Erasmus
Οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να εργαστούν σε ομάδες, να συμμετάσχουν σε εργαστήρια δημιουργίας e - portfolio, blog, padlet, quiz, ταινία μικρού μήκους, σχεδιασμό και παρουσιάσεις μαθημάτων κ.ά., δημιουργώντας εκπαιδευτικό υλικό που θα εμπλουτίσει τη διδασκαλία τους

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ Σχολεία με διαπίστευση, το 2ο ΓΕΛ Ναυπλίου υλοποίησε κινητικότητα καθηγητών στο εξωτερικό, σε εκπαιδευτικό φορέα, με θέμα την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Συγκεκριμένα, οι καθηγήτριες Ιωάννα Γρηγορίου (ΠΕ11), Ευαγγελία Λάμπα (ΠΕ03), Ελένη Μηλιώτη (ΠΕ03) και Παναγιώτα Μποζονέλου (ΠΕ02), μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Erasmus + 2024-2025 του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου μετακινήθηκαν στην Ισπανία, για επιμορφωτικό σκοπό, σύμφωνα με το εγκεκριμένο Σχέδιο από το ΙΚΥ, με κωδικό 2021-1-EL01-KA120-SCH-000046440.

Το σεμινάριο με τίτλο «AttentionPlease! Digital Toolsand Techniques for Student Engagement» διεξήχθη στη Σεβίλλη της Ισπανίας, κατά το διάστημα 23/6/2025 έως και 27/6/2025, στον εκπαιδευτικό φορέα EuropassTeacherAcademy.

Το βασικό θέμα του σεμιναρίου ήταν η εκμάθηση και η χρήση ψηφιακών εργαλείων στη σχολική αίθουσα και την εκπαιδευτική διαδικασία γενικότερα, μιας και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του εκπαιδευτικού τομέα παρουσιάζει τόσο ευκαιρίες όσο και προκλήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς.

Η προσαρμογή σε αυτή την αλλαγή απαιτεί έναν συνδυασμό ανάπτυξης δεξιοτήτων και βαθιάς κατανόησης των διαθέσιμων τεχνολογικών πόρων, των εφαρμογών edTech και των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

Έτσι, στο σεμινάριο αυτό, οι καθηγήτριες του σχολείου μας καθώς και καθηγητές από άλλες χώρες εκπαιδεύτηκαν στο πώς να ενσωματώνουν απρόσκοπτα τις σύγχρονες τεχνολογίες στις μεθόδους διδασκαλίας τους. Γνώρισαν Ψηφιακές Πλατφόρμες (GoogleClassroom, PechaKucha, Teded..) και εύχρηστα ψηφιακά εργαλεία (mentimete, Figma,Canva κ.ά.), που αναβαθμίζουν την ποιότητα του μαθήματος και προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον των παιδιών.

Οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να εργαστούν σε ομάδες, να συμμετάσχουν σε εργαστήρια δημιουργίας e - portfolio, blog, padlet, quiz, ταινία μικρού μήκους, σχεδιασμό και παρουσιάσεις μαθημάτων κ.ά., δημιουργώντας εκπαιδευτικό υλικό που θα εμπλουτίσει τη διδασκαλία τους.

Επιπλέον, ήταν πολύ ενδιαφέρουσες οι συζητήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών, η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών συστημάτων στη σχολική αίθουσα και στην υλοποίηση προγραμμάτων ή και επισκέψεων σε χώρους πολιτισμού (π.χ. σε Μουσεία και σε αρχαιολογικούς χώρους), ενώ ήταν έντονος και ο προβληματισμός τους για την εκτεταμένη χρήση εργαλείων AI από τους μαθητές – τις μαθήτριες.

Στα πλαίσια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο ιστορικό κέντρο της Σεβίλλης, να επισκεφθούν σημαντικά τοπόσημα και Μουσεία της πόλης, να παρακολουθήσουν τον παραδοσιακό χορό flamenco και να δοκιμάσουν τη γαστρονομία της περιοχής.
Με δεδομένη πλέον τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στα σχολεία και την εξοικείωση των μαθητών-τριών μας με τις νέες τεχνολογίες, η ανάγκη για συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των ψηφιακών εργαλείων είναι επιτακτική.

Είμαστε τυχεροί που το πρόγραμμα Erasmus + προσφέρει αυτή τη δυνατότητα!

Η Διευθύντρια του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου
Ιωάννα Γρηγορίου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
ΙΤΥΕ-Διόφαντος: Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ- Διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικών
«Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Μεταφερόμενη...
ΙΤΥΕ-Διόφαντος: Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ- Διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικών
metsovio_4.jpg
ΕΜΠ: Κοσμήτορας καλείται να δώσει «έγγραφη ενημέρωση» για κατάληψη – Ποιες απορίες θέτει η Πρυτανεία
Η Πρυτανεία ζητεί να πληροφορηθεί εγγράφως «ποια όργανα ενημερώσατε, τι μέτρα λάβατε», ενώ ο Κοσμήτορας επιμένει ότι απλώς μετέφερε απόφαση Γενικής...
ΕΜΠ: Κοσμήτορας καλείται να δώσει «έγγραφη ενημέρωση» για κατάληψη – Ποιες απορίες θέτει η Πρυτανεία
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Μαρκόπουλος
Δημήτρης Μαρκόπουλος για ονόματα των θυμάτων των Τεμπών στο Σύνταγμα: «Είναι τιμή η μπογιά που έγραψαν κάποια νεαρά παιδιά;»
«Οι κόκκινες μπογιές που γράφτηκαν με αυθορμητισμό και συναισθηματική φόρτιση δεν μπορούν να θεωρηθούν ως η ενδεδειγμένη τιμή σε αυτά τα παιδιά».
Δημήτρης Μαρκόπουλος για ονόματα των θυμάτων των Τεμπών στο Σύνταγμα: «Είναι τιμή η μπογιά που έγραψαν κάποια νεαρά παιδιά;»
βραβευση
36ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου: Πανελλήνια διάκριση μαθήτριας σε Μαραθώνιο Ανάγνωσης
«Το σχολείο μας συγχαίρει τη Μελίνα, μαθήτρια πλέον της Πρώτης Γυμνασίου και της εύχεται υγεία, χαρά και δημιουργικότητα»
36ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου: Πανελλήνια διάκριση μαθήτριας σε Μαραθώνιο Ανάγνωσης