Ατομική αξιολόγηση: Οδηγίες για την αντιμετώπιση των μηνυμάτων προς νεοδιόριστους
Αρκετές ΔΔΕ σε όλη τη χώρα και αρκετοί νέοι Σύμβουλοι - επίδοξοι "αξιολογητές" - επιθεωρητές, δε σεβάστηκαν ούτε το τριήμερο πένθος για τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών και άρχισαν να στέλνουν μηνύματα στους νεοδιόριστους συναδέλφους του 2020 και 2021 για να ξεκινήσουν τη λεγόμενη "αξιολόγηση"

Οδηγίες για το πως να αντιμετωπίσουν οι νεοδιόριστοι τα μηνύματα που άρχισαν να δέχονται α-ορισμένα ακόμα και... ανορθόγραφα-  προκειμένου να ξεκινήσουν τη λεγόμενη "αξιολόγηση" για τη μονιμοποίησή τους, δίνει σε κείμενό της η Β' ΕΛΜΕ Έβρου.

Οπως τονίζει η ΕΛΜΕ, τα συνδικαλιστικά σωματεία μας μεταβαίνουν σε κατάσταση "συναγερμού", για να αντιμετωπίσουμε ενωμένα και οργανωμένα, με αγώνα διαρκείας, τις νέες προκλήσεις και να μην επιτρέψουμε στην Κεραμέως και την κυβέρνηση να ολοκληρώσει το καταστροφικό έργο ενάντια στο δημόσιο σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Το κείμενο της Β' ΕΛΜΕ Έβρου

Αρκετές ΔΔΕ σε όλη τη χώρα και αρκετοί νέοι Σύμβουλοι - επίδοξοι "αξιολογητές" - επιθεωρητές, δε σεβάστηκαν ούτε το τριήμερο πένθος για τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών και άρχισαν να στέλνουν μηνύματα στους νεοδιόριστους συναδέλφους του 2020 και 2021 για να ξεκινήσουν τη λεγόμενη "αξιολόγηση" για τη μονιμοποίησή τους. Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι μας ενημέρωσαν ότι τα παραπάνω συμβαίνουν και στο ν.Έβρου. 

Συνεπώς τα συνδικαλιστικά σωματεία μας μεταβαίνουν σε κατάσταση "συναγερμού", για να αντιμετωπίσουμε ενωμένα και οργανωμένα, με αγώνα διαρκείας, τις νέες προκλήσεις και να μην επιτρέψουμε στην Κεραμέως και την κυβέρνηση να ολοκληρώσει το καταστροφικό έργο ενάντια στο δημόσιο σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Να τους φράξουμε το δρόμο! Η "αξιολόγηση" δεν θα περάσει!

Στο παρόν σημείωμα παρέχουμε ολοκληρωμένη ενημέρωση και οδηγίες για τις ενέργειες των νεοδιορίστων συναδέλφων μας, προκειμένου να αντιταχθούν στις παραπάνω προκλήσεις:

1. Ενημερώστε άμεσα την ΕΛΜΕ στην οποία ανήκετε, με οποιονδήποτε τρόπο, ότι γίνατε αποδέκτης τέτοιου μηνύματος. 

2. Μην απαντάτε στο μήνυμα και μη "μπαίνετε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης, διότι έτσι ενεργοποιείτε την ατομική σας "αξιολογική" διαδικασία, δίνετε τα στοιχεία σας στον επίδοξο επιθεωρητή σας και αυτός σας εντοπίζει και σας αποστέλλει μήνυμα προσωπικό για τη συνέχιση της διαδικασίας. Επιπλέον με αυτό τον τρόπο τροφοδοτείται το ''αξιολογικό σύστημα" Κεραμέως και τα ''παπαγαλάκια" του ΥΠΑΙΘ που ενδιαφέρονται κυρίως για τα στατιστικά στοιχεία, θριαμβολογούν κατόπιν για τα ποσοστά συμμετοχής στην "αξιολόγηση", έστω κι αν  γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτή δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί και σε πάρα πολλές περιπτώσεις ούτε καν να ξεκινήσει.

3. Εάν παρ' όλα αυτά έχετε ''μπεί" στην ειδική πλατφόρμα, το πιθανότερο είναι να δεχτείτε άμεσα μήνυμα από τον "αξιολογητή" σας που υποτίθεται σας καθοδηγεί για τα "βήματα", ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία! Ενημερώστε άμεσα και πάλι την ΕΛΜΕ  στην οποία ανήκετε, με οποιονδήποτε τρόπο, για τα στοιχεία του "αξιολογητή" σας, ώστε να γνωρίζουμε πόσοι και ποιοί Σύμβουλοι θα εμπλακούν στην λεγόμενη "αξιολόγηση". Να μην συνεχίσετε περαιτέρω τη διαδικασία που σας προτείνουν και να απαντήσετε στο Σχ. Σύμβουλο ως εξής:

Με την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου ...... εδώ να γράφουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ (ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΕΒΠ - ΕΕΠ), από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Ο/Η εκπαιδευτικός 

Ονοματεπώνυμο , ειδικότητα , Σχολείο

Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον "αξιολογητή".

 

Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στην ΕΛΜΕ. 

4. Συνεπώς άμεσα, σε συνεννόηση με την ΕΛΜΕ στην οποία ανήκετε, πρέπει να υπογράψετε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και θα πρωτοκολλήσετε στο Σχολείο σας.

ΔΗΛΩΣΗ 

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.). 

 ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

5. Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη

α. Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωσης της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ

β. Προκειμένου να καλυφθούν όλοι/ες οι συνάδελφοι κατά τη φάση της παρατήρησης της διδασκαλίας (καταρχάς οι δύο δειγματικές από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης), το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προκηρύσσει  3ωρες στάσεις εργασίας  [ήδη έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 06/3 έως και Παρασκευή 10/03 στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ). ] και θα συνεχίζει να προκηρύσσει στάσεις εργασίας για όσο διάστημα διαρκούν αυτές οι διαδικασίες.

Υπενθυμίζουμε ότι η απεργία - αποχή της ΟΛΜΕ είναι σε ισχύ και δεν έχει προσβληθεί νομικά.

6. Ενημερώστε άμεσα την ΕΛΜΕ στην οποία ανήκετε, με οποιονδήποτε τρόπο, εάν ο "αξιολογητής" σας προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας.

7. ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

afrikaniki-skoni
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
Οι μέγιστες συγκεντρώσεις σκόνης παρατηρηθήκαν στην πόλη των Χανιών - Τι έδειξαν οι μετρήσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
bullying
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
«Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη, δεν αποκαθιστά την παιδαγωγική σχέση απεναντίας, «δηλητηριάζει» τις σχέσεις, δημιουργεί...
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
education_foto.jpg
Ζάκυνθος: Διοργανώθηκε εκπαιδευτικό συμπόσιο από κρατικούς φορείς εκπαίδευσης με χορηγία… μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου
«Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν μάθει να γλείφουν τα ξεροκόμματα που πέφτουν από το πλούσιο τραπέζι των μεγαλοεπιχειρηματιών»
Ζάκυνθος: Διοργανώθηκε εκπαιδευτικό συμπόσιο από κρατικούς φορείς εκπαίδευσης με χορηγία… μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου