ΠΕΚΑΓΕΠΕ: «Καιρός για έργα και όχι μόνο λόγια»
Για άνιση μεταχείριση κάνει λόγο η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών/τριών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών/τριών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. εκφράζουν την αδικία την οποία βιώνουν αναφορικά με τη σύσταση μόνο 14 οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, παρά τις αυξημένες ανάγκες που υπάρχουν.

«Ως Διοικητικό Συμβούλιο έχουμε τονίσει επανειλημμένως την άνιση μεταχείριση εκπαιδευτικών ΠΕ07. Η νέα τροπολογία που ψηφίστηκε στις 11/7/2024, δυστυχώς δεν προχωρά σε άρση της ανισοκατανομής. Πέρα απ’ αυτό υπάρχει και συνεχής άρνηση, ώστε να πραγματοποιηθεί μια συνάντηση μαζί μας», τονίζει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

«Ως Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών/τριών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε., παρ᾽ όλο που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατέγραψαν τις προτάσεις τους σε σχέση με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων και παρ᾽ όλο που πρότειναν δύο φορές τη σύσταση ενός ικανού αριθμού οργανικών (112), νιώθουμε απογοήτευση και ότι αδικούμαστε για ακόμα μια φορά, αφού το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ψήφισε τη σύσταση μόνο 14 οργανικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι ανάγκες δεν καλύπτονται ούτε στο ελάχιστο. Το ΥΠΑΙΘΑ αγνόησε για πολλοστή φορά τις αντικειμενικές ανάγκες του κλάδου μας.

Ως Διοικητικό Συμβούλιο έχουμε τονίσει επανειλημμένως την άνιση μεταχείριση εκπαιδευτικών ΠΕ07. Η νέα τροπολογία που ψηφίστηκε στις 11/7/2024, δυστυχώς δεν προχωρά σε άρση της ανισοκατανομής. Πέρα απ’ αυτό υπάρχει και συνεχής άρνηση, ώστε να πραγματοποιηθεί μια συνάντηση μαζί μας.

Απαιτούμε λοιπόν από το Υπουργείο την ίδρυση επιπλέον οργανικών θέσεων ΠΕ07 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και το διορισμό ικανοποιητικού αριθμού συναδέλφων ΠΕ07, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των σχολείων, η πραγματικά ελεύθερη επιλογή της β’ ξένης γλώσσας και να περιοριστεί η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια των αναπληρωτών, που περιφέρονται ανά την Ελλάδα κάθε χρόνο χωρίς να υπάρχει σταθερότητα ούτε με τους μαθητές/ τις μαθήτριές τους ούτε με τη ζωή τους.

Είναι καιρός για πράξεις λοιπόν και όχι απλά για παραδοχή καταστάσεων και κατανόηση από πλευράς Υπουργείου:

Περιμένουμε να ανακοινώσετε επιτέλους την περιβόητη κατανομή, για την οποία όλοι οι εκπαιδευτικοί αυτή τη στιγμή αγωνιούν και για χρόνια χάνουν όλα τα καλοκαίρια τους. Η κατανομή οργανικών για διορισμό να καλύπτει τα πραγματικά κενά της εκπαίδευσης, να είναι δηλαδή δίκαιη!

Οι ίδιοι γνωρίζετε την κατάσταση και αναγνωρίζετε την αδικία που έχει υποστεί πολλές φορές ο κλάδος μας. Καιρός λοιπόν για έργα και όχι μόνο λόγια! Σας καλούμε να επανορθώσετε και να σταματήσετε να εμπαίζετε τις ζωές μας και τον κλάδο μας!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κουνούπια
Ποιο ζώο ευθύνεται για τους περισσότερους θανάτους ανθρώπων κάθε χρόνο;
Όταν σκεφτόμαστε τα πιο επικίνδυνα ζώα, πιθανόν φανταζόμαστε μεγάλους θηρευτές με αιχμηρά δόντια. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική.
Ποιο ζώο ευθύνεται για τους περισσότερους θανάτους ανθρώπων κάθε χρόνο;
kataigides_2.jpg
Καιρός - Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου: Ποιες περιοχές θα «χτυπηθούν» πιο έντονα σήμερα Πέμπτη και αύριο Παρασκευή
Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία για την κακοκαιρία της Πέμπτης και Παρασκευής
Καιρός - Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου: Ποιες περιοχές θα «χτυπηθούν» πιο έντονα σήμερα Πέμπτη και αύριο Παρασκευή
ypsos
Πότε σταματούν να ψηλώνουν τα κορίτσια και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ανάπτυξη τους
Η εφηβεία είναι το τελευταίο στάδιο ανάπτυξης, κατά το οποίο τα κορίτσια αποκτούν τις ενήλικες διαστάσεις τους.
Πότε σταματούν να ψηλώνουν τα κορίτσια και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ανάπτυξη τους