Προγράμματα Σπουδών: 50 εκ.€ στην Cosmote για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους
Το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους

Με απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ, αναδείχθηκε η εταιρεία Cosmote ως ανάδοχος του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού άνω των ορίων με αρ. πρωτ. 11711/27-09-2022 για την ανάθεση του έργου: "Μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών» 

Η ίδια εταιρεία είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος του έργου τον περασμένο Ιούνιο.

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 11711/27-09-2022, (Αρ. Διακήρυξης: 02/2022)

Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η κατακύρωση του με αρ. πρωτ. 11711/27-09-2022 Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού στην εταιρία «COSMOTE A.E», με αύξοντα αριθμό προσφοράς συστήματος 297584, αντί του ποσού των σαράντα εκατομμυρίων, επτακοσίων σαράντα επτά χιλιάδων, πεντακοσίων ευρώ και μηδέν λεπτών (40.747.500,00 €), πλέον ΦΠΑ 24% ήτοι εννέα εκατομμύρια, επτακόσιες εβδομήντα εννέα χιλιάδες, τετρακόσια ευρώ και μηδέν λεπτά (9.779.400,00 €).

Το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. Το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών. Το εκπαιδευτικό υλικό Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων – ΑΕΠ (Open Educational Resources - OER) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων.

Επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των Προγραμμάτων Σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (OER) 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieythyntes
Σχολεία και διοικητική ασφυξία: Στο κέντρο του λαβύρινθου βρίσκεται ο διευθυντής
Η ανάγκη αποφόρτισης του διοικητικού έργου των σχολικών μονάδων δεν είναι συντεχνιακό αίτημα. Είναι βαθιά παιδαγωγική και κοινωνική αναγκαιότητα.
Σχολεία και διοικητική ασφυξία: Στο κέντρο του λαβύρινθου βρίσκεται ο διευθυντής
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η μισθοδοσία των 180.000 μονίμων και αναπληρωτών
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΙΑΣ οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μισθοδοτούνται στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι 71.095 ενώ στη Δευτεροβάθμια είναι...
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η μισθοδοσία των 180.000 μονίμων και αναπληρωτών