ΟΛΜΕ: Προτίμησαν να ταλαιπωρήσουν τα παιδιά για να μην αμφισβητηθεί η Τράπεζα Θεμάτων...
ΟΛΜΕ: Είναι ξεκάθαρο πως το ΥΠΑΙΘ αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ανίκανο να εφαρμόσει ακόμα όσα, χωρίς διάλογο και παρά τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, νομοθέτησε.

Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι όλη την τελευταία τετραετία το ΥΠΑΙΘ άφησε τις υποδομές της δημόσιας εκπαίδευσης να καταρρεύσουν, αναφέρει η ΟΛΜΕ σχολιάζοντας το χάος με την Tράπεζα Θεμάτων που για δεύτερη ημέρα αναστάτωσε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς

«Ήταν πολιτική τους απόφαση να δώσουν εκατομμύρια ευρώ σε ιδιωτικές εταιρείες (Cisco) αντί να ενισχύσουν το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, όπως απαιτούσε στις επανειλημμένες κινητοποιήσεις της η ΟΛΜΕ. Δεν είναι η πρώτη φορά, άλλωστε, που καταρρέουν οι ψηφιακές υποδομές του Υπουργείου Παιδείας (ΟΠΣΥΔ, Myschool, eclass κλπ)», αναφέρει η Ομοσπονδία.

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Αδιανόητη είναι πια η κατάσταση που βιώνουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες στα λύκεια της χώρας αυτές τις μέρες. Για δεύτερη μέρα συνεχίζεται η ψηφιακή κατάρρευση με το υπουργείο Παιδείας να αρνείται να αναλάβει στοιχειωδώς τις ευθύνες του, να αποτυγχάνει να διορθώσει το πρόβλημα και φυσικά να ρίχνει την ευθύνη σε «κυβερνοεπιθέσεις».

Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι όλη την τελευταία τετραετία το ΥΠΑΙΘ άφησε τις υποδομές της δημόσιας εκπαίδευσης να καταρρεύσουν. Ήταν πολιτική τους απόφαση να δώσουν εκατομμύρια ευρώ σε ιδιωτικές εταιρείες (Cisco) αντί να ενισχύσουν το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, όπως απαιτούσε στις επανειλημμένες κινητοποιήσεις της η ΟΛΜΕ. Δεν είναι η πρώτη φορά, άλλωστε, που καταρρέουν οι ψηφιακές υποδομές του Υπουργείου Παιδείας (ΟΠΣΥΔ, Myschool, eclass κλπ). Τα αποτελέσματα της θητείας της κ. Κεραμέως, η οποία δήλωσε ότι δε φέρει την ευθύνη αφού δεν είναι πλέον υπουργός, είναι πια προφανή σε όλους. Ήταν τέτοια η αλαζονεία τους που δεν προέβλεψαν καμία νομοθετική ρύθμιση για να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της πολιτικής τους. Καμία ρύθμιση που να λειτουργεί ως δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση οποιουδήποτε τεχνολογικού ή άλλου προβλήματος. Η ζοφερή πραγματικότητα για την οποία προειδοποιούσαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια είναι πια αδιαμφισβήτητο γεγονός.

Είναι ξεκάθαρο πως το ΥΠΑΙΘ αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ανίκανο να εφαρμόσει ακόμα όσα, χωρίς διάλογο και παρά τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, νομοθέτησε.

Θα μπορούσαν να παρακάμψουν το τεχνικό θέμα πολύ εύκολα: να δοθεί από το υπουργείο χθες η οδηγία στους/στις διδάσκοντες/ουσες να προετοιμάσουν για σήμερα θέματα σε περίπτωση νέου τεχνικού προβλήματος. Προτίμησαν να ταλαιπωρήσουν τα παιδιά όλων των τάξεων του λυκείου, προκειμένου να εμπεδωθεί και να μην αμφισβητηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και να μην παραδεχτούν την παταγώδη αποτυχία της πολιτικής τους.

Η απελθούσα πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, ο Γεν. Γραμματέας, κ. Κόπτσης και ο Πρόεδρος του ΙΕΠ, κ. Αντωνίου, φέρουν ακέραια την ευθύνη για την πρωτοφανή ταλαιπωρία των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών. Αυτοί που παραμένουν στο ΥΠΑΙΘ να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους!

Επισημαίνουμε και πάλι όμως ότι το πρόβλημα της Τράπεζας θεμάτων δεν είναι απλά τεχνικό αλλά βαθιά αντιπαιδαγωγικό. Όσο υποχρεούνται οι εκπαιδευτικοί να παίρνουν θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων το αποτέλεσμα είναι να αναγκάζει τους/τις εκπαιδευτικούς να "τρέχουν" να προλάβουν να βγάλουν την ύλη για την γράψουν στο βιβλίο ύλης χωρίς πραγματικά να μπορούν να σταθούν πάνω στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών/τριών τους, χωρίς να μπορούν να καλύψουν τα πραγματικά κενά τους, χωρίς να μπορούν να προσαρμόσουν και να διαφοροποιήσουν την διδασκαλία τους σύμφωνα με την σύνθεση του κάθε τμήματος και ταυτόχρονα να αυξάνεται τρομακτικά η παραπαιδεία.

Ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες που καθημερινά αγωνίζονται μέσα στο σχολείο και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας ενάντια σε κάθε αντιεκπαιδευτική πολιτική μέχρι να πετύχουμε ένα ποιοτικό, δωρεάν, δημόσιο και συμπεριληπτικό σχολείο για όλα τα παιδιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα πολύ συχνά ελληνικά επώνυμα που προέρχονται από αλβανικές λέξεις

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Οπτική ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μπορείτε να βρείτε τα κλειδιά σε 9 δευτερόλεπτα
Μόνο οι άνθρωποι που έχουν ικανότητες ντετέκτιβ και μεγάλη παρατηρητικότητα θα καταφέρουν να λύσουν αυτήν την οπτική ψευδαίσθηση τόσο γρήγορα. Είστε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μπορείτε να βρείτε τα κλειδιά σε 9 δευτερόλεπτα