ερασ
Στη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning), να γνωρίσουν το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και να μάθουν εργαλεία όπως η σχεδιαστική σκέψη (design thinking) και η μέθοδος Graffiti

Τρεις εκπαιδευτικοί του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Ρέυκιαβικ της Ισλανδίας, με σκοπό να αναπτύξουν νέες δεξιότητες που θα βοηθήσουν τους μαθητές να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Στη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning), να γνωρίσουν το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και να μάθουν εργαλεία όπως η σχεδιαστική σκέψη (design thinking) και η μέθοδος Graffiti.

Διαβάστε αναλυτικά το κείμενο του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών ΄΄Λέλα Καραγιάννη΄΄:

Ο σημερινός κόσμος αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς και τρεις εκπαιδευτικοί από  το 21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» πήγαν στο Ρέυκιαβικ της Ισλανδίας από τις 3/11/2024 έως τις 8/11/2024 με σκοπό να εκπαιδευτούν σε εργαλεία που είναι απαραίτητα στην φαρέτρα των εκπαιδευτικών  προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την μελλοντική τους καριέρα και να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί μας:

  • παρακολούθησαν από πρώτο χέρι πώς λειτουργεί η μάθηση με την μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning) στα ισλανδικά σχολεία
  • γνώρισαν από κοντά τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα
  • έμαθαν να σχεδιάζουν και να δομούν συνεδρίες μάθησης και έργα με την μέθοδο Graffiti, την σχεδιαστική σκέψη (design thinking) μέσα στη σχολική τάξη
  • συμμετείχαν σε κοινές ομάδες εργασίας με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες της Ευρώπης, αντάλλαξαν καλές πρακτικές, εκπαιδεύτηκαν σε νέα εργαλεία που προωθούν την ενεργό μάθηση, την καινοτομία, την κριτική και  αναλυτική σκέψη και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων
  • συμμετείχαν σε εργαστήρια με θέματα “Ξεκλειδώστε το πάθος των μαθητών”, “Διαπραγμάτευση με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου», «Στα ίχνη της κριτικής σκέψης», «Αξιολόγηση προγραμμάτων», «Αυτοαξιολόγηση ομάδας», «Είδη αυτοαξιολόγησης»
  • διεύρυναν το δίκτυο  συνεργασίας με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών με τους οποίους θα συνεργαστεί το σχολείο μας σε κοινά έργα eTwinning, Jobshadowing, Erasmus KA1 Group Mobility of Pupils κατά το τρέχον σχολικό έτος.
ερασ

Ο οργανισμός φιλοξενίας της Ισλανδίας δημιούργησε μια ενδιαφέρουσα παραγωγική εμπειρία στους εκπαιδευτικούς. Τόσο η προετοιμασία όσο και η διεξαγωγή του προγράμματος ήταν άρτια οργανωμένα. Το “Smart Teachers Play More” δημιούργησε ένα ευχάριστο, ενεργό, δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον που σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό φυσικό περιβάλλον της χώρας στο οποίο έγιναν επιτόπιες επισκέψεις (φυσικοί καταρράχτες, θερμοπίδακες, κρατήρες ηφαιστείων, γεωπολιτικό πάρκο, ευρωπαϊκή-αμερικανική τεκτονική πλάκα, παγετώνες, ηφαιστειογενείς λίμνες και παραλίες) εφοδίασε τους εκπαιδευτικούς μας όχι μόνο με καινοτόμες στρατηγικές αλλά τους έκανε ικανούς να νιώσουν ότι είναι μέλη μιας παγκόσμιας κοινότητας “έξυπνων - παθιασμένων εκπαιδευτικών” που μοιράζονται ένα κοινό στόχο: να μεταμορφώσουν την διδασκαλία τους  προς το καλύτερο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αλλάζουν οι εξετάσεις τελευταία στιγμή στον Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 4 ερωτήσεις απαντάτε ανά λεπτό με χρονόμετρο - Αποκτήστε το Τεστ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Iόνιο Πανεπιστήμιο: Συνάντηση του Πρύτανη με τη Μορφωτική Ακόλουθο της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ιόνιο Ακαδημία
Iόνιο Πανεπιστήμιο: Συνάντηση του Πρύτανη με τη Μορφωτική Ακόλουθο της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ιόνιο Ακαδημία
Η Μορφωτική Ακόλουθος επισκέφθηκε το Ιόνιο Πανεπιστήμιο με σκοπό τη διεύρυνση και εμβάθυνση των συνεργασιών του Ιδρύματος με αμερικανικά...
Iόνιο Πανεπιστήμιο: Συνάντηση του Πρύτανη με τη Μορφωτική Ακόλουθο της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ιόνιο Ακαδημία
ΚΥΣΕΑ
ΚΥΣΕΑ: Σε συναγερμό η ΕΛΑΣ – Ενισχυμένα μέτρα σε ισραηλινούς και ιρανικούς στόχους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σε εγρήγορση η ΕΛ.ΑΣ. μετά την επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν – Αυξημένα μέτρα σε ισραηλινούς και ιρανικούς στόχους στην Ελλάδα
ΚΥΣΕΑ: Σε συναγερμό η ΕΛΑΣ – Ενισχυμένα μέτρα σε ισραηλινούς και ιρανικούς στόχους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ιστορική η απόφαση του ΣτΕ – Τέλος σε ιδεοληψίες, νέα εποχή για την Ανώτατη Εκπαίδευση»
Η Ελλάδα παύει να αποτελεί εξαίρεση – Ενισχύεται η ακαδημαϊκή ανταγωνιστικότητα και οι ευκαιρίες για τους φοιτητές, δηλώνει ο πρώην Υπουργός...
Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ιστορική η απόφαση του ΣτΕ – Τέλος σε ιδεοληψίες, νέα εποχή για την Ανώτατη Εκπαίδευση»
απερ
13/6/2013: Το σπάσιμο της επιστράτευσης από τους καθηγητές - Η απεργία που δεν έγινε
Πρωτοφανές το συνδικαλιστικό πραξικόπημα στη Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ μετά τη στροφή των ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚΕ – ΣΥΝΕΚ. Αλλοιώνεται από τις αποφάσεις...
13/6/2013: Το σπάσιμο της επιστράτευσης από τους καθηγητές - Η απεργία που δεν έγινε