φιλόλογοι
Επιστολή διαμαρτυρίας αποστέλλουν οι Φιλόλογοι ΕΑΕ στο υπουργείο Παιδείας, για τη μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Επιστολή διαμαρτυρίας Φιλολόγων ΕΑΕ, έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr,  αναφορικά με τη μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η επιστολή έχει αποσταλεί στην Υπουργό και τους Υφυπουργούς, καθώς και σε όλους τους τομεάρχες των άλλων κομμάτων. 

«Παρά τις διαχρονικές υποσχέσεις από επίσημα κυβερνητικά χείλη για δήθεν κάλυψη όλων των παιδιών για ακόμα μια φορά παρατηρείται το φαινόμενο της "λοταρίας". Από τα 1405 δηλωμένα κενά για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02) το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να καλύψει μόλις τα 869 αφήνοντας χωρίς στήριξη 536 παιδιά. Να τονισθεί ότι αυτά τα κενά αναμένεται να διπλασιαστούν μόλις οι σχολικές διευθύνσεις δηλώσουν και τα νέα κενά μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η επιστολή των Φιλολόγων ΕΑΕ:

"Για ποια Συμπερίληψη μιλάμε; Ολιγωρία για την Ειδική Αγωγή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση"

Τα τελευταία χρόνια γίνεται συνεχώς λόγος για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και για την προτεραιότητα που θα πρέπει να δοθεί σε αυτήν, μιας και πρόκειται για έναν πολύ ευαίσθητο κλάδο του εκπαιδευτικού μας συστήματος που στοχεύει στην συμπερίληψη όλων των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, αντί για συμπερίληψη έχουμε κάθε χρόνο περιληπτικές διαδικασίες, αφού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση καλύπτεται σχεδόν το ήμισυ των δηλωθεισών αναγκών. 
Έτσι παρά τις διαχρονικές υποσχέσεις από επίσημα κυβερνητικά χείλη για δήθεν κάλυψη όλων των παιδιών για ακόμα μια φορά παρατηρείται το φαινόμενο της "λοταρίας". Από τα 1405 δηλωμένα κενά για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02) το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να καλύψει μόλις τα 869 αφήνοντας χωρίς στήριξη 536 παιδιά. Να τονισθεί ότι αυτά τα κενά αναμένεται να διπλασιαστούν μόλις οι σχολικές διευθύνσεις δηλώσουν και τα νέα κενά μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. 

Και εδώ γεννιούνται τα εξής ερωτήματα: 

  1. Με ποιο κριτήριο έμειναν χωρίς στήριξη αυτά τα 536 παιδιά; 
  2. Μήπως πρόκειται για παιδιά ενός κατώτερου Θεού; 
  3. Είναι μικρότερη η αξία τους; 
  4. Αυτή είναι η ευνομούμενη κοινωνία, την οποία επιδιώκει η κυβέρνηση;
  5. Και εν τέλει αυτή είναι η ισότιμη δωρεάν παιδεία για την οποία "διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους" οι εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας;

Αποτέλεσμα κάθε χρόνο, όπως συνέβη και πέρυσι (που δήθεν έφταιγε η εξάντληση των πόρων του ΕΣΠΑ), να μένουν χωρίς βοήθεια εκατοντάδες παιδιά στο γυμνάσιο και το λύκειο, οι γονείς να αναγκάζονται να πληρώνουν οι ίδιοι παράλληλη στήριξη (ΠΣ) για τα παιδιά τους (όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα) και το Υπουργείο Παιδείας να καυχιέται για δήθεν 90% κάλυψη των αναγκών, όταν μετά βίας καλύπτει τις μισές και με το νέο ΕΣΠΑ να αποτελεί πραγματικότητα. 

Στο πλαίσιο αυτό αποτελεί αδήριτη ανάγκη η κάλυψη όλων των παιδιών που με γνωμάτευση των ΚΕΔΑΣΥ χρήζουν ΕΑΕ ή ΠΣ, έστω από τη Β' Φάση. Ομοίως κρίνεται απαραίτητη και η δημιουργία Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ), για τα οποία εδώ και χρόνια υπάρχει ολιγωρία, παρά τα υπαρκτά κενά. 

Αποτελεί αίτημα τόσο των ίδιων των γονιών και των μαθητών, όσο και των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να στηριχθούν όλα αυτά τα παιδιά και το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στις αναγκαίες προσλήψεις, ώστε να σταματήσει να υπάρχει μια ΕΑΕ δύο ταχυτήτων.  

Ας αποδείξουν με έργα ότι πράγματι αυτός ο ευαίσθητος κλάδος της ΕΑΕ αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και ότι η συμπερίληψη ΟΛΩΝ των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αυτονόητο δικαίωμα! 
Διακρίσεις στην παιδεία δεν χωράνε!"

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Σχολεία: Η προστασία του ωραρίου των εκπαιδευτικών δεν είναι προνόμιο αλλά αναγκαία προϋπόθεση για ποιοτική διδασκαλία.
Σχολεία: Σχετικά με το εκπαιδευτικό και εργασιακό ωράριο, τις συνεδριάσεις και τις αναπληρώσεις εκπαιδευτικών που απουσιάζουν
Σχολεία: Η προστασία του ωραρίου των εκπαιδευτικών δεν είναι προνόμιο αλλά αναγκαία προϋπόθεση για ποιοτική διδασκαλία.
elliniki-glossa
Τι σημαίνει η λέξη «Φαταλισμός»;
Μια έννοια που αναφέρεται στην πίστη ότι όλα όσα συμβαίνουν είναι προκαθορισμένα και αναπόφευκτα, ανεξάρτητα από τις ανθρώπινες προσπάθειες
Τι σημαίνει η λέξη «Φαταλισμός»;
καθηγητές
Όταν το σχολείο τελειώνει στις 14:00… αλλά οι απαιτήσεις συνεχίζονται
Η αλήθεια είναι σκληρή: κάθε ώρα που ένας δάσκαλος ή καθηγητής περνά στην τάξη, είτε για «απασχόληση» είτε για αντικατάσταση, είναι διδακτικό έργο....
Όταν το σχολείο τελειώνει στις 14:00… αλλά οι απαιτήσεις συνεχίζονται