σε κάποια δημόσια Λύκεια της χώρας. Οι μαθητές κάτοχοι του Ι.Β θα έχουν το δικαίωμα να εισαχθούν, όχι μόνο στα ξένα ΑΕΙ που ίσχυε μέχρι σήμερα, αλλά και στα δημόσια ΑΕΙ της χώρας χωρίς την συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Οι εκπαιδευτικοί βέβαια που θα εργάζονται σε αυτά τα Λύκεια πρέπει να έχουν πιστοποίηση ΙΒ για αυτό και ήδη έχει αρχίσει η επιμόρφωσή τους. Οι Έλληνες μαθητές όπως είναι φυσικό σύντομα θα βρεθούν μπροστά στο υπαρξιακό δίλημμα: «Ι.Β or not I.B ?» 

ΙΟΥΛΗΣ: Ο ΑΙ teacher

Η υπουργός Παιδείας, αφού Θα ψηφιοποιήσει τα πάντα στα σχολεία, Θα αφήσει για κερασάκι στη τούρτα την ψηφιοποίηση του ίδιου του εκπαιδευτικού. Μία πολύ μεγάλη μέρα για την εκπαίδευση θα είναι εκείνη που θα παρουσιάσει τον «ΑΙ Teacher», ένα ρομπότ που με τη βοήθεια της A.I. (Τεχνητής Νοημοσύνης) θα αποτελεί πιστή προσομοίωση εκπαιδευτικού. Ο υπουργός λοιπόν θα δημιουργήσει τον τέλειο εκπαιδευτικό. Τον εκπαιδευτικό που ξέρει τα πάντα, κάνει τα πάντα, λέει ναι σε όλα και στοιχίζει μόνο το ρεύμα που καταναλώνει. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών θα αντιδράσει γιατί θα θεωρήσει ότι θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας. Όσοι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν στη μεγάλη απεργία με σύνθημα: «η παιδεία κινδυνεύει από βραχυκύκλωμα» θα είναι οι πρώτοι που θα αντικατασταθούν από «ΑΙ Teacher».

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ: Τα Ωνάσεια Σχολεία ήταν μόνο η αρχή

Μετά την τεράστια επιτυχία των Ωνασείων Σχολείων άρχισαν σαν τα σαλιγκάρια να εμφανίζονται και άλλα σχολεία τέτοιου τύπου: Τα Μαρινάκεια Σχολεία, τα Αλαφούζεια Σχολεία, τα Νιάρχεια Σχολεία, τα Λάτσεια Σχολεία, τα Βαρδινογιάννεια Σχολεία κλπ. Ο στόχος του υπουργείου είναι μέσα στα επόμενα χρόνια όλα τα σχολεία της χώρας να έχουν πίσω τους κάποιο μεγάλο χορηγό. Εν τω μεταξύ τα πάγια έξοδα λειτουργίας των σχολείων και τα κτίρια παρέχονται από το κράτος. Οι χορηγοί παρέχουν μόνο έξοδα ανακαίνισης και υλικοτεχνικού εξοπλισμού. Α ναι και το όνομα. Είναι πιθανόν η πιο οικονομική διαφήμιση ιδιωτών στην ιστορία της παγκόσμιας οικονομίας. Εντελώς value for money.   

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ: Ενισχυτική από την αρχή του έτους

 

Θα έχουμε εφαρμογή της Ενισχυτικής διδασκαλίας στα Γυμνάσια στις αρχές του έτους. Το υπουργείο θα τηρήσει τις δεσμεύσεις του. Βλέπετε όταν εξήγγειλε ενισχυτική  από την αρχή του έτους, δεν είχε ξεκαθαρίσει αν εννοούσε το σχολικό ή το ημερολογιακό έτος. Προφανώς λοιπόν εννοούσε το ημερολογιακό και έτσι θα τηρήσει το υποσχεθέν χρονοδιάγραμμα. Κάποιοι συνδικαλιστές μόνο θα μουρμουράνε ότι το 1ο τετράμηνο έχει σχεδόν τελειώσει, ότι τα διαγωνίσματα έχουν ήδη μπει αλλά αυτοί έχουν, πώς να το πούμε, «το ανικανοποίητο». 

ΟΚΤΩΒΡΗΣ: Κόντρα δύο υπουργείων για τα πειθαρχικά

Ο υπουργός Δικαιοσύνης θα κατηγορήσει δημοσίως την υπουργό Παιδείας ότι εξαιτίας της μπλόκαρε τελείως το δικαστικό σύστημα της χώρας. Έχουν γίνει τόσα πολλά τα πειθαρχικά στα οποία παραπέμπονται οι εκπαιδευτικοί που έχουν μείνει πίσω όλες οι άλλες δικαστικές υποθέσεις. Η υπουργός Παιδείας θα απαντήσει λέγοντας: «Δεν φταίω εγώ, οι εκπαιδευτικοί φταίνε που δεν κάνουν αυτό που τους λέμε». Και κάπως έτσι η κοινωνία θα μπορεί να κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς ότι όχι μόνο είναι οι βασικοί αίτιοι για τη διάλυση του συστήματος Παιδείας αλλά και του συστήματος Δικαιοσύνης.

ΝΟΕΜΒΡΗΣ: Βρίσκεται η λύση με τους ενοχλητικούς αναπληρωτές

Τελικά τα γατόνια του υπουργείου Παιδείας βρήκαν τρόπο να απαλλαγούμε μια και για πάντα από αυτούς που τόσα χρόνια ροκάνιζαν τον κρατικό προϋπολογισμό ή το ΕΣΠΑ. Που ενώ συνδυάζανε τη δουλειά με διακοπές στα παραθεριστικά κέντρα της χώρας (νησιά και χωριά που ήταν τοποθετημένοι)  παρόλα αυτά δεν ήταν ποτέ ευχαριστημένοι. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους λεγόμενους «αναπληρωτές». Στη θέση τους το υπουργείο δημιούργησε ένα νέο είδος ευέλικτης εργασίας που θα προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του, τους «απληρωτές» (με α στερητικό λόγω της στέρησης που υπόκεινται). Βέβαια, υπάρχει και μια ακόμη καλύτερη κατηγορία  από τους «απληρωτές» και απορούμε πως έχει διαφύγει της προσοχής του υπουργείου κάτι τέτοιο. Είναι οι «πληρωτές» δηλαδή αυτοί που είναι πρόθυμοι να πληρώνουν και από την τσέπη τους για να έχουν εργασία.

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ: Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» θα γίνει Κούτσικο

Το πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτηρίων «Μαριέττα Γιαννάκου» θα εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία. Από τα 15.000 περίπου σχολεία που διαθέτει η χώρα θα ανακαινιστούν περίπου τα 500. Δηλαδή μία αναλογία 1/30. Μιλάμε για τεράστια επιτυχία. Εν τω μεταξύ μία ακόμα επιτυχία είναι πως ενώ το πρόγραμμα ξεκίνησε ως συνδυασμό κρατικού κονδυλίου και δωρεών των 4 μεγάλων ιδιωτικών τραπεζών τελικά κατέληξε να στηρίζεται μόνο στις δωρεές. Μιλάμε για απίστευτη εξοικονόμηση κρατικών πόρων ειδικά τώρα που θα πρέπει να ψωνίσουμε και άλλες φρεγάτες. Και κάπως έτσι το Μεγάλο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» θα γίνει κούτσικο και θα μετονομαστεί σε πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου Κουτσίκου».  

 

ΥΓ:  Οι παραπάνω προβλέψεις είναι προϊόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Λέμε τώρα.  

Καλή σας Χρονιά !!!!
Δημήτρης Τσιριγώτης. AI Φυσικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αγρότες στη Νίκαια Λάρισας
Αγρότες σε Μητσοτάκη: «Εσείς κλείνετε τους δρόμους, η κοινωνία είναι στο πλευρό μας!»
«Δεν θα συμμετάσχουμε σε προσχηματικό διάλογο» - Οι αγρότες απαντούν στον πρωθυπουργό για την άρνηση προσέλευσης στο Μαξίμου
Αγρότες σε Μητσοτάκη: «Εσείς κλείνετε τους δρόμους, η κοινωνία είναι στο πλευρό μας!»
μπύρα
Μπύρα χωρίς αλκοόλ: Ο «κρυφός» κίνδυνος για σάκχαρο, χοληστερίνη και διαβήτη
Η «υγιεινή» εναλλακτική δεν είναι τόσο ακίνδυνη – Τι πρέπει να προσέχετε όταν καταναλώνετε μπύρες χωρίς αλκοόλ
Μπύρα χωρίς αλκοόλ: Ο «κρυφός» κίνδυνος για σάκχαρο, χοληστερίνη και διαβήτη
συρεγγλεα κωνσταντοπουλου
Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Αντί να συλλάβουν τον Ξυλούρη, μου επιτέθηκαν για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα»
«Η φράση "σιγά μη σκίσεις κανένα καλσόν" προέρχεται από εργάτριες της κλωστοϋφαντουργίας, είναι μία φράση αντισύμβολο προς τον καθωσπρεπισμό»
Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Αντί να συλλάβουν τον Ξυλούρη, μου επιτέθηκαν για σεξιστική επίθεση στην Συρεγγέλα»