σεμινάριο νταντάδες της γειτονιάς
Ανακοινώνουμε το πρώτο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό πρόγραμμα για Επιμελητές Βρεφών και Νηπίων παρέχει τη μέγιστη μοριοδότηση για προσλήψεις και κρίσεις καθώς και μονάδες ECVET

Με βάση όλες τις εξελίξεις στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς και λόγω του προγράμματος "ΝΤΑΝΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ" του Υπουργείου Εργασίας και του νέου μητρώου επιμελητών βρεφών και νηπίων το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε συνεργασία με το golearn επίκειται να ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου το πρώτο Πανεπιστημιακό και ολοκληρωμένο μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως πρόγραμμα για επιμελητές Βρεφών και Νηπίων.

Πρόκειται για το πρώτο μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό ΑΕΙ επιμελητών βρεφών και νηπίων στην Ελλάδα  έχει σφραγίδα δημόσιου Πανεπιστημίου και μοριοδοτεί για διορισμούς και προσλήψεις εκπαιδευτικών καθώς για κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης.

Το εξ αποστάσεως και ασύγχρονο πρόγραμμα έχει ανοικτές αιτήσεις τώρα

Αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό ΑΕΙ από τον ΑΣΕΠ και πλήρη κάλυψη της νομοθεσίας

Το πρόγραμμα καλύπτει τους όρους της νομοθεσίας για τις προσλήψεις και αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ στις προκηρύξεις διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών δίνοντας 2 μόρια. Το σημαντικό για τη μοριοδότηση είναι να πραγματοποιείται από δημόσιο Πανεπιστήμιο ώστε να μοριοδοτεί

Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι ακολουθεί ένα ολιστικό μοντέλο προσέγγισης με διεπιστημονική κατεύθυνση από τον χώρο της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής, της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, της ιατρικής και της κοινωνικής εργασίας. Συνάμα, προσφέρει πολλαπλές γνώσεις, θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις, μεθόδους αντιμετώπισης, καθώς και συμβουλές και οδηγίες για φροντιστές/τριες και γονείς.

Το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό για Επιμελητές Βρεφών και Νηπίων (Ανοικτές αιτήσεις κάθε μήνα)

Διδακτικές ενότητες

1. Η παιδαγωγική ψυχολογία και οι βασικές της εφαρμογές στο βρέφος, το νήπιο και το παιδί στο πλαίσιο της οικογένειας - Η ανάπτυξη του βρέφους, του παιδιού και του νηπίου

 Η ενότητα εξετάζει τις βασικές αρχές της παιδαγωγικές ψυχολογίας μέσα από τις διάφορες θεωρητικές προσεγγίσεις. Εστιάζει στην έννοια της μάθησης και στον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το περιβάλλον πριν τη γέννηση του παιδιού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στα αναπτυξιακά ορόσημα που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν από τους/τις επιμελητές/τριες των παιδιών προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των παιδιών, αλλά και να διευκολύνουν την ανάπτυξή τους. 

  • Τι είναι μάθηση - Παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση - Μάθηση και περιβάλλον
  • Θεωρίες μάθησης και οι εφαρμογές τους στο σπίτι
  • Αντικείμενο μελέτης της ανάπτυξης, Παράγοντες της ανάπτυξης, Ενδομήτρια ζωή
  • Αναπτυξιακά ορόσημα και η επίδρασή τους στην οικογένεια

2. Ρυθμιστικές λειτουργίες του βρέφους, του νηπίου και παιδιού

Η ενότητα περιγράφει και αναλύει δυσκολίες που μπορεί να εμφανιστούν κατά τη βρεφική ή/και νηπιακή ηλικία και σχετίζονται με τον αποχωρισμό. Επιπλέον, περιγράφονται οι δυσκολίες συμπεριφοράς, καθώς και οι λειτουργίες αυτορρύθμισης του βρέφους, νηπίου ή παιδιού. Τέλος, έμφαση δίνεται στη σημασία του παιχνιδιού αλλά και των δεσμών που συνάπτει το παιδί με τα πρόσωπα του περιβάλλοντός του.

  • Δυσκολία αποχωρισμού και δυσκολίες συμπεριφοράς
  • Η αυτορρύθμιση του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού (λειτουργίες του ύπνου, της διατροφής, της αυτονόμησης)
  • Η σημασία του παιχνιδιού στο βρέφος, το νήπιο και το παιδί
  • Η σημασία των δεσμών στο βρέφος, το νήπιο και το παιδί

3. Υγεία και Διατροφή βρεφών, νηπίων και παιδιών

Η ενότητα αφενός διαπραγματεύεται θέματα που αφορούν την υγεία των βρεφών των νηπίων και των παιδιών και αφετέρου, μελετά τη διατροφή στον κύκλο της ζωής, καλύπτοντας ένα ηλικιακό φάσμα 0 έως 12 ετών.

  • Υγεία βρεφών, νηπίων και παιδιών
  • Συστηματική παρακολούθηση βρέφους, νηπίου και παιδιού
  • Διατροφή στον κύκλο της ζωής: Ηλικία 0 – 6 ετών
  • Διατροφή στον κύκλο της ζωής: Ηλικία 6 – 12 ετών

4. Πρώτες βοήθειες και πρόληψη ατυχημάτων για το βρέφος, το νήπιο και το παιδί

Η ενότητα εξετάζει τις επείγουσες καταστάσεις, οι οποίες απειλούν τη σωματική ακεραιότητα του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού. Συνάμα, παρουσιάζει βασικές αρχές αντιμετώπισης, καθώς και συμβουλές για τη διαχείρισή τους στο σπίτι από τον/την επιμελητή/τρια.
    

  • Πρόληψη ατυχημάτων και ασφάλεια
  • Πρώτες βοήθειες στο σπίτι (1
  • Πρώτες βοήθειες στο σπίτι (2)
  • Αντιμετώπιση τραυματισμών

5. Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες στη βρεφική, νηπιακή και παιδική ηλικία

Η ενότητα πραγματεύεται τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες βρεφών, νηπίων και παιδιών σε επίπεδο εντοπισμού αλλά και αντιμετώπισης. Ειδικότερα, εξετάζει τα πρώιμα σημάδια ανησυχίας, τη συμπτωματολογία αλλά και βασικές αρχές αντιμετώπισης παιδιών με ε.ε.α./α. μέσα από ένα ολιστικό μοντέλο παρέμβασης.

  • Εισαγωγή στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες
  • Μαθησιακές δυσκολίες, Προβλήματα λόγου και ομιλίας, Συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, Χαρισματικότητα και Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
  • Νοητική αναπηρία, Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Αισθητηριακές αναπηρίες ακοής και όρασης, Κινητικές-σωματικές αναπηρίες και Πολλαπλές αναπηρίες
  • Εναλλακτικές μέθοδοι παρέμβασης στο σπίτι για βρέφη, νήπια και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες

6. Δημιουργική απασχόληση στο σπίτι

Η ενότητα εξετάζει τη σημασία της οργάνωσης του φυσικού περιβάλλοντος με στόχο την ενίσχυση του αλληλεπιδραστικού και αυτόνομου παιχνιδιού. Περιγράφονται δραστηριότητες με σκοπό την ψυχοκινητική και γνωστική ανάπτυξη του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού. Τέλος, δίνεται έμφαση στη χρησιμότητα και λειτουργία του παραμυθιού ως ένα μέσο για την ολιστική ανάπτυξη του βρέφους, νηπίου και παιδιού.

  • Οργάνωση του περιβάλλοντος και αλληλεπιδραστικό παιχνίδι (γωνιές παιχνιδιού και ενίσχυση του αυτόνομου παιχνιδιού στο σπίτι)
  • Δραστηριότητες για την ψυχοκινητική ανάπτυξη του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού
  • Οργανωμένες δραστηριότητες για τη γνωστική ανάπτυξη του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού
  • ο παραμύθι για την ολιστική ανάπτυξη του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού

7. Συμβουλευτική γονέων για συνέχιση του προγράμματος στο σπίτι

Η ενότητα περιγράφει τη δομή της οικογένειας και τη δυναμική των σχέσεων των μελών της. Επιπλέον, στοχεύει στην εκ βάθος κατανόηση των αναγκών του παιδιού ανάλογα με το αναπτυξιακό του στάδιο και τους τρόπους διαχείρισης συμβάντων που μπορεί να προκύψουν. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στους διάφορους τύπους οικογένειας, καθώς και στην επίδραση των πολιτισμικών παραγόντων. 

  • Εισαγωγή στην οικογένεια και στις μορφές της
  • Οικογένεια και διαφορετικότητα - πολυπολιτισμικότητα
  • Βασικές αρχές συμβουλευτικής υποστήριξης για βοήθεια στο σπίτι 
  • Συνεργασία επιμελητών/τριών και οικογένειας

8.Επαγγελματική συμβουλευτική - Συμβουλευτική καριέρας

Η ενότητα εστιάζει σε θέματα συμβουλευτικής σταδιοδρομίας των συμμετεχόντων/ουσών και επαγγελματικής δικτύωσής τους. Στόχος είναι μέσω των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα κατακτήσουν να είναι σε θέση να προβάλλουν στοχευμένα τα επαγγελματικά τους προσόντα και ικανότητες και να εμφυσήσουν την εμπιστοσύνη σε ενδιαφερόμενους/ες πελάτες/ισσες. Τέλος, με την ολοκλήρωση της ενότητας θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές και μεθοδολογία στρατηγικής καριέρας.

  • Βιογραφικό σημείωμα - Συστατικές και συνοδευτικές επιστολές
  • Κοινωνική και επαγγελματική δικτύωση για στελέχη του κλάδου
  • Αποτελεσματική επικοινωνία – Εμπιστευτικότητα
ΠΤΥχιο πανεπιστήμιο αιγαιου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arktiki
Ποια ζώα και γιατί κινδυνεύουν περισσότερο με εξαφάνιση
Η ομάδα ερευνητών, με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ανέλυσε πάνω από 290.000 αρχεία απολιθωμάτων θαλάσσιων ασπόνδυλων (όπως αχινοί,...
Ποια ζώα και γιατί κινδυνεύουν περισσότερο με εξαφάνιση