Ατομική αξιολόγηση: Ακόμα μια προσπάθεια αξιολογητή ματαιώθηκε στη Θεσσαλονίκη
Οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη άρχισαν την αποστολή μηνυμάτων σε νεοδιόριστους συναδέλφους προκειμένου να ξεκινήσουν την ατομική αξιολόγηση.

Ακόμα μια προσπάθεια αξιολογητή να προχωρήσει σε ατομική αξιολόγηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠΕ03 παρά την απόφαση της ΟΛΜΕ και της τοπικής ΕΛΜΕ για απεργία-αποχή, αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη.

Και για ακόμα φορά, η προσπάθεια εμποδίστηκε και ματαιώθηκε απόπ τους εκπαιδευτικούς. Η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλει τη νέα απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης με πρώτα «θύματα» τους νεοδιόριστους και τονίζει ότι χρειάζεται επαγρύπνιση γιατί «αν οι νεοδιόριστοι μείνουν μόνοι τους και υποχωρήσουν, τότε έρχεται η σειρά όλων μας, και η κυβέρνηση θα έχει στρώσει το δρόμο για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, για το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων, για το καθεστώς άνισων αμοιβών στους εκπαιδευτικούς»

Η ΕΛΜΕ καλεί τη Δευτέρα 13/3 στις 7.30 μμ στη τηλε σύσκεψη - ενημέρωση της ΕΛΜΕ (για το λινκ θα υπάρχει ενημέρωση).

Η ανακοίονωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Αξιολογητής επιχείρησε εντέχνως, συγκεντρώνοντας τους συναδέλφους ειδικότητας ΠΕ03, να ξεκινήσει τη διαδικασία αξιολόγησης νεοδιόριστων συναδέλφων. Η ΕΛΜΕ με την παρέμβασή της, σύμφωνα με τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου, δεν το επέτρεψε.

Οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη άρχισαν την αποστολή μηνυμάτων σε νεοδιόριστους συναδέλφους προκειμένου να ξεκινήσουν την ατομική αξιολόγηση. Σε αυτή την κρίσιμη φάση οφείλουμε όλοι να σταθούμε δίπλα στους συναδέλφους μας που το υπουργείο θέλει να χρησιμοποιήσει ενάντια στις συλλογικές και ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου να μην περάσει η ατομική αξιολόγηση. Τώρα μπορούμε να τους σταματήσουμε γιατί αν οι νεοδιόριστοι μείνουν μόνοι τους και υποχωρήσουν, τότε έρχεται η σειρά όλων μας, και η κυβέρνηση θα έχει στρώσει το δρόμο για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, για το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων, για το καθεστώς άνισων αμοιβών στους εκπαιδευτικούς.

Στις επόμενες δύο κρίσιμες εβδομάδες για να μην προχωρήσει η αξιολόγηση των νεοδιόριστων η υλοποίηση των ομόφωνων αποφάσεων του κλάδου πρέπει να είναι υπόθεση όλων των εκπαιδευτικών. Τη Δευτέρα 13/3 στις 7.30 μμ στη τηλε σύσκεψη - ενημέρωση της ΕΛΜΕ (για το λινκ θα υπάρχει ενημέρωση). Συζητάμε τα βήματα και τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ για να τους σταματήσουμε και καλούμε όλους τους συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές να συμμετέχουν.

Υλοποιούμε τις ομόφωνες αποφάσεις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, ως εξής:

1) Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.

Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.

Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Και επί πλέον, όπως περιγράφεται στο εξώδικο της ΟΛΜΕ, η απεργία αποχή είναι συνταγματικό μας δικαίωμα και μπορούμε να την εφαρμόζουμε. Για αυτό άλλωστε κανείς εκπαιδευτικός που υλοποίησε την απεργία αποχή όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε καμία συνέπεια από όλα αυτά που επαναλαμβάνει κάθε λίγο και λιγάκι ο Κος Κόπτσης για να μας τρομοκρατήσει.

Επισημαίνουμε ότι η απεργία - αποχή της ΟΛΜΕ είναι σε ισχύ και δεν έχει προσβληθεί νομικά.

2)  Ενημερώνουμε άμεσα την ΕΛΜΕ, με οποιονδήποτε τρόπο, αν γίνατε αποδέκτες μηνύματος που αφορά την ατομική αξιολόγηση. Ενημερώνουμε για τα στοιχεία του "αξιολογητή", ώστε να γνωρίζουμε πόσοι και ποιοί Σύμβουλοι θα εμπλακούν στην λεγόμενη "αξιολόγηση".

3)  Δεν απαντάμε στο μήνυμα που μας έρχεται και δεν "μπαίνουμε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης, διότι έτσι ενεργοποιείται η ατομική "αξιολογική" διαδικασία, δίνονται τα στοιχεία μας στον επίδοξο αξιολογητή και το πιθανότερο είναι να δεχτείτε άμεσα μήνυμα από τον "αξιολογητή" σας που υποτίθεται σας καθοδηγεί για τα "βήματα", ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Επιπλέον με αυτό τον τρόπο τροφοδοτείται το ''αξιολογικό σύστημα" Κεραμέως και τα ''παπαγαλάκια" του ΥΠΑΙΘ που ενδιαφέρονται κυρίως για τα στατιστικά στοιχεία, θριαμβολογούν κατόπιν για τα ποσοστά συμμετοχής στην "αξιολόγηση", έστω κι αν  γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτή δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί και σε πάρα πολλές περιπτώσεις ούτε καν να ξεκινήσει.

4) Εάν παρ' όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν τη διαδικασία που προτείνουν οι αξιολογητές και να απαντήσουν ως εξής: Με την παρούσα δήλωση αριθμός πρωτοκόλλου ……….. (εδώ να γράφει ο αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ από κάθε ενέργεια που συνδέεται με την αξιολόγηση. Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον "αξιολογητή".

5) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο/μας καλύπτει η απεργία αποχή.

6) Όταν μας καλέσει ο σύμβουλος/αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης δεν συμμετέχουμε, και ας επιμένει/μας καλύπτει η απεργία αποχή.

7) Αν ο σύμβουλος / αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας μαζί με το σύλλογο διδασκόντων.

Προκειμένου να καλυφθούν όλοι/ες οι συνάδελφοι για να μην μπουν οι αξιολογητές στην τάξη το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προκηρύσσει  3ωρες στάσεις εργασίας  (ήδη έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 06/3 έως και Παρασκευή 10/03 και θα προκηρύξει και νέες για όσο διάστημα διαρκούν αυτές οι διαδικασίες). Οι στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) γίνονται από τους συναδέλφους νεοδιόριστους την ημέρα που τους όρισαν να τους αξιολογήσουν, από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου (πλειοψηφία ή μειοψηφία), από άλλα σχολεία και από το ΔΣ της ΕΛΜΕ.

8) Ενημερώνουμε άμεσα την ΕΛΜΕ, εάν ο "αξιολογητής" προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας. Αν οριστεί συνάντηση από τους αξιολογητές, και πάλι, οπωσδήποτε ενημερώστε τις ΕΛΜΕ για να παρέμβουν οι εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ κι ο κλάδος και όλοι μαζί να σταματήσουμε τον αξιολογητή να μπει στην τάξη.

9) Αν οι νέοι αξιολογητές επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπαίνουν στην τάξη, για να εξετάσουν το συνάδελφο νεοδιόριστο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε.  Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του, πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Δηλώνουμε ότι δεν διαπραγματευόμαστε το δικαίωμά μας να γνωρίζουμε τι γίνεται μέσα στα σχολεία μας, αλλά και να αντιστεκόμαστε απέναντι στην αντιδραστική πολιτική που καταργεί θεμελιώδη εργασιακά, παιδαγωγικά, μορφωτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και κατακτήσεις. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.

Απευθυνόμαστε στις συναδέλφισσες και στους συναδέλφους νεοδιόριστους και τους καλούμε να ακούσουν τη φωνή του σωματείου και της ομοσπονδίας, που συμπυκνώνεται σε ένα μήνυμα: Να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας. Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να μην επιτρέψουμε το ξεκίνημα της άρσης της μονιμότητας για όλους.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ και να υπερασπιστούμε τα θεμελιώδη εργασιακά μας δικαιώματα. Να αντισταθούμε στην υποταγή, στην καλλιέργεια του φόβου και της εργασιακής ανασφάλειας.

Τετάρτη 8 Μάρτη όλοι στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ ΔΟΕ, ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, Σωματείων και στη συγκέντρωση 12μ, Αγ. Βενιζέλου.

Παίρνουμε όλοι μέρος στις κρίσιμες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ που γίνονται την Πέμπτη 9/3 (Η Ε΄ ΕΛΜΕ στις 2μμ, 1 Γυμν. Σταυρούπολης). Να συζητήσουμε και αποφασίσουμε τη συνέχιση του αγώνα και να καταθέσουμε αγωνιστικές προτάσεις στη ΓΣ προέδρων το Σάββατο 11/3 στην Αθήνα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα