ερασ
Στη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning), να γνωρίσουν το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και να μάθουν εργαλεία όπως η σχεδιαστική σκέψη (design thinking) και η μέθοδος Graffiti

Τρεις εκπαιδευτικοί του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Ρέυκιαβικ της Ισλανδίας, με σκοπό να αναπτύξουν νέες δεξιότητες που θα βοηθήσουν τους μαθητές να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Στη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning), να γνωρίσουν το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και να μάθουν εργαλεία όπως η σχεδιαστική σκέψη (design thinking) και η μέθοδος Graffiti.

Διαβάστε αναλυτικά το κείμενο του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών ΄΄Λέλα Καραγιάννη΄΄:

Ο σημερινός κόσμος αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς και τρεις εκπαιδευτικοί από  το 21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» πήγαν στο Ρέυκιαβικ της Ισλανδίας από τις 3/11/2024 έως τις 8/11/2024 με σκοπό να εκπαιδευτούν σε εργαλεία που είναι απαραίτητα στην φαρέτρα των εκπαιδευτικών  προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την μελλοντική τους καριέρα και να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί μας:

  • παρακολούθησαν από πρώτο χέρι πώς λειτουργεί η μάθηση με την μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning) στα ισλανδικά σχολεία
  • γνώρισαν από κοντά τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα
  • έμαθαν να σχεδιάζουν και να δομούν συνεδρίες μάθησης και έργα με την μέθοδο Graffiti, την σχεδιαστική σκέψη (design thinking) μέσα στη σχολική τάξη
  • συμμετείχαν σε κοινές ομάδες εργασίας με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες της Ευρώπης, αντάλλαξαν καλές πρακτικές, εκπαιδεύτηκαν σε νέα εργαλεία που προωθούν την ενεργό μάθηση, την καινοτομία, την κριτική και  αναλυτική σκέψη και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων
  • συμμετείχαν σε εργαστήρια με θέματα “Ξεκλειδώστε το πάθος των μαθητών”, “Διαπραγμάτευση με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου», «Στα ίχνη της κριτικής σκέψης», «Αξιολόγηση προγραμμάτων», «Αυτοαξιολόγηση ομάδας», «Είδη αυτοαξιολόγησης»
  • διεύρυναν το δίκτυο  συνεργασίας με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών με τους οποίους θα συνεργαστεί το σχολείο μας σε κοινά έργα eTwinning, Jobshadowing, Erasmus KA1 Group Mobility of Pupils κατά το τρέχον σχολικό έτος.
ερασ

Ο οργανισμός φιλοξενίας της Ισλανδίας δημιούργησε μια ενδιαφέρουσα παραγωγική εμπειρία στους εκπαιδευτικούς. Τόσο η προετοιμασία όσο και η διεξαγωγή του προγράμματος ήταν άρτια οργανωμένα. Το “Smart Teachers Play More” δημιούργησε ένα ευχάριστο, ενεργό, δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον που σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό φυσικό περιβάλλον της χώρας στο οποίο έγιναν επιτόπιες επισκέψεις (φυσικοί καταρράχτες, θερμοπίδακες, κρατήρες ηφαιστείων, γεωπολιτικό πάρκο, ευρωπαϊκή-αμερικανική τεκτονική πλάκα, παγετώνες, ηφαιστειογενείς λίμνες και παραλίες) εφοδίασε τους εκπαιδευτικούς μας όχι μόνο με καινοτόμες στρατηγικές αλλά τους έκανε ικανούς να νιώσουν ότι είναι μέλη μιας παγκόσμιας κοινότητας “έξυπνων - παθιασμένων εκπαιδευτικών” που μοιράζονται ένα κοινό στόχο: να μεταμορφώσουν την διδασκαλία τους  προς το καλύτερο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

music_kathigites_mousikis.jpg
Το μάθημα της μουσικής "εξαφανίζεται" από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ - Πάνω από 500 οργανικά κενά στη μουσική εκπαίδευση
H κάλυψη των αναγκών δεν ξεπερνά το 32%, ενώ το μάθημα έχει ήδη περιοριστεί σε μονόωρο σε δημοτικά και γυμνάσια και απουσιάζει από λύκεια και ΕΠΑΛ
Το μάθημα της μουσικής "εξαφανίζεται" από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ - Πάνω από 500 οργανικά κενά στη μουσική εκπαίδευση
θρανία
ΣΥΝΕΚ: «Η προσπάθεια υποβάθμισης της Ειδικής Αγωγής δεν θα περάσει»
Η Γραμματεία των ΣΥΝΕΚ καταγγέλλει προσπάθεια συρρίκνωσης των δομών Ειδικής Αγωγής και ζητά ουσιαστική λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης με...
ΣΥΝΕΚ: «Η προσπάθεια υποβάθμισης της Ειδικής Αγωγής δεν θα περάσει»
foroi
«Από το 2026… αυξήσεις με ένα κλικ»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή δείχνει τις αλλαγές στη φορολογία μισθών και ενοικίων
Δείτε πόσα θα πάρετε: Έρχεται η εφαρμογή που δείχνει τις αυξήσεις στους μισθούς σας
«Από το 2026… αυξήσεις με ένα κλικ»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή δείχνει τις αλλαγές στη φορολογία μισθών και ενοικίων