Σχολική αίθουσα
«Παράνομες και παράτυπες» προφορικές εντολές της ΔΠΕ Β' Αθήνας για διαμοιρασμό των ωρών των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε περισσότερους από έναν μαθητές καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Το διαμοιρασμό των ωρών των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε περισσότερους από έναν/μία μαθητές/μαθήτριες προσπαθεί να επιβάλλει με «παράνομες και παράτυπες» προφορικές εντολές η ΔΠΕ Β' Αθήνας, όπως καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου.

Το σωματείο των εκπαιδευτικών σημειώνει ότι «η Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας με πάγιες προφορικές εντολές προτρέπει τους συλλόγους των διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της περιοχής μας να διαμοιράζουν τις ώρες των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης σε περισσότερους από έναν μαθητές/μαθήτριες παρανομώντας και φαλκιδεύοντας τα μορφωτικά δικαιώματα δεκάδων μαθητών/μαθητριών μας».

Ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου απαιτεί ένας και μόνο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης να αναλαμβάνει έναν μαθητή ή μία μαθήτρια που έχει έγκριση για πλήρη παράλληλη στήριξη από ΚΕΔΑΣΥ.

Αναλυτικά η καταγγελία:

Θέμα: «Σχετικά με τις παράνομες και παράτυπες προφορικές εντολές της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας για διαμοιρασμό των ωρών των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε περισσότερους από έναν μαθητές/μαθήτριες». 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου ύστερα από ερωτήματα συναδέλφων – μελών του σωματείου μας αναφορικά με αν είναι σύννομο ή όχι να διαμοιράζονται οι ώρες των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης σε περισσότερους από έναν μαθητές/μαθήτριες επανέρχεται επισημαίνοντας τα εξής: 

Α) Το ΥΠΑΙΘ προσλαμβάνει αναπληρωτές παράλληλης στήριξης με βάση των αριθμών των εγκρίσεων χορήγησης παράλληλης στήριξης των ΚΕΔΑΣΥ και ιατροπαιδαγωγικών κέντρων της χώρας, οι οποίες χορηγούνται στις/στους μαθήτριες/μαθητές των οποίων οι γονείς προσφεύγουν σε αυτά, κατόπιν παραπομπής των αρμόδιων οργάνων (εκπαιδευτικοί των τάξεων και των Τ. Ε.) των σχολικών μονάδων στις οποίες φοιτούν τα παιδιά τους.

Β) Οι εγκρίσεις – χορηγήσεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης καλύπτουν το μέγιστο των ωρών παραμονής των μαθητών/μαθητριών της πρωινής ζώνης (08:15 έως 13:15) των σχολικών μονάδων φοίτησής τους, δηλ. 24 διδακτικές ώρες από τις 30 διδακτικές ώρες της εβδομάδας. 

Γ) Αρμόδιο για να χορηγήσει έγκριση εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης και αριθμό ωρών παρουσίας του δίπλα στον μαθητή (πλήρες ημερήσιο διδακτικό ωράριο ή μειωμένο) είναι μόνο το ΚΕΔΑΣΥ ή το ιατροπαιδαγωγικό κέντρο του Δημόσιου Νοσοκομείου στο οποίο απευθύνθηκε ο γονέας του/της μαθητή/μαθήτριας. 

Δ) Ο Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας δεν δικαιούται από τις κείμενες διατάξεις του νόμου να αποφασίσει το διαμοιρασμό των ωρών διδασκαλίας ενός εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης σε περισσότερους του ενός μαθητές παραγράφοντας ή παραφράζοντας την σχετική απόφαση του ΚΕΔΑΣΥ ή του ιατροπαιδαγωγικού κέντρου που χορήγησε την έγκριση παράλληλης στήριξης και των αριθμό των ωρών που χρειάζονται στον/στην κάθε μαθητή/μαθήτρια. 

Ε) Η Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας με πάγιες προφορικές εντολές προτρέπει τους συλλόγους των διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της περιοχής μας να διαμοιράζουν τις ώρες των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης σε περισσότερους από έναν μαθητές/μαθήτριες παρανομώντας και φαλκιδεύοντας τα μορφωτικά δικαιώματα δεκάδων μαθητών/μαθητριών μας. 

ΣΤ) Για άλλη μια φορά καλούμε τις/τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς – μέλη του σωματείου ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π. Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π. Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ. Αρμόδια αν ορίσει πού και σε ποιον/ποια μαθητή/μαθήτρια θα τοποθετηθεί εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης είναι αποκλειστικά και μόνο η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας με βάση τον αριθμό των εγκεκριμένων παράλληλων στηρίξεων που έχει δηλώσει η κάθε σχολική μονάδα. Κανένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης να μην αποδέχεται χωρίς έγγραφη εντολή από τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας τον διαμοιρασμό των ωρών διδασκαλίας τους σε περισσότερους από έναν/μια μαθητή/μαθήτρια. 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ/ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΔΑΣΥ 

Για όλα τα παραπάνω το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου παρέχει πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη στα μέλη του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_molivia.jpg
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
Το παρακάτω είναι εισήγηση στην εκδήλωση της Ένωσης Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου με θέμα «Η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Λύκειο»
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα