σχολεια εκπαιδευση
Αντί να δοθεί γενναίο κονδύλι, ώστε στο 2023 η Ειδική Αγωγή να μη μένουν αστέγαστα ειδικά σχολεία, αντί να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά, το ΥΠΑΙΘ προτιμά να βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, να μοιράζει πιθανά χρήματα του ΕΣΠΑ στους ιδιώτες!

Πριν λίγες ημέρες το ΥΠΑΙΘ έστειλε έγγραφο στις σχολικές μονάδες με θέμα: «Γνωστοποίηση Διαδικασιών Έρευνας των Δράσεων Ειδικής Αγωγής», το οποίο απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της χώρας από το σχ. έτος 2014-15, με ορίζοντα συμπλήρωσής του τις 31/5/2023. Η έρευνα αυτή, ανατέθηκε όχι σε κάποιο δημόσιο φορέα, όχι σε κάποιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα αλλά στην ιδιωτική εταιρία «ICAP ADVISORY»!

Όπως σημειώνει Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ για μια ακόμη φορά, ανοίγεται διάπλατα η πόρτα στους ιδιώτες και τους επιχειρηματίες στον χώρο της εκπαίδευσης και δη στον πολύπαθο αλλά και ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και από την άλλη να μένουν στο περιθώριο, η Πανεπιστημιακή κοινότητα και δημόσιες δομές για τη διεξαγωγή τέτοιων ερευνών.

Την ίδια στιγμή όχι μόνο δίνουν ζεστό χρήμα στην εν λόγω εταιρία, την ώρα που ο χώρος της Ειδική Αγωγής στενάζει, αλλά ταυτόχρονα μια σειρά από ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα θα εισρεύσουν στις βάσεις δεδομένων τους! Για όλον αυτό τον όγκο πληροφοριών και δεδομένων κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε για την ασφάλειά τους ούτε για τους σκοπούς που η εταιρία θα τα χρησιμοποιήσει.

Αντί να δοθεί γενναίο κονδύλι, ώστε στο 2023 η Ειδική Αγωγή να μη μένουν αστέγαστα ειδικά σχολεία (όπως το Ειδικό Βύρωνα από το 2004!), να μη «φιλοξενούνται» ειδικά σχολεία σε ιδιωτικές εταιρείες (όπως τα 1ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο στην ΕΛΕΠΑΠ), να μη στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια (όπως τα 2ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δίπλα στην ΕΛΕΠΑΠ και σε κτήριο συγχωνευμένου Γυμνασίου) ή να στοιβάζονται σε μικρές και λίγες αίθουσες (όπως τα Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Ρόζα Ιμβριώτη)... Αντί να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά, να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση στο περιεχόμενό της και φυσικά ΚΑΘΕ παιδί να τυγχάνει της φροντίδας που έχει ανάγκη, το ΥΠΑΙΘ προτιμά να βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, να μοιράζει πιθανά χρήματα του ΕΣΠΑ στους ιδιώτες!

Η ανακοίνωση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ – ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ»

Για τα ερωτηματολόγια της ιδιωτικής εταιρείας ICAP ADVISORY σχετικά με την Ειδική Αγωγή

Πριν λίγες ημέρες το ΥΠΑΙΘ έστειλε έγγραφο στις σχολικές μονάδες με θέμα: «Γνωστοποίηση Διαδικασιών Έρευνας των Δράσεων Ειδικής Αγωγής», το οποίο απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της χώρας από το σχ. έτος 2014-15, με ορίζοντα συμπλήρωσής του τις 31/5/2023. Η έρευνα αυτή, ανατέθηκε όχι σε κάποιο δημόσιο φορέα, όχι σε κάποιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα αλλά στην ιδιωτική εταιρία «ICAP ADVISORY»!

Βλέπουμε για μια ακόμη φορά, να ανοίγεται διάπλατα η πόρτα στους ιδιώτες και τους επιχειρηματίες στον χώρο της εκπαίδευσης και δη στον πολύπαθο αλλά και ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και από την άλλη να μένουν στο περιθώριο, η Πανεπιστημιακή κοινότητα και δημόσιες δομές για τη διεξαγωγή τέτοιων ερευνών.

Την ίδια στιγμή όχι μόνο δίνουν ζεστό χρήμα στην εν λόγω εταιρία, την ώρα που ο χώρος της Ειδική Αγωγής στενάζει, αλλά ταυτόχρονα μια σειρά από ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα θα εισρεύσουν στις βάσεις δεδομένων τους! Για όλον αυτό τον όγκο πληροφοριών και δεδομένων κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε για την ασφάλειά τους ούτε για τους σκοπούς που η εταιρία θα τα χρησιμοποιήσει.

Αντί να δοθεί γενναίο κονδύλι, ώστε στο 2023 η Ειδική Αγωγή να μη μένουν αστέγαστα ειδικά σχολεία (όπως το Ειδικό Βύρωνα από το 2004!), να μη «φιλοξενούνται» ειδικά σχολεία σε ιδιωτικές εταιρείες (όπως τα 1ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο στην ΕΛΕΠΑΠ), να μη στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια (όπως τα 2ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δίπλα στην ΕΛΕΠΑΠ και σε κτήριο συγχωνευμένου Γυμνασίου) ή να στοιβάζονται σε μικρές και λίγες αίθουσες (όπως τα Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Ρόζα Ιμβριώτη)... Αντί να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά, να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση στο περιεχόμενό της και φυσικά ΚΑΘΕ παιδί να τυγχάνει της φροντίδας που έχει ανάγκη, το ΥΠΑΙΘ προτιμά να βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, να μοιράζει πιθανά χρήματα του ΕΣΠΑ στους ιδιώτες!

Ενημερώνουμε τις/τους συναδέλφισσες/ους αλλά και τους γονείς και οποιονδήποτε αφορά η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, πως αυτή δεν προκύπτει από κάπου ότι είναι υποχρεωτική.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες αλλά και τους γονείς να μη συμπληρώσουν το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο.

Το ΥΠΑΙΘ άμεσα, να σταματήσει την έρευνα μέσω της ιδιωτικής εταιρίας και να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες Πανεπιστημιακές και δημόσιες δομές.

Καλούμε τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να πάρουν άμεσα θέση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ρωγμές σε σχολείο από σεισμό
Σεισμός στην Εύβοια: Τι ισχύει με τον αγιασμό και τη λειτουργία των σχολείων στις 11/9
Πώς θα γίνει ο αγιασμός και η λειτουργία των σχολείων μετά τον σεισμό των 5,2 Ρίχτερ στην Εύβοια
Σεισμός στην Εύβοια: Τι ισχύει με τον αγιασμό και τη λειτουργία των σχολείων στις 11/9
σχολείο έδρα βιβλία μαυροπίνακας
ΠΕΣΕK: «Το κίνημα δυναμώνει παρά τα εμπόδια της ΟΛΜΕ»
Η ΠΕΣΕΚ συνεχίζει την ενεργό παρουσία της στο συνταξιουχικό και εκπαιδευτικό κίνημα, ενισχύοντας τη συσπείρωση και τη δράση των μελών της σε όλη την...
ΠΕΣΕK: «Το κίνημα δυναμώνει παρά τα εμπόδια της ΟΛΜΕ»
ΔΟΕ
ΔΟΕ: Γνωμοδότηση - σταθμός για τον ρόλο των Συλλόγων Διδασκόντων σε εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση
Η Δ.Ο.Ε. ξεκαθαρίζει νομικά τα όρια και την αυτονομία των Συλλόγων Διδασκόντων, προστατεύοντας τις συλλογικές αποφάσεις και τον παιδαγωγικό ρόλο των...
ΔΟΕ: Γνωμοδότηση - σταθμός για τον ρόλο των Συλλόγων Διδασκόντων σε εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση