ΑΕΙ: Κονδύλι 118 εκ.€ για Βιομηχανικά Διδακτορικά - Επισκέπτες Καθηγητές
Οι δράσεις χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Συνεχίζει την διαδικασία μετατροπής των ΑΕΙ σε επιχειρήσεις η κ.Κεραμέως, εφαρμόζοντας τα πολυσυζητημένα Βιομηχανικά Διδακτορικά για υποψήφιους διδάκτορες που πληρούν τις προϋποθέσεις εγγραφής σε προγράμματα διδακτορικών σπουδών, και τη διεξαγωγή βιομηχανικής ή εφαρμοσμένης έρευνας.

Σήμερα ανακοίνωσε κονδύλι 34,8 εκ. ευρώ προκειμένου να ενισχύει «τη δημιουργία γόνιμων δεσμών ανάμεσα στον ακαδημαϊκό και τον βιομηχανικό χώρο, στη σύνδεση και αξιοποίηση του παραγόμενου ακαδημαϊκού έργου για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, στη συμβολή στην επιχειρηματική καινοτομία και ανάπτυξη στην Ελλάδα καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων Ερευνητών στη Βιομηχανική Έρευνα»

Ακόμα η κ.Κεραμέως ανακοινωσε κονδύλι 83,5 εκ. ευρώ για την χρηματοδότηση του Επισκέπτη Καθηγητή/ Επισκέπτη Ερευνητή για την παροχή διδακτικού/ερευνητικού έργου που τους ανατίθεται βάσει της Απόφασης της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, καθώς και για την χρηματοδότηση συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, με στόχο να υλοποιήσουν ένα ερευνητικό έργο από κοινού με έναν Επισκέπτη Καθηγητή/Επισκέπτη Ερευνητή 

Ολη η ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Προχωρά, με εντολή της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως, η υλοποίηση του νόμου «Νέοι Ορίζοντες» και ως προς την εκπόνηση  Βιομηχανικών Διδακτορικών και την απασχόληση των Επισκεπτών Καθηγητών/Επισκεπτών Ερευνητών, δράσεις οι οποίες χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ειδικότερα, τα ως άνω έργα εντάσσονται στον 3ο πυλώνα του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», στον οποίο οι επενδύσεις και μεταρρυθμίσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την ενίσχυση της καινοτομίας των ελληνικών Πανεπιστημίων και των επιδόσεών τους στην έρευνα και την προώθηση ερευνητικών προγραμμάτων, συγχρηματοδοτούμενων από τον ιδιωτικό τομέα καθώς και της ποιότητας της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, περιλαμβανομένης και της σύνδεσής της με την αγορά εργασίας.

Το πρώτο από τα παραπάνω έργα, απευθύνεται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, σε συνεργασία με Επιχειρήσεις ή Βιομηχανίες, και αφορά σε χρηματοδότηση Βιομηχανικών Διδακτορικών για υποψήφιους διδάκτορες που πληρούν τις προϋποθέσεις εγγραφής σε προγράμματα διδακτορικών σπουδών, και τη διεξαγωγή βιομηχανικής ή εφαρμοσμένης έρευνας. Στόχος είναι η εξαγωγή ερευνητικών αποτελεσμάτων για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων ή υπηρεσιών, καθώς και η διεξαγωγή ενός ερευνητικού έργου βιομηχανικά εστιασμένου σε επί μέρους κατηγορίες επιστημονικών πεδίων όπως Φυσικές Επιστήμες, Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία, Ιατρική και Επιστήμες Υγείας, Γεωπονικές Επιστήμες και Κτηνιατρική.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 34,8 εκ. ευρώ, έχει σχεδιαστεί προκειμένου να ενισχύει τη δημιουργία γόνιμων δεσμών ανάμεσα στον ακαδημαϊκό και τον βιομηχανικό χώρο, στη σύνδεση και αξιοποίηση του παραγόμενου ακαδημαϊκού έργου για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, στη συμβολή στην επιχειρηματική καινοτομία και ανάπτυξη στην Ελλάδα καθώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων Ερευνητών στη Βιομηχανική Έρευνα. Επιπλέον, το έργο θα συμβάλλει στη συνεργασία της επιστημονικής κοινότητας με τον παραγωγικό τομέα, προκειμένου να τονωθεί η καινοτομία εντός των ελληνικών πανεπιστημίων. Η συνεργασία αυτή αναμένεται να ενισχύσει και να βελτιώσει την ανάπτυξη ανθρώπινου κεφαλαίου και τη μεταφορά γνώσης στην πραγματική οικονομία.

Το δεύτερο από τα παραπάνω έργα, συνολικού προϋπολογισμού 83,5 εκ. ευρώ, απευθύνεται επίσης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας της Χώρας, για την χρηματοδότηση του Επισκέπτη Καθηγητή/ Επισκέπτη Ερευνητή για την παροχή διδακτικού/ερευνητικού έργου που τους ανατίθεται βάσει της Απόφασης της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, καθώς και για την χρηματοδότηση συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, με στόχο να υλοποιήσουν ένα ερευνητικό έργο από κοινού με έναν Επισκέπτη Καθηγητή/Επισκέπτη Ερευνητή. Τα ΑΕΙ της Χώρας, θα πραγματοποιήσουν ανοιχτές προσκλήσεις για έμπειρους ακαδημαϊκούς/ερευνητές για την εισαγωγή νέων επιστημονικών αντικειμένων ή προσεγγίσεων στη διάρθρωση και τη διδασκαλία των προγραμμάτων σπουδών ή νέων ερευνητικών πεδίων και αντικειμένων της ερευνητικής δραστηριότητας του Ιδρύματος.

Στην κατεύθυνση της υλοποίησης των δράσεων, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με σκοπό την παρουσίασή τους, από τον Γενικό Γραμματέα Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Οδυσσέα Ζώρα, με τη συμμετοχή του Υφυπουργού κ. Άγγελου Συρίγου, με τους Αντιπρυτάνεις Έρευνας και Δια Βίου Εκπαίδευσης - Πρόεδρους των ΕΛΚΕ των ΑΕΙ καθώς και τους Προϊστάμενους των Μονάδων Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης (ΜΟΔΥ) των ΕΛΚΕ. Κατά τη συνάντηση, παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ως άνω εμβληματικές και πρωτόγνωρες για τα Πανεπιστήμια δράσεις, το πλαίσιο και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και δόθηκε η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να υποβάλουν τις παρατηρήσεις τους, προκειμένου να εκδοθούν τις επόμενες ημέρες οι προβλεπόμενες για την έναρξη των έργων προσκλήσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εικόνα από την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων
Ανακοίνωση της Συνόδου των Πρυτάνεων των Ελληνικών Πανεπιστημίων
Η ανακοίνωση έρχεται σε μια περίοδο αυξημένων εντάσεων γύρω από τον ρόλο των Πρυτανικών Αρχών και τη διαχείριση θεμάτων ασφάλειας και λειτουργίας των...
Ανακοίνωση της Συνόδου των Πρυτάνεων των Ελληνικών Πανεπιστημίων
mathites-pliroforiki
Πληροφορική στο Γυμνάσιο: Γιατί τα νέα βιβλία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών
Σοβαρά προβλήματα στα βιβλία πληροφορικής του Γυμνασίου: Τι δεν διδάσκουν σωστά οι συγγραφείς
Πληροφορική στο Γυμνάσιο: Γιατί τα νέα βιβλία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου
Δόμνα Μιχαηλίδου στο alfavita.gr: «Χωρίς προσιτή στέγη δεν υπάρχει πραγματική κοινωνική συνοχή»
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, σε συνέντευξή της στο alfavita.gr, ανοίγει τα χαρτιά της για τα σχολικά γεύματα, τα...
Δόμνα Μιχαηλίδου στο alfavita.gr: «Χωρίς προσιτή στέγη δεν υπάρχει πραγματική κοινωνική συνοχή»